דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תואר שני בהתפתחות הילד - מחזירים לחברה
תואר שני בהתפתחות הילד - מחזירים לחברה
אתי פרקש 01/12/11 |  צפיות: 2623

מחפשים מקצוע ללמוד? בחרתם כבר מכללה?

בתקופה הזו, כולנו יודעים שבלי שום תואר ראשון, אי אפשר להתקדם רחוק. ככה זה בחיים, אף אדם לא מעוניין לשכור מועמד או מועמדת ללא שום תעודות מקצועיות או תואר, ובנינו, אפשר גם לנחש למה. תואר ראשון או תעודה מקצועית, מבטאים כמה תכונות מקצועיות - כוחות נפשיים, ידע מקצועי וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לפיכך, צריך לחשוב קדימה - הירשמו והתחילו להתפתח וללמוד, הדבר יכול רק להועיל.

כיצד ניתן לבחור מה ללמוד?

אתם מוכרחים לחשוב בכובד ראש עלבחירת הלימודים. הסיבה לכך ברורה, שכן הבחירה הזאת משפיעה על מהלך חיינו. בהחלט קיים סיכוי טוב, שהמקצוע שלמדתם, יהיה גם בעתיד התחום בו תתעסקו בצורה מקצועית. בעצם, לתואר שתלמדו יש בהחלט לא מעט השפעה על מסלול הקריירה שלכם. אז ממש לא רצוי להמר בעניין...

מה זה תואר שני בהתפתחות הילד? מסתקרנים לגבי מדע והיגיון או שהינכם דווקא יותר בקטע של מקצועות הרוח? ההחלטה על סוג התואר חייבת להיעשות תוך הדגשת היכולות טבעיות; בהנחה ואין לכם בדיוק חשיבה לוגית ,לדוגמא, יהיה לכם מאוד קשה להתמודד עם שפות תכנות מורכבות. אל תירו לעצמכם ברגל, לכו רק על מקצוע שאתם באמת אוהבים וגם תוכלו להצליח בו.

היש בכלל מקצוע שתמיד מבוקש? מה בדיוק רצוי ללמוד לתעודה או לתואר?

לאחר שמשקיעים סכומים גדולים של כסף וגם מאמץ בשביל לשרוד את הלימודים, אנשים רוצים לקבל גם תמורה. כלומר, להשתלב היטב במעגל העבודה ולעבוד באותו המקצוע. אז, איך אפשר לעשות זאת? בשביל זה צריך ללכת על תואר פופולארי! לימודי מנע"ס, סתם דוגמא, הם תמיד דרך להתבלט בין מועמדים אחרים, ומנהלים רבים יחפשו אנשים שלמדו את התואר הנ"ל.

עוד לא סטודנטים?

ניתן להניח שיש לכם שאלות ותהיות אודות לימודי תואר שני בפסיכולוגיה או הווי הלימודים, וזה לגמרי מובן. כדי למצוא עוד מידע חשוב על הנושא, שובו לאתר פעם נוספת. בכדי לקרוא את כל המידע והשירותים המקצועיים בתחום. אז קדימה לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI