דף הבית עסקים שיווק ופרסום דבר איתי גלויות
דבר איתי גלויות
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 15/09/08 |  צפיות: 2724

הרבה לפני שגילו מחדש את הגלויה ככלי פרסום מקורי וחדשני, הן היוו דרך מעולה (ובזמנים מסוימים, כמעט הדרך היחידה) לתקשר עם אנשים. כיום, ניתן לפרסם מסרים, מבצעים ועוד, למספר גדול של אנשים, בין אם הם נמצאים במקום אחד, כמו אירוע או תערוכה, או כל אחד בביתו.

 

גלויות הן דרך מצוינת לתקשר עם אנשים. הן אישיות, כך שכל אחד מקבל את הגלויה שלו. ניתן לכתוב על הגלויות את שמות האנשים, בין אם בכתב יד או בהדפסה, כך שהפניה היא יותר אישית. אנשים אוהבים לקבל דברים, גם אם אין להם ערך של ממש, אולם במקום לחלק גלויה עם פרסומת, עדיף לתת לה ערך מוסף ולפרסם עליה מבצע כמו "הבא גלויה זו וקבל..." וכדומה, ואז הגלויה מקבלת ערך ממשי של כסף, וערכה עולה.

 

גלויה יכולה להיות גם משחק. כדי שהגלויה לא תיזרק מיד עם קבלתה, כדאי להדפיס עליה מגוון של משחקים כדי למשוך את קהל היעד להביט בה, כך שהעיסוק בגלויה יפעיל אותם ויגרום להם לתת בה מבט שני ושלישי. אנשים אוהבים לשחק. ציירו להם מבוך, חודו להם חידות, תנו להם לפתור תשבץ קטן, דברים שאפשר לשחק בהם לבד או עם אדם נוסף. הפכו את הגלויה לחוויה קצרה וחיובית. כך, אתם בעצם מבטיחים לעצמכם סיכוי גבוה יותר שקהל היעד שלכם ייתן מבט נוסף על המוצר או המסר שאתם רוצים להעביר.

 

גלויות הן זמינות וקטנות וככאלו יש להן יתרונות רבים. אם מדובר באירוע, ניתן להציב אותן על השולחן, לחלק בכניסה או ביציאה מהאירוע, לצרף אותן לחבילות מתנה ועוד. הגלויה נכנסת לתיק ולכיס ולכן אם רוצים לקחתה הביתה, אפשר לעשות זאת בקלות ובנוחות. ניתן לחלק גלויות באירועי קד"ם, תערוכות, אירועים אישיים ועוד.

 

בין אם מדובר בחברה או באדם פרטי, העורך לדוגמא, מסיבת יום הולדת, ניתן להדפיס על הגלויה משהו שרבים ירצו להביט בו: תמונה, ברכה, או בדיחה, כל עוד ביכולתן יהיה לפנות לבסיס המשותף הרחב ביותר של קהל היעד באירוע. ניתן גם לשלוח את הגלויה בדואר כהזמנה לאירוע, ולציין עליה אילו הפתעות ומטעמים יחכו לאנשים שיגיעו אליו.

 

גם בקמפוס לדפוס דיגיטלי אנו מודעים לפוטנציאל של הגלויות ככלי לתקשורת, מכירה ופרסום. ניתן להדפיס גלויות בגדלים שונים בהתאם לצרכיכם, אולם הגודל הסטנדרטי הוא בדרך כלל 10*15. השאירו לאנשים מזכרת בדמות גלויה כך שיוכלו להביט בה ולהיזכר ברגעים היפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI