דף הבית עסקים שיווק ופרסום מקור השם: קמפוס לדפוס דיגיטלי
מקור השם: קמפוס לדפוס דיגיטלי
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 15/09/08 |  צפיות: 2425

עם בחירת השם קמפוס לדפוס דיגיטלי עמדו מספר שיקולים לנגד עינינו. רבים מקשרים את המילה "קמפוס" למשמעות של מוסד להשכלה גבוהה, ואכן חשוב היה לנו להעביר את המסר שמדובר בבית דפוס דיגיטלי מומחה.

 

הגדרת "קמפוס" מתייחס גם ל"מתחם רחב ידיים המשמש למטרה מוגדרת". ואכן, קמפוס לדפוס דיגיטלי הינו בית דפוס דיגיטלי הממוקם במתחם רחב ידיים, והמשתרע על פני שתי קומות בבית מרס שבתל אביב, ומתבצעת בו אמנות המוצר המודפס על כל שלביה.

 

בקמפוס לדפוס דיגיטלי אנו מקיפים את כלל שלבי הפקת המוצר המודפס:

 

עיצוב מוצרי תצוגה חדשים

כדי לשמור כל הזמן על חדשנות, מקוריות, יוזמה וחשוב מכל- כדי שנוכל למלא בדרך הטובה ביותר אחר הצרכים המגוונים של לקוחותינו הרבים, יש ברשותנו מוצרים שפותחו ועוצבו כאן, בקמפוס, ושהינם רשומים כפטנט וייחודיים לנו. הזמנת מוצרי תצוגה הייחודים לנו, מבדלת גם את לקוחותינו שממתגים עצמם כמובילים בחדשנותם.

 

הדפסות

לקמפוס לדפוס דיגיטלי כ- 12 מדפסות בעלות ייעודים שונים. העובדה שברשותנו מדפסות רבות, מאפשרת לנו לזרז את קצב ההדפסה, וכפועל יוצא גם את קצב אספקת המוצרים ללקוח. בנוסף, מכיוון שיש לנו מדפסות מסוגים שונים ובגדלים שונים, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו טווח רחב של שירותי הדפסה החל מכרטיסי ביקור, מדבקות, מגנטים ועלונים ועד מתקני תצוגה בגובה של 3 מטר.

 

גימורים

לאחר סיום שלב ההדפסה, אנו מעבירים את ההדפסות למחלקת הגימורים שלנו. אחד הדברים שמייחדים את קמפוס לדפוס דיגיטלי לעומת בתי דפוס אחרים הוא העובדה שמחלקת הגימורים היא חלק מקמפוס, ולא מתבצעת ע"י גוף חיצוני. מחלקת הגימורים של קמפוס לדפוס דיגיטלי מורכבת מאנשי מקצוע המורגלים לעבוד בסטנדרטים גבוהים ובינלאומיים ולפיכך, מאפשרים לנו לעקוב אחר איכות המוצר ולשמר את הסטנדרטים להם רגילים לקוחותינו.

 

העובדה שאנשי המקצוע שעובדים בקמפוס לדפוס דיגיטלי מורגלים לעבוד בסטנדרטים בינלאומיים, מאפשרת לנו לייצא חלק נכבד ביותר מהמוצרים שלנו לחו"ל, ואכן רבים מלקוחותינו הינם חברות מובילות בתחומן הממוקמות בארה"ב, גרמניה, צרפת, בלגיה, איטליה, שוויץ ועוד. ארצות אלו מורגלות לעבוד בסטנדרטים גבוהים ואנו, כבית דפוס דיגיטלי איכותי, מחויבים לעמוד בציפיות שלהם ובתקני האיכות הבינלאומיים.

 

שירותים נוספים

קמפוס עובדת בצמוד לגרפיקאי ולצלם, מהמובילים בתחומם על מנת להבטיח שירותי צילום וגרפיקה ללא פשרות.

 

העובדה שאנו קמפוס לדפוס דיגיטלי מאפשרת לנו לפקח על כל התהליך- החל מקבלת הגרפיקה, ההדפסה ועד לגימורים- אנו מוודאים שהמוצר הסופי שאנו מספקים ללקוח הוא אכן באיכות הגבוהה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI