דף הבית עסקים שיווק ופרסום תפריטים- יש יותר מדרך אחת להסתכל על אוכל
תפריטים- יש יותר מדרך אחת להסתכל על אוכל
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 15/09/08 |  צפיות: 2613

לאחרונה מסעדות החלו במנהג של הדפסת תפריטים גדולים ומגושמים. בתור לקוחה אני ממש לא נהנית להחזיק תפריט שגודלו כגודל השולחן. זה מסורבל ומאוד לא נוח. הגיע הזמן שמישהו יציף את הנושא לסדר היום ויקרא בקול שיש יותר מדרך אחת להסתכל על אוכל!

איגדתי מספר סוגי תפריטים, שבתור לקוחה קבועה במסעדות, הינם העדיפים עליי ביותר. חלק מהרעיונות המוצגים כאן הינם רעיונות מקוריים שלי. אשמח אם חלקם ימומשו ויהפכו את חיי הסועדים לקלים ונוחים יותר.

תפריט מתקפל

יש לכם סוגים רבים של מאכלים שמחולקים להרבה קטגוריות? לכו על תפריט מתקפל. ניתן להדפיס את התפריט על גבי דפי A3 או  A4ולקפל אותו ל-2 או ל-3, על מנת ליצור הפרדה חזותית בין המאכלים. כך גם תקלו על הסועד למצוא את מה שהוא עורג לו יותר מכל. תפריט שכזה כולל למעשה 4-6 עמודים שונים, ומאפשר לכם להכניס פירוט רב.

תפריט כחוברת

יש לכם הרבה תמונות? אכן, אין כמראה עיניים. אם אתם מעוניינים לגרות את האורחים שלכם בתמונות של המנות הכי טעימות שלכם, עצבו גרפיקה מרשימה הכוללת תמונות ופירוט נוח לקריאה של המנות, והדפיסו אותה על גבי חוברת. כדאי לבקש להוסיף למינציה על דפי החוברת כדי לשמרה מידיים שמנוניות. הלמינציה תאריך את חיי התפריט, ובמידה ויתלכלך, ניתן לנקותו באמצעות מטלית לחה.

תפריט תלוי על הקיר

אתם בכל זאת רוצים תפריט ענק? הדפיסו את התפריט שלכם על שמשונית או בד בגודל ענקי ותלו אותו על קירות המסעדה. הדפסה על בד/ שמשונית יכולה להיות מדהימה, הכל תלוי בכישרון העיצוב שלכם ובגרפיקה שאתם בוחרים. ללקוחות יהיה קל יותר להזמין, כל שיצטרכו לעשות הוא להרים את מבטם. הדפסה ענקית שכזו אינה יקרה, ולעיתים אף זולה יותר מהדפסת  מספר רב של תפריטים קטנים.  

תפריט מואר

חשבתם פעם לעשות לכל שולחן יחידת תאורה עצמאית משלו? היו מקוריים. הדפיסו את התפריט על שקף והציבו אותו בתוך ארגז תאורה דק שימוקם על הקיר בסמוך לשולחן. אפשרות נוספת היא להדביק את השקף מתחת לשולחן הזכוכית, כך שהוא תמיד יהיה נגיש ללקוחות.

תפריט עומד על השולחן

יש לכם ארוחות עסקיות? מבצעים מיוחדים? מנות היום? אם אינכם רוצים לכלול מנות מסוימות בתפריט, מכל סיבה שהיא, ומעוניינים להציג אותן בדרך מעניינת ובולטת יותר, השתמשו במיני-באנרים. מיני רול-אפ, מיני אקס-באנר ומיני אל-באנר הם מתקנים שתופסים מעט מקום על השולחן ומעבירים את המסר בצורה בולטת ואלגנטית. ניתן להדפיס גרפיקה שתכלול תמונות ותתפוס את מבטם של הלקוחות.

לרעיונות נוספים, ניתן להיכנס לאתר של קמפוס לדפוס דיגיטלי, המתמחה במתקני תצוגה באיכות גבוהה. ברשותנו מתקני תצוגה שמטרתם למשוך את תשומת הלב, להפעיל, לעניין ולרתק. השאר- כבר תלוי בכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI