דף הבית רוחניות רוחניות - אחר בין ביואנרגיה ומשלימים אנרגטיים
בין ביואנרגיה ומשלימים אנרגטיים
יעקב סמלסון 13/05/08 |  צפיות: 3481

המערכת האנרגטית המקיפה את האדם היא הקובעת את מידת בריאותו, מידת חיוניותו, הזדקנותו, תפקודו הכימי והפיזיולוגי, וכתוצאה מכך את תפקודו הרגשי, הנפשי והמנטלי.

אנו חוסמים את ההבעה הרגשית במצבים בהם "לא כדאי" או "לא נכון" להביע רגשות. חסימה זאת היא זמנית והיא חיונית לשמירת החיים. הכושר לחסום ביטוי רגשי באופן זמני, טבוע במערכת האנרגטית של כל היצורים החיים, והוא מאפשר לנו לשרוד במצבים קשים ובתנאי חירום.

כאשר יצרנו לעצמנו במהלך החיים הרבה חסימות הפוגעות באותו מקום, נוצרת במקום חסימה אנרגטית גדולה שעשויה להשפיע על הגוף הפיזי. כשהחסימה הזמנית נהפכת לכרונית, היא מעכבת את תהליכי החיים ואף נעשית הרסנית.

 

שיטת הביואנרגיה פותחה על ידי רפי רוזן ומבוססת על מחקריו של ד"ר וילהלם רייך משנות ה60-, אשר גילו שהעיניים הינם האיבר הכי רגיש בגוף האדם שבאמצעותו ניתן לחוש אנרגיה ועל ידי שימוש בטכניקת עפעוף מתבצעת חישת האנרגיה של המטופל, דבר אשר בתנ"ך סופר על אחת משיטותיו של אלוהים לבחון את בני האדם ("ה' בהיכל קדשו, ה' בשמים כסאו, עיניו יחזו, עפעפיו יבחנו בני אדם" (תהילים יא' ד'))

 

יתרון מרכזי של שיטת הביואנרגיה הינה היכולת לאתר את המקור הראשוני לחוסר איזון שקיים במטופל ובאמצעותה לטפל במגוון עצום של בעיות הכוללת בין השאר בעיות פיזיות כגון כאבים, דלקות, בעיות עור, שיער, פרקים, כאבי ראש, לחץ דם, סכרת, בעיות רגשיות כגון פחדים, טראומות, זוגיות, חרדות, ביטחון עצמי, בעיות מנטליות כגון תפיסות, אמונות, ותבניות, ייעוצים בנושא לימודים, מגורים, ועבודה.

 

לכל אדם ישנו משלים או משלימה אנרגטיים. לזכר יש משלים אנרגטי נקבה ולנקבה- זכר.

הטיפול בביואנרגיה מתבסס על ההנחה שאדם וחווה- הזכר והנקבה הראשונים, היו בתחילת דרכם אנרגיה אחת שהתפצלה לשתיים (כמו הסמל של הין והיאנג).

הקשר בין המשלימים הוא גורלי, כיוון שהם בעצם מערכת אנרגטית אחת ומעורבים אנרגטית זה בזה. האנרגיה זורמת בין שניהם בצורת שמונה (8- אנרגיית החיים האין סופית), וכתוצאה מכך לעיתים, סימפטומים שמרגיש האדם מקורם בבעיה במשלים.

 

הגורליות של הקשר נעשית חדה כאשר אחד משניהם מת. אז נשאר האדם ללא משלימ/ה והשדות האנרגטיים בתוכו וסביבו בגופו נעלמים. במידה והמשלימ/ה מת/ה מוות טבעי (ע"פ הביואנרגיה מוות טבעי הינו כאשר הגוף מת כאשר הוא שלם), הו/יא מתגלגלים מיד לעובר חדש ויוצרים משלימ/ה חדשים, אך במידה והמשלימ/ה מת/ה מוות שאינו טבעי (מוות במהלכו הגוף הפיזי נפגע ואינו נותר שלם), לא תוכל אותה אנרגיה להתגלגל והאדם החי יישאר ללא השלמה.

המצב בו אין השלמה אנרגטית ניתן לשינוי. מטפלים בביואנרגיה יכולים לזמן את האנרגיה של המשלים המת ולמעשה לאפשר יילוד של המשלים עבור בן הזוג החי.
טיפול זה מחזיר מיידית את השדות האנרגטיים ואת אנרגיית החיים שאבדה לבן הזוג החי, וישנו סיכוי טוב לשיפור במצבו ואף להחלמה.

אדם ללא השלמה יסבול לרוב מאחד או יותר מהסימפטומים הבאים: חרדות, פחדים ודיכאונות קשים. חוסר חשק לחיות, תחושה ש"אני לבד בעולם", מחלות שונות התוקפות את הגוף( מחלות דם, כבד, סרטן ועוד), חוסר יכולת של הגוף לרפא את עצמו לאחר מחלה במהירות סבירה, חוסר יכולת להיכנס להריון), "תקיעות" מסוגים שונים בגוף כגון עצירות קשה, בעיות נשימה (ושט וסינוסים) ועוד.

הטיפול בביואנרגיה נעשה ללא מגע יד אדם. הוא בטוח לחלוטין ואינו כולל אי נעימויות כלשהן למטופל, ואפילו ניתן לבצעו מרחוק

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעקב סמלסון

ספירטואל - לאנשים שרוצים לשפר את חייהם

www.spirtoal.com  [email protected]

טל: 054:2562601



 


מאמרים נוספים מאת יעקב סמלסון
 
שימוש במטוטלת לאבחון וחיזוי
13/05/08 | מדיטציה
השתמשו במטוטלת, אם תרצו, כדי לגלות מה קורה בגופכם, מה הדבר הטוב ביותר עבורכם, לאיזה סוג מזון אתם אלרגיים, איזה מקצוע כדאי ללמוד, איזה מבין הצעות העבודה לקבל ועוד

בין ביואנרגיה ומשלימים אנרגטיים
המערכת האנרגטית המקיפה את האדם היא הקובעת את מידת בריאותו, מידת חיוניותו, הזדקנותו, תפקודו הכימי והפיזיולוגי, וכתוצאה מכך את תפקודו הרגשי, הנפשי והמנטלי.
לכל אדם ישנו משלים או משלימה אנרגטיים והקשר בין המשלימים הוא גורלי.
הטיפול בביואנרגיה נעשה ללא מגע יד אדם. הוא בטוח לחלוטין ואינו כולל אי נעימויות כלשהן למטופל, ואפילו ניתן לבצעו מרחוק.


שחזור גלגולים לתיקון הקארמה
כמה פעמים שאלתם את עצמכם מדוע אנו מפחדים לטוס / לנהוג / לשחות / לעלות על בניין גבוה?
מאיפה מגיעים אותם פחדים שניסיון חיינו אינו מספיק כדי לפתח אותם?
כולנו נשמות! אשר מתגלגלות פעם אחר פעם לגוף פיזי על מנת לחוות חוויות, ללמוד, להתפתח ולסגור שיעורים ומעגלים קודמים.
טכניקת הקארמה תרפיה מספקת הרבה יותר מסתם סקרנות למי היינו ואיך ואיפה חיינו בפעמים קודמות, זוהי שיטה רבת עוצמה אשר מאפשרת לאלה מכם שרוצים בכך, להושיט יד אל תוך הקערה ולהוציא את החלק הטוב ביותר מכל אחד מהגלגולים הללו וליישם חיינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI