דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה לכל מטרה ללא ערבים
הלוואה לכל מטרה ללא ערבים
רענן ברנשטיין 27/06/13 |  צפיות: 3057

מהי הלוואה לכל מטרה ?


הלוואות רבות ניתנות מדי יום למגוון רחב של אנשים וצרכים ביניהם יחידים, משפחות, עסקים, לימודים וזה על מנת שתוכל לקבל כסף כרגע בהווה להשתמש בו ולהחזיר אותו בעתיד וזאת על פי תנאים שהוסכמו מראש בין המלווה והלווה למשל גובה הריבית, משך החזר ההלוואה וסוג ההלוואה. ההלוואה ניתנת בתוספת ריבית אשר מייצגת את הפיצוי בגין הסיכון שנוטל המלווה במתן ההלוואה.


הלוואה ללא ערבים


הלוואות ללא ערבים הן הלוואות שבהן אף אחד צריך לחתום עבורך על ערבות ואשר ניתן לקחת אותה באופן פרטי ועצמאי. רבים מאתנו לא ממש ששים לחתום על ערבות לטובת צד ג' מכיוון שקיימים אינספור סיפורים אודות הלוואות בלי ערבים שהשתבשו, במהלך השנים האחרונות יותר ויותר בנקים וגופים פיננסיים מאפשרים לקחת הלוואות בלי ערבים. מכאן צמחה המגמה החדשה של הלוואה ללא ערבים, בה הגורם המלווה משעבד נכס כלשהו או לוקח ביטחונות שונים של הלווה על מנת להבטיח את החזר ההלוואה. ביטחונות כאלה עשויים להיות ביטחונות ריאליים כמו נכסים, דירות, בתים, מכוניות .ביטחונות נוספים הם תוכניות חיסכון קיימות או באמצעות הצגה של תלושי משכורת אחרונים ורציפים או מקורות הכנסה אשר מעידים על הכנסה יציבה וקבועה. מדובר בערבות חשובה למדי אשר מראה כי הלווה מנהל אורח חיים פיננסי תקין. הלוואה על סמך הכנסה היא למשל הלוואה למורים וגם הלוואה לעובדי מדינה. ככל שהביטחונות טובים יותר, כך ניתן יהיה להשיג הלוואה ללא ערב בתנאים טובים יותר.


ממי אפשר לקבל הלוואות ללא ערבים


הלוואות בלי ערבים וניתנות על ידי הבנק, חברות האשראי, חברות ביטוח וגופים פיננסיים נוספים.


1.    חברות כרטיסי האשראי מאפשרות לקבל הלוואה בלי ערבים. ההלוואה מופקדת ישירות לחשבון הבנק ואינה משפיעה על מסגרת האשראי בבנק שזה יתרון חשוב שכדאי לקחת בחשבון. מדובר בהלוואות של אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים בכרטיס אשראי ובכפוף לסוג הכרטיס כרטיסי אשראי יוקרתיים יותר יכולים להעניק הלוואה גבוהה יותר. עם זאת, חברות כרטיסי האשראי מציעות היום הלוואות ללא ערבים גם למי שאינו מחזיק בכרטיס אשראי. הריבית עשויה להיות גבוהה.
2.    הלוואות בלי ערבים למי שיש חסכונות:  חסכונות, כגון קרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים, יכול לפנות לחברת הביטוח על מנת לקבל הלוואה ללא ערבים על סמך החיסכון כביטחון להחזר ההלוואה. היתרון בשיטה זו החסכונות ממשיכים לצבור ריבית באופן רגיל.
3.    אם יש לכם חשבון בנק ואתם מכניסים משכורת קבועה או קצבה, תוכלו לפנות  לבנק על מנת לקבל הלוואה ללא ערבים הלוואות בנקאיות עשויות להיות כדאיות ולהינתן בתנאים נוחים. ההלוואות יכולות לשמש לכל מטרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רענן ברנשטיין

רוצים לדעת יותר על קניית אביזרים לאייפון?



 


מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין
 
מקורות קרינה אלקטרומגנטית ומתי חשוב לבצע בדיקות קרינה
25/10/15 | נדל"ן
ישנם לא מעט סכנות בחומרים ובקרינה בעולם הסובב אותנו, והחשיבות הגבוהה שבמודעות לנוכחות של החומרים והקרינות הללו גבוהה מאוד, שכן היא יכולה להוביל לצעדים שימנעו את היווצרותם של מצבים רפואיים בדרגות חומרה שונות.

הלוואה לכל מטרה ללא ערבים
27/06/13 | הלוואות
הלוואות רבות ניתנות מדי יום למגוון רחב של אנשים וצרכים ביניהם יחידים, משפחות, עסקים, לימודים וזה על מנת שתוכל לקבל כסף כרגע בהווה להשתמש בו ולהחזיר אותו בעתיד

הגלקסי S3 של סמסונג - פנו דרך למלך הבא של ממלכת הסמארטפונים
סיקור נרחב של הגלקסי S3 של חברת סמסונג המובילה מבין יצרניות האנדרואיד המובילות. מידע על הגלקסי 3, על ביצועיו, המפרט, המסך, הטאץ' ועוד.

ביטוח רכב השוואת מחירים - למה צריך את זה?
01/04/12 | ביטוח רכב
מאמר זה יעסוק ביתרונות של השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב, למה צריך להשוות מחירים? איפה משווים מחירים? ההבדלת בין השוואת מחירים בעבר להשוואת מחירים כיום בעידן האינטרנט וכמה כסף זה יכול לחסוך לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI