דף הבית מחשבים וטכנולוגיה אבטחת מידע שחזור מידע
שחזור מידע
טל 24/09/08 |  צפיות: 3847

שחזור תמונות ממצלמה דיגיטלית, שחזור תמונות מכרטיס זכרון בעולם הצילום הדיגיטלי, איבוד נתוני תמונה היא המקבילה להרס תמונה על ידי מעבדת פיתוח התמונות של הפילם הישן. כאשר מיום ליום יותר צלמים מקצועיים עוברים לצילום דיגיטלי, התפתח הצורך ההכרחי בתהליך שחזור מידע מהיר ואפקטיבי באמצעי בטחון חשוב. בעוד שחשוב מאד לגבות את הנתונים ואת התמונות בתדירות גבוהה חשוב להתייחס לדרכי הפעולה כאשר הגיבויים עצמם נכשלים וכמובן כאשר לא בוצע גיבוי מתאים. תהליכי שחזור דיסק קשיח קיימים במיוחד עבור מקרים אלו. כאשר תמונות ממצלמה דיגיטלית או מכרטיס זיכרון נהרסות – חשוב לדעת שישנו תהליך של שחזור תמונות ממצלמה דיגיטלית או שחזור תמונות מכרטיס זיכרון. לפני עידן התמונות הדיגיטליות, טעות של פתיחת דלת התא בו מאוחסן סרט הצילום או פתיחת הדלת בחדר החושך בו מפותחות התמונות היו הורסות את התמונות לחלוטין. בעידן הצילום הדיגיטלי יש סיכוי שני לתמונות או קבצים שנהרסו ונפגעו. לצלמים יש שתי אפשרויות כאשר הם נזקקים לשרות שחזור תמונות: 1. שחזור תמונות בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות תוכנות ויישומים. 2. שחזור תמונות מתקדם באמצעות חברה לשחזור נתונים. הבחירה בשיטה זו או אחרת תלויה במספר גורמים: אם הבעיה היא לוגית (טעות משתמש – בדרך כלל קבצים שנמחקו או פורמטו) או פיזית (מצלמה שנפלה ונפגעה, נזקי מים, כל דבר שיגרום לנתונים להיות בלתי קריאים), השיקול החשוב ביותר הוא כמה יקרות התמונות עבורכם ועד כמה לאותן תמונות אין תחליף. תקלות לוגיות רבות ניתנות לתיקון על ידי תוכנות לשחזור נתונים. תוכנות לשחזור נתונים טובות למקרים בהן חשיבות וערך התמונות נמוכים במיוחד, כאשר ניתן לצלם אותן מחדש. כל איבוד תמונה שנובע מנזק פיזי, תמונות חשובות בנות ערך גבוה, ותמונות בלתי ניתנות להחלפה זקוקים לטיפול מקצועי של חברת שחזור נתונים על מנת להבטיח תוצאות מיטביות. עבור צלמים מקצועיים/רציניים, שרות שחזור נתונים הוא תמיד הפתרון הטוב ביותר מכיוון שחברות שחזור מידע מציעים את מאמצי השחזור המלאים והכוללים ביותר שניתן להציע. הבעיה העיקרית בשיטת עשה זאת בעצמך ובתוכנות שונות היא שהתוצאות לא תמיד זהות. יש פעמים שהתוצאות יהיו משביעות רצון, אולם במקרים אחרים תוצאות שחזור תמונות עצמאי יביאו לתוצאות חלקיות ועלובות יחסית לשירותים של אנשי מקצוע. כמו כן, שחזור תמונות באופן עצמאי עלול להפוך את המצב לגרוע יותר. לא ניתן להעריך את האיכות האמיתית של שיטות שחזור תמונות עצמאיות. לרוב, שירותי חברות שחזור נתונים מקצועיות יביאו לתוצאות טובות יותר. ההבדל יכול להיות בין תמונות חלקיות שמסופקות על ידי שחזור תמונות עצמאי לבין תמונות מושלמות המסופקות על ידי שחזור תמונות מקצועי. חשוב מאד שלצלמים מקצועיים וחובבים תהיה כתובת של חברת שחזור קבצים ונתונים אמינה על מנת שיוכלו להציל תמונות שאבדו שלרוב לא ניתן לצלמן מחדש. אותו הדבר לגבי התמונות של החופשות המשפחתיות ושל האירועים השונים אותם לא ניתן לצלם מחדש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל


 


מאמרים נוספים מאת טל
 
צימרים- מסיבת רווקים ורווקות
מסיבות רווקים או רווקות הפכו בשנים האחרונות לעסק כלכלי לכל דבר. ככל שהחתן והכלה רוצים את החתונה שלהם גדולה, בהתאם הם רוצים לחגוג את יציאתם מחיי הרווקות לחיי הנישואין בגדול. וכאן מגיעות אינספור הצעות

דיאטה- אימון דיאטה אישי
אימון דיאטה אישי (coaching) להרזיה מאמן אנשים להבין שמה שהם אוכלים משפיע, לא רק על משקלם אלא גם על רמות האנרגיה שלהם, על מצב רוחם ועל ביטחונם העצמי. תכלית אימון דיאטה אישי היא לכונן הרגלי חשיבה חדשים וללמוד סגנון חיים בריא, נעים וטעים, בלי לספור קלוריות ובלי לרעוב. האימון דיאטה אישי בונה מערכת יחסים חיובית עם האוכל.

שחזור מידע
בעולם הצילום הדיגיטלי, איבוד נתוני תמונה היא המקבילה להרס תמונה על ידי מעבדת פיתוח התמונות של הפילם הישן. כאשר מיום ליום יותר צלמים מקצועיים עוברים לצילום דיגיטלי, התפתח הצורך ההכרחי בתהליך שחזור מידע מהיר ואפקטיבי באמצעי בטחון חשוב. בעוד שחשוב מאד לגבות את הנתונים ואת התמונות בתדירות גבוהה חשוב להתייחס לדרכי הפעולה כאשר הגיבויים עצמם נכשלים וכמובן כאשר לא בוצע גיבוי מתאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI