דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
אילנית מילר 03/01/12 |  צפיות: 3823

רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

מי נחשבים לסובלים מהרטבה קלה?

אנשים אשר סובלים מאיבוד קטן עד מזערי ביותר של נוזלים, נחשבים לסובלים מהרטבה קלה. הרטבה קלה תהיה לרוב מאופיינת בכך שהיא אינה כרוכה בריקון מלא של שלפוחית השתן.

אילו מוצרי ספיגה למבוגרים מיועדים לאלו הסובלים מהרטבה קלה?

כשנפנה לקנות מוצרי ספיגה למבוגרים ובפרט חיתולים למבוגרים, יש לשים דגש על כך שאנו בוחרים מוצר המתאים לצרכנו. לכן, קיימים מוצרים יעודים עבור אלו הסובלים מהרטבה קלה. מוצרים אלו מיועדים לאנשים ניידים, אשר ביכולתם להחליף את מוצר הספיגה לאחר הרטבה, בקלות ובאופן עצמאי - ללא צורך בעזרה חיצונית. מוצרי ספיגה אלו יהיו קטנים יותר ממוצרי ספיגה המיועדים להרטבה בינונית וכבדה. יש היטענו כי חיתולים למבוגרים המיועדים להרטבה קלה, דומים לתחבושות היגייניות לנשים. למרות הדמיון החזותי, חשוב להדגיש כי מוצרי ספיגה למבוגרים תוכננו במיוחד לספוג שתן. שימוש בתחבושת היגיינית במקום מוצרי ספיגה יעודים אינו מומלץ ועשוי לגרום לאי נוחות.

חלק מהחברות ייצרו מספר סוגים של מוצרי ספיגה למבוגרים המיועדים להרטבה קלה. החלוקה הסטנדרטית היא חלוקה של המוצרים לפי דרגות ספיגה משתנות -
Super, Extra super וכן Extra super plus. בנוסף, לרוב תהיה גם חלוקה שונה למידות Small, Medium ו-Large. כל זאת תוך התחשבות מקסימאלית בצרכי המשתמשים ובמטרה להבטיח הגנה אולטימטיבית ותחושת נוחות מרבית.

לסיכום - מה נצפה לקבל ממוצר ספיגה טוב להרטבה קלה ?

בבואנו לרכוש מוצרי ספיגה למבוגרים, נצפה לקבל את המענה הטוב ביותר לצרכנו. נרצה שהמוצר יהיה מורכב מרכיבים איכותיים ויבצע את עבודתו נאמנה. קיימים מספר אלמנטים חשובים, אשר יבטיחו כי מוצר הספיגה שבחרנו הוא מוצר טוב -

כושר ספיגה מרבי - חיתולים למבוגרים, צריכים מעל הכל, להיות בעלי יכולות ספיגה גבוהות במיוחד. מוצרי ספיגה אמורים להכיל חלקיקים לוכדי נוזלים, אשר מטרתם לספוג את הנוזלים וכן לשמור על שכבת מגע יבשה עם העור.

מנטרל ריחות - מוצרי ספיגה למבוגרים הם חלק חשוב בהמשך קיום אורח חיים תקין ודינאמי. חיתולים למבוגרים אשר תוכננו בצורה נכונה, אמורים לכלול גם חלקיקים אשר יסייעו במניעת היווצרות ריחות, זאת על מנת להבטיח תחושת בטחון מרבית והמנעות ממצבים מביכים ולא נעים.

שמירה על דיסקרטיות ונוחות - נצפה כי המוצר הסופג שלנו יהיה מותאם בצורה אופטימאלית לגופנו.

חומרים איכותיים - מוצרי ספיגה טובים, צריכים להיות מורכבים מחומרים איכותיים ואווריריים, במטרה  למנוע גירויים ודלקות בעור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילנית מילר

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן



 


מאמרים נוספים מאת אילנית מילר
 
בריחת שתן אצל מבוגרים
בריחת שתן אצל מבוגרים אינה תופעה נדירה. כשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובל מבריחת שתן, והתופעה נפוצה יותר בקרב נשים. אולם גם כשאנו מדברים על תופעה נרחבת כל כך, עלינו להבין כי פניה שונים מאדם לאדם וכי לא כולם סובלים מבריחת שתן מלאה. התופעה קיימת בצורה של בריחת שתן מזערית המתאפיינת בטפטופים, ועד אי שליטה מוחלטת שתוצאתה היא בריחת שתן תכופה ובכמויות גדולות.

בני גיל הזהב- מגיע לכם טיפול הולם
תופעת דליפת שתן בקרב מבוגרים הינה שכיחה. התופעה הזו, שסיבותיה רבות, הביאה לצורך אמיתי במציאת פתרונות שיסייעו למבוגרים להמשיך בשגרת יומן ללא מבוכה ותחושות קשות, וכן, להקל עליהם ככל האפשר, גם במקרים של קושי בהגעה לשירותים, או התלבשות באופן עצמאי. חיתולי ספיגה למבוגרים הם אחד ממוצרי ספיגה רבים המיועדים לאוכלוסיית המבוגרים, אשר דליפת שתן שכיחה בקרבם.

זה הזמן לדבר על אי שליטה בסוגרים
15/02/12 | גיל הזהב
הנושא של אי שליטה על הסוגרים, הוא נושא שלעתים חייבים לדון בו - אם אתם מתחילים לראות שאתם סובלים מהתופעה, או שאתם מזהים אותה אצל קרוב משפחה שלכם.

סובלים מהרטבה קלה? חיתולים למבוגרים הם הפתרון בשבילכם
רבים נותנים לבעיית אי שליטה על הסוגרים להשתלט על חייהם. אם אתם סובלים מהרטבה קלה, השינוי היחיד שתאלצו לבצע באורח החיים שלכם הוא להתחיל להתרגל לשימוש בחיתולי מבוגרים. מוצרי ספיגה למבוגרים מספקים הגנה מרבית ומאפשרים למשתמשים בהם להמשיך לתפקד בבטחון מלא.

על חיתולים למבוגרים ופתרונות נוספים
אם ניישיר מבט אל העניין ונתמודד איתו פנים אל פנים, ונתעניין בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים – נגלה שלא מדובר בסוף העולם ושישנם פתרונות טובים למדי שיאפשרו לכל אחד מאיתנו להמשיך להתנהל בצורה הרגילה בלי הרבה שינויים בהרגליי החיים.

מהי הרטבה בינונית וכיצד ניתן להתמודד איתה
19/09/11 | גיל הזהב
להרטבה בעוצמה הבינונית סיבות רבות. הרטבה בינונית יכולה לנבוע מסיבות הקשורות לגיל, כמובן, ועל כן שכיחה בגילאים המבוגרים, אולם, פעמים רבות נובעת לאור מצבים בריאותיים שונים, כמו מחלות שונות או אף כתופעת לוואי לאור שימוש בתרופות מסוימות.

חיתולים למבוגרים – יש פתרון
15/05/11 | גיל הזהב
חיתולים למבוגרים הינם אחד הפתרונות הנוחים והיעילים להתמודד עם בעיות שונות, כמו בריחת שתן, דליפת שתן או אי שליטה על הסוגרים. חיתולים למבוגרים, הניתנים ללבישה בקלות, מגיעים בגדלים שונים ובעלי דרגות ספיגה ברמות שונות, נותנים מענה מצוין ויעיל.

חיתולים למבוגרים – מענה לבני הגיל השלישי
11/04/11 | גיל הזהב
. חיתולים למבוגרים מאפשרים לבני הגיל השלישי אפשרות להתנהלות יומיומית רגילה ככל הניתן, למרות מגבלותיהם השונות, המצריכות את לבישתו של חיתול זה. על חיתולים למבוגרים ושימושם במהלך הגיל השלישי, בכתבה הבאה.

סובלות מבעית בריחת שתן נשים ? יתכן כי מתאים לכן פתרון התנהגותי
27/03/11 | נשים - אחר
רבים מאיתנו מכירים נשים וגברים מבוגרים הסובלים מבעיית בריחת שתן, לעיתים אלה אפילו אתם הקוראים מאמר זה. בעיית בריחת שתן גברים ונשים מאפיינת מאוד את בני הגיל המבוגר ותפוצתה עולה ככל שעולה גם הגיל.

דרכי הטיפול והמניעה במצבי אי שליטה על הסוגרים
30/01/11 | גיל הזהב
החברה המערבית מקטלגת אי שליטה על הסוגרים כמצב מביך במיוחד, מתייגת בצורה קשה את הסובלים ממנה ומתייחסת אל תופעה כזו כאל סימן ראשון להזדקנות הגוף ולאובדן שליטה מוחלט עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI