דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים מעבר דירה יכול להיות קל
מעבר דירה יכול להיות קל
אתי פרקש 22/12/11 |  צפיות: 2894

רוצים דף חדש במקום חדש? עוברים לפנטהאוז? כיום מעט אנשים נשארים כל החיים באותו אזור. רובנו נאלצים לעבור מבית אחד לשני מס' פעמים במשך חיים שלמים. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך מעייף וארוך. הקטע הבא נכתב עבוראלו שנכנסים לבית חדש בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא נק' למחשבה על מעבר דירה.

ראו את המעבר באור חיובי


המעבר טומן בתוכו סיבות טובות. רוב האנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבות משמחות של קבלת מרחב מגורים באזור טוב יותר או כשסיימו לבנות את בית החלומות. אין ספק, להעביר את הבית זה שלב מייגע אבל גם אותו תוכלו לעבור ללא מריטת שערות.

מיטב העצות למעבר דירה נעים מהיר וללא כאבי ראש


לא מומלץ לחכות, בחנו את האפשרויות להעברת הבית שלכם מספיק זמן לפני. באמצעות הבדיקה תמנעו מהוצאות מיותרות וכך יחלוף יום ההובלה בצורה הכי טובה שיש.

אין לכם זמן לארוז? כיום קיימות בתחום מספר חברות שנותנות שירות אריזה לפני ההובלה. צוות אורזים יגיע לעסק מספר ימים לפני ההובלה לארוז תכולת הדירה שלכם.

אם אין לכם ברירה אלא להתפנות מהירה לפני שנותנים לכם להכנס למתחם החדש לא צריך לחשוש! בחלקים שונים של הארץ ניתן למצוא מס' אתרים שכל שימושם הוא אחסון תכולה. בדרך כלל משכירים את המחסנים לשבועיים אך תוכלו למצוא אחסון לטווח ארוך ואפילו זול יותר.

לא חוסכים על הובלה


במידה ואתם אורזים בעצמכם או שבחרתם לקחת את שירותיה של חברת ההובלות לעניין יש להקפיד לארוז את הדברים שלכם עם הרבה הקפדה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לבית החדש שלכם. בטוח לא תרצו שכלי החרסינה שהדודה ברוריה קנתה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

אל תחסכו בהוצאות על חברת הובלות אמינה, לא כל אחד עם טנדר הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכו' דורשים מיומנות. כמו כן, יש חפצים מסוימים כגון: ספות גדולות ארונות הזזה אשריצטרכו פירוק והרכבה. לכן, בדקו וודאו שחברת ההובלה שלקחתם מוכנה לבצע את זה. פעולה זו מצריכה תשלום בנפרד.

מדדו את המעברים השונים בדירה הנוכחית ובדירה אליה עוברים. במידה שדלתות החדרים צרות מדי יתכן ותצטרכו להוסיף שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירותים של מנוף מחברה בנפרד אך כדאי להתקשר ולבדוק אם החברה אותה לקחתם לביצוע המלאכה נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. לפעמים עדיף לקחת מנוף, גם אם אין חובה. שימוש במנוף יכול לחסוך זמן וטלטלות מיותרות של החפצים במהלך הירידה במדרגות.

צריכים עוד פרטים? מעוניינים בבדיקת מחירים זריזה?
בקרו באתר ותמצאו טיפים, הצעות מחיר ומאמרים ממגוון רחב של נותני שירות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI