דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר משחקי הלבשה
משחקי הלבשה
דניאל אהרון 27/12/11 |  צפיות: 2761

משחקי הלבשה

במאמר זה כמו שהבטחתי אכתוב על עוד סוג של משחקים והפעם על משחקי הלבשה . משחקי הלבשה לרוב נכללים בקטגורית משחקי בנות מכיוון שלרוב בנות משחקות ב משחקי הלבשה וכל הדברים האלה של איפור ולהלביש דמויות וכדומה.

מה זה בעצם משחקי הלבשה ? משחקי הלבשה אלו משחקים בעצם שבהם מי שמשחק בהם צריך להלביש את הדמות המופיעה על המסך, בדרך כלל תהיה זו דמות של "דוגמנית" או בובת ברבי כלשהיא, וב משחקי הלבשה אלו הילד או הילדה שמשחקים בהם ומלבישים את הבובה או הדוגמנית או מה שזה לא יהיה אמורים להלביש אותה עם הקולקציה שיש בכל אחד מה משחקי הלבשה אלו. בכל משחק ומשחק הקולקציה משתנה וישנם ב משחקי הלבשה שונים בגדים שוני ם ונעליים שונות ותכשיטים שונים בשביל להלביש את הדמות שהילדים אמורים להלביש.

בנות שבדרך כלל אוהבות מאוד עיצובים וכל מיני דברים כאלה, וגם בנים מסוימים שאוהבים גם הם עיצוב ובגדים ודברים דומים, יכולים להנות מ משחקי הלבשה מאוד, ולשחק ב משחקי הלבשה כמה שעות ברצף, ואתם ההורים יכולים למצוא את ילדיכם, במידה והוא כזה, מול המחשב משחק ב משחקי הלבשה במשך כמה שעות טובות מבלי לזוז מהמחשב. משחקי הלבשה הם משחקים שעלולים לרתק אותך למחשב אם הם באיכות גבוהה ואם אתה מתעניין ב משחקי הלבשה או בהלבשה ולבוש באופן כללי בחיים. אם ה משחקי הלבשה בהם ילדיכם משחקים הם משחקי ה לבשה איכותיים אז הם יכולים לרכוש מ משחקי הלבשה אלה כישרון וללמוד מ משחקי הלבשה אלה כיצד להלביש בני אדם ודמויות שונות כל פעם ואולי בעתיד יהפכו להיות סטייליסטים וירוויחו טוב, וכל זה הודות ל משחקי הלבשה שהם שיחקו בהם.

לדעתי משחקי הלבשה הם משחקים מאוד מהנים ונחמדים לשחק בהם גם בשעות הפנאי שלנו בני האדם ואפילו ההורים, לא רק לתת לילדינו לשחק ב משחקי הלבשה אלו אלא גם אנחנו עצמנו יכולים לשחק ב משחקי הלבשה ולהלביש דברים ובובות ודמויות וכך גם ללמוד כיצד להתלבש לעבודה, כיצד להלביש את ילדנו לבית ספר או לגן וכל מיני דברים דומים אלו.

מה שאני אישית לא אוהב ב משחקי הלבשה זה שבעצם כמו שכתבתי בהתחלה מקצים את זה לקטגוריה של משחקי בנות ולדעתי האישית משחקי הלבשה יכולים להתאים גם לבנים זכרים גברים, כי גם בנים צריכים לדעת איך להלביש דמויות וצריכים לדעת איך להתלבש בעצמם ו משחקי הלבשה יכולים מאוד להועיל לגבי הדבר הזה של בנים.

שוב תודה שקראתם (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI