דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב השוואת מחירים - למה צריך את זה?
ביטוח רכב השוואת מחירים - למה צריך את זה?
רענן ברנשטיין 01/04/12 |  צפיות: 3209

להחזיק רכב זה דבר מאוד יקר, ההוצאות הנלוות של הרכב כוללות דלק, טיפולים לרכב, ניקיון, אגרת רישיון, טסט לרכב וכמובן ביטוח לרכב. הוצאות אלו מסתכמות לאלפי שקלים בשנה, אין לנו שליטה על רוב ההוצאות הנלוות של הרכב אבל דווקא בתחום של ביטוח הרכב שזאת אחת ההוצאות הנלוות היותר יקרות לרכב אנחנו כן יכולים להפחית את מחיר הביטוח לרכב על ידי השוואת מחירים חכמה במאצעות האינטרנט.

לפני רכישת ביטוח לרכב אנחנו צריכים להכיר את שלושת סוגי הביטוחים העיקריים בישראל ולהחליט איזה מהם הכי מתאים לצרכים שלנו ואיזו פוליסת ביטוח אנו מתכוונים לרכוש, להלן סוגי הביטוחים :

1) ביטוח חובה - ביטוח חובה הינו הביטוח הבסיסי ביותר לרכב, על שמו כן הוא מחייב כל נהג רכב לרכוש אותו על מנת להשתמש ברכב, ביטוח חובה מכסה נזקי גוף לנהג המבוטח, לנוסעים ברכב המבוטח, לנהג ולנוסעים ברכב אשר נקלע לתאומה עם הרכב המבוטח ולהולכי רגל אשר מעורבים בתאונה עם הרכב המבוטח.

2) ביטוח צד ג' - ביטוח צד ג' הינו ביטוח המכסה נזקים אשר הרכב המבוטח גורם לצד שלישי בזמן נהיגה למשל רכב אשר פוגע בחצר של בית ושובר את הגדר, ביטוח צד ג' יכסה את הנזקים שהרכב המבוטח גרם.

3) ביטוח מקיף - ביטוח מקיף לרכב הינו הביטוח היקר והמקיף ביותר שקיים, ביטוח זה כולל בתוכו את ביטוח צד ג' ובנוסף מבטח את הרכב במקרים של גניבה, שריפה של האוטו, רעידת אדמה וכו'.

בעבר השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב הייתה דבר מסורבל מאוד אשר אילצה אותנו להסתובב בין סוכני הרכב אשר היו פרוסים ברחבי הארץ. היינו נאלצים לחכות כמה ימים עד לקבלת הצעת מחיר מכל סוכן ביטוח עבור הפוליסה המבוקשת והכל היה נעשה בלחץ של זמן על מנת לחדש בזמן את הביטוח רכב. כל שנה היינו נאלצים לבצע את הפעולה מחדש והדבר גרם לכאב ראש רציני. כיום השוואת מחירים חכמה יכולה להתבצע מהבית דרך האינטרנט, השוואת מחירים לא לוקחת יותר מעשרים דקות וכמה קליקים בעכבר של המחשב, יתרון נוסף של השוואת מחירים דרך האינטרנט הוא המהירות והזמינות, אנחנו יכולים לבצע את ההשוואה מכל מקום אפילו דרך מכשיר הסלולרי שלנו ולקבל הצעות מחיר רבות אפילו תוך שעתיים לאחר הזנת הפרטים שלנו באינטרנט.

דרכים להשוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב:

1) מנועי השוואת מחירים - אתרים רבים בתחום השוואת מחירים מציעים מנועים להשוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב, יש להזין פרטים על פוליסת הביטוח המבוקשת כמו ותק נהיגה, כמות של תביעות ביטוח ועוד ולחכות לקבל הצעת מחיר מכמה חברות ביטוח, היתרון בשיטה זו היא המהירות של קבלת ההצעות המחיר.

2) מחשבון להשוואת מחירים ממשלתי בתחום ביטוח החובה - משרד האוצר מציע מחשבון אשר משווה מחירים בתחום ביטוח החובה, משרד האוצר מודיע שפערים במחירים בביטוחי החובה יכולים להגיע לעד למאות שקלים בעקבות הרפורמה שנכנסה בענף הביטוח.

3) השוואת מחירים באמצעות סוכן ביטוח - סוכני הביטוח עובדים מול כמה חברות ביטוח במקביל ולעיתים עלולים להציע לכם הצעת מחיר יותר זולה בהתאם לנתונים האישיים.

4)  השוואת מחירים על ידי פנייה ישירה לחברות הביטוח - ניתן לפנות ישירות לחברות הביטוח דרך אתרי האינטרנט שהם מציעים או על ידי בטלפון ולהשוות מחירים באופן עצמאי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רענן ברנשטיין

רוצים לדעת יותר על קניית אביזרים לאייפון?



 


מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין
 
מקורות קרינה אלקטרומגנטית ומתי חשוב לבצע בדיקות קרינה
25/10/15 | נדל"ן
ישנם לא מעט סכנות בחומרים ובקרינה בעולם הסובב אותנו, והחשיבות הגבוהה שבמודעות לנוכחות של החומרים והקרינות הללו גבוהה מאוד, שכן היא יכולה להוביל לצעדים שימנעו את היווצרותם של מצבים רפואיים בדרגות חומרה שונות.

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים
27/06/13 | הלוואות
הלוואות רבות ניתנות מדי יום למגוון רחב של אנשים וצרכים ביניהם יחידים, משפחות, עסקים, לימודים וזה על מנת שתוכל לקבל כסף כרגע בהווה להשתמש בו ולהחזיר אותו בעתיד

הגלקסי S3 של סמסונג - פנו דרך למלך הבא של ממלכת הסמארטפונים
סיקור נרחב של הגלקסי S3 של חברת סמסונג המובילה מבין יצרניות האנדרואיד המובילות. מידע על הגלקסי 3, על ביצועיו, המפרט, המסך, הטאץ' ועוד.

ביטוח רכב השוואת מחירים - למה צריך את זה?
01/04/12 | ביטוח רכב
מאמר זה יעסוק ביתרונות של השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב, למה צריך להשוות מחירים? איפה משווים מחירים? ההבדלת בין השוואת מחירים בעבר להשוואת מחירים כיום בעידן האינטרנט וכמה כסף זה יכול לחסוך לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI