דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים הגיע הזמן להחליף פילטר מים ביתי
הגיע הזמן להחליף פילטר מים ביתי
אתי פרקש 20/07/11 |  צפיות: 3330

חשיבות המים

יש מישהו שלא שמע כמה זה חשוב לשתות מים? בלי המים, לא היינו מתפתחים, ועד עכשיו ילדים ומבוגרים צריכים כמות מסוימת של מים. מה שצריך לשאול זה מה יש במים שאתם מחזיקים בבית, האם הם מתאימים למשפחתכם ואיך אתם בכלל מספקים מים לביתכם.

מה שותה המשפחה שלכם?

בכל בית בישראל פתרון שונה עבור הצורך לשתות מים; חלק מהבתים שותים מים מהברז, יש כאלה שמסננים את מי הברז ויש אנשים שסוחבים כל שבוע שישיות מים. לכל השיטות האלה יש כמובן חסרונות ובעצם אף אחת אינה מושלמת. אז מה עושים?

מים איכותיים - פילטר מים ביתי

הפיתרון הכי טוב היום בשוק הוא בר מים. ע"מ להיות בטוחים שהמים שאנו שותים לא מכילים, בין היתר, חומרים שיכולים להזיק לנו, חשוב להתקין בר מים איכותי. לא כל אותם מתקני מים יכולים לטהר מזהמים בקטריאליים וממש לא כולם מסננים מוצקים ומתכות, לפיכך כדאי מאוד לבדוק היטב את הפרמטר המסויים הזה בעת הקניה של בר המים לבית.

מוכרחים לגלות עוד על מיני בר בלו?

מתקני מים חדשים מאפשרים לכם לא רק להנות ממי שתיה טובים יותר, אלא גם להנות מטכנולוגיה. היום ניתן בקלות לכוון בצורה אוטומטית את המים לטמפרטורה מסוימת, לשלוט על כמות המים ולבחור את הגוון של המתקן. ככה ניתן לחסוך במשאבים חשובים ובסוף לצמצם את חשבונות המים.

באמצעות התקנת מתקן מים, תוכלו להיות בטוחים שבכל שעות היממה יהיו מים לשתיה. רציתם מים חמים בשביל הבישול? יופי, תוכלו להנות ממים איכותיים מתי שרק תרצו ובלי הגבלה. הרעיון מוצא חן בעיניכם? צריכים מידע נוסף בנושא פילטר מקרר?

קניה של מיניבר מים ביתי זאת שיטה טובה לחסוך כסף וזמן, עם זאת לפני שעושים זאת חשוב לקרוא על המתקנים השונים. בשביל לקרוא על טיהור מים, כנסו לאתר האינטרנט http://water.tapuz.co.il/. מוכנים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI