דף הבית עסקים שיווק ופרסום טיפים לעריכת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת
טיפים לעריכת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 15/09/08 |  צפיות: 2635

בין אם אתם עורכים לילדיכם, לאישה או לבעל, לסבא או לסבתא מסיבת יום הולדת בחצר הבית או באולם, ישנם מספר דרכים להפוך את החוויה לבלתי נשכחת. הכנו לכם מקבץ של טיפים ורעיונות החל מעיצוב האולם ועד למתנות לאורחים, שיבטיחו כי המסיבה שלכם תהיה המקורית והמעניינת ביותר.

 

הכינו את האורחים מראש לכך שהם נכנסים לחוויה בלתי רגילה. שילחו לאורחים הזמנה מיוחדת בצורת גלויה עם תמונה מצידה האחד, ופרטי האירוע, המקום והשעה מצידה השני. עצבו את הגלויה-הזמנה כך שתתאים לרוח האירוע שלכם. אנשים אוהבים לקבל גלויות. בעבר, אנשים שנסעו לטיול בחו"ל לתקופה ממושכת נהגו לשלוח גלויות. למרות שמנהג זה נעלם מן העולם והוחלף בשיחות טלפונית, טעמו הטוב עדיין נשאר. שליחת גלויה- הזמנה היא סוג של רטרו, ולכן תמיד תהיה באופנה. כתבו על הגלויה מסר קצר וספרו לאורחים כי מחכות להם הפתעות רבות וחגיגה שכמוה טרם ראו! על רעיונות נוספים לשימוש בגלויות ניתן לקרוא כאן.

 

הרשימו אותם מהרגע הראשון- כבר בכניסה לחצר הבית או לאולם הציבו רול אפ, מתקן תצוגה מרשים בגובה של 2 מטר, שמחירו נגיש לכל כיס, עליו ניתן להדפיס גרפיקה יפה, עם תמונת בעל/ת השמחה ועם מסרים תואמים כמו "מזל טוב", "לסבתא היקרה" וכדומה. שחקו עם הגרפיקה והוסיפו קולאז' של תמונות, בלונים, סרטים ומסרים מעניינים. יתרון נוסף לרול אפ, הוא שניתן להציב לידו טוש צבעוני ולאפשר לאורחים לכתוב עליו הקדשות אישיות. בסיום המסיבה, ניתן לגלגל את מתקן הרול אפ בקלות, להכניסו לתיק הנשיאה ולהעבירו למקום אחר. הגרפיקה של הרול אפ תישמר לכם שנים רבות, בזכות הקפסולציה (למינציה עבה משני צידי הפוסטר) המבטיחה הגנה מלאה על התמונה.

 

הכינו לאורחים מזכרת מהאירוע- התאימו את המתנה לאורח.

לאורחים שהם למעשה קרובי משפחה, ניתן להכין חוברת תמונות מעוצבת הכוללת תמונות של כל בני המשפחה. לאורחים רחוקים יותר, ניתן להכין מגנט לתלייה על המקרר עם תמונה ומשפט המביע את תודתכם על השתתפותם באירוע. מגנט נשמר לאורך זמן והינו שימושי יותר מאשר כרטיס ברכה. אם בכל זאת אתם מעוניינים לצרף כרטיס ברכה, כדאי שתתלווה אליה מתנה ברוח האירוע. ברכה יכולה להגיע גם בצורת מדבקה אותה ניתן להדביק על בקבוק יין, פרחים, או כל מתנה אחרת שאתם בוחרים לתת.

  

לרעיונות נוספים, ניתן להיכנס לאתר של קמפוס לדפוס דיגיטלי, המתמחה בהלבשת אירוע במתקני תצוגה באיכות גבוהה. ברשותנו מתקני תצוגה שמטרתם למשוך את תשומת הלב, להפעיל, לעניין, לרתק. השאר- כבר תלוי בכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI