דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ צימרים- מסיבת רווקים ורווקות
צימרים- מסיבת רווקים ורווקות
טל 09/11/08 |  צפיות: 2978

צימרים למסיבת רווקים ורווקות

מסיבות רווקים או רווקות הפכו בשנים האחרונות לעסק כלכלי לכל דבר. ככל שהחתן והכלה רוצים את החתונה שלהם גדולה, בהתאם הם רוצים לחגוג את יציאתם מחיי הרווקות לחיי הנישואין בגדול. וכאן מגיעות אינספור הצעות, לאחרונה השתתפתי וגם ארגנתי את מרבית מסיבת הרווקות של חברתי.לאחר דיונים רבים, החלטנו לשכור צימר מדהים לסופ"ש, ואז גיליתי שיש עולם שלם שלא הכרתי. עולם הצימרים, מסתבר שרף הציפיות גבוה כיום יותר מאשר בעבר וניתן להבחין כי המאמץ וההשקעה של בעלי הצימרים להיענות ללקוחותיהם הפוטנציאליים הוא גדול.  מי שמתקין טלוויזיה יודע שהציפייה של האורחים היא להימצאותם של מסכי פלזמה ו - LCD , גישה לאינטרנט, המזרן אמור להיות אורתופדי, המצעים רכים, וניחוחיים. ככל שכמות הפינוקים ואיכותם גבוהה יותר כך הצימר מבוקש יותר. הבעלים כבר מתורגלים ושום בקשה או גחמה לא נשמעת להם מופרזת ממסא'ז לכל אחת עד להביא מניקוריסטיות, חשפן, אסטרולוגית נומורולוגית  וכו'.

ראשיתם של הצימרים בהיותם קורת גג ללילה עבור אורחים דלי תקציב. האורחים ציפו להימצאם של מיטה ואם היה מזל צורפה ספה נפתחת לילדים. לימים, בהדרגה, נהפכו הצימרים לא רק ברירות מחדל או, אולי,חלופות סבירות לבתי מלון אלא אף לאופציה מועדפת לבילוי חופשות.

עכשיו רק מה שנשאר הוא לבחור איזה צימר ואיפה, ההיצע גדול והכלה לחוצה. חשוב לבדוק לפני שסוגרים על מיקום, שאפשר לעשות רעש עד שעה מאוחרת, מזג אוויר ועוד משהו בדיעבד שלא חשבתי עליו הוא כמות הברחשים ( כן, אני יודעת זה טבע והכול אבל אנחנו המין הנשי מעולם לא הסתדר עם חברינו הקטנים והמזיקים).

אם קמתם ביום למחרת  בלי האנגאוובר, ויש לכם חשק לקצת אקסטרים, ביישובים שבהם יש עשרות צימרים מתפתחים, בהדרגה, שירותי-עזר נלווים כגון: שירותי הסעדה, טרקטורונים, ג'יפים ועוד

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל


 


מאמרים נוספים מאת טל
 
צימרים- מסיבת רווקים ורווקות
מסיבות רווקים או רווקות הפכו בשנים האחרונות לעסק כלכלי לכל דבר. ככל שהחתן והכלה רוצים את החתונה שלהם גדולה, בהתאם הם רוצים לחגוג את יציאתם מחיי הרווקות לחיי הנישואין בגדול. וכאן מגיעות אינספור הצעות

דיאטה- אימון דיאטה אישי
אימון דיאטה אישי (coaching) להרזיה מאמן אנשים להבין שמה שהם אוכלים משפיע, לא רק על משקלם אלא גם על רמות האנרגיה שלהם, על מצב רוחם ועל ביטחונם העצמי. תכלית אימון דיאטה אישי היא לכונן הרגלי חשיבה חדשים וללמוד סגנון חיים בריא, נעים וטעים, בלי לספור קלוריות ובלי לרעוב. האימון דיאטה אישי בונה מערכת יחסים חיובית עם האוכל.

שחזור מידע
בעולם הצילום הדיגיטלי, איבוד נתוני תמונה היא המקבילה להרס תמונה על ידי מעבדת פיתוח התמונות של הפילם הישן. כאשר מיום ליום יותר צלמים מקצועיים עוברים לצילום דיגיטלי, התפתח הצורך ההכרחי בתהליך שחזור מידע מהיר ואפקטיבי באמצעי בטחון חשוב. בעוד שחשוב מאד לגבות את הנתונים ואת התמונות בתדירות גבוהה חשוב להתייחס לדרכי הפעולה כאשר הגיבויים עצמם נכשלים וכמובן כאשר לא בוצע גיבוי מתאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI