דף הבית קניות וצרכנות צרכנות כיצד לקנות מיקרוגל באינטרנט ?
כיצד לקנות מיקרוגל באינטרנט ?
מיטל לוי 01/04/12 |  צפיות: 3155

מיקרו הופך את החיים המהירים למהירים עוד יותר. רובנו משתמשים בו להפשרה, לחימום ולהכנת פופ-קורן. מעטים מאתנו גם מבשלים או אופים בו. כיצד תבחרו את המיקרוגל המתאים ביותר עבורכם מבין אתרי האינטרנט השונים?

ישנן כמה שיטות להתאים את המיקרוגל לצרכים ולסגנון החיים שלכם.

רכישה בהתאם לסוג המיקרוגל:

- מיקרוגל מכני: דגם זול ופשוט המצויד בלוח פיקוד בסיסי הכולל טיימר ומנגנון חימום בעוצמות שונות. המיקרו המכני מתאים בעיקר להפשרה ולחימום מזון.

- מיקרוגל דיגיטלי: דגם משוכלל יותר מהמכני, המצויד בלוח פיקוד דיגיטלי המכיל תכניות בישול ואפייה לסוגי מזונות שונים. מלבד לחימום ולהפשרה, ניתן לבלש ולאפות במיקרו, במהירות גבוהה יותר בהשוואה לתנור רגיל. מחירו יקר ממחיר המיקרו המכני.

- מיקרוגל משולב גריל טורבו: המיקרו המשוכלל מבין 3 הסוגים, בעל לוח פיקוד דיגיטלי מתקדם בעל תכניות חימום, הפשרה, בישול, אפייה וצלייה. מיקרו גריל יכול לשמש גם כטוסטר אובן ומאפשר לצלות מיני מזון. למיקרו גריל גוף חימום עליון ותחתון ובכמה מהדגמים נוסף גם מאוורר טורבו המפזר את החום באופן שווה בחלל הבישול. דגמים משוכללים יותר בקטגוריה כוללים גם חיישו טמפרטורה למדידת חום הפעולה הרצויה (בישול, הפשרה וכו')

אז מה מתאים למי?

מיקרו מכני מתאים לצעירים, שוכרי דירות, סטודנטים ומשרדים שהצורך העיקרי שלהם הוא חימום מהיר של מזון מוכן. מחירו של המיקרו הבסיסי נע מ-200 שקלים ועד כ-600 שקלים, תלוי במותג, בנפח ובעוצמת הבישול.

מיקרו דיגיטלי מתאים למי שאוהב לבשל. בין אם המטבח אינו גדול מספיק כדי להתקין תנור וכיריים ובין אם המיקרו הוא כלי אפייה ובישול נוסף על התנור והכיריים. המחירים נעים מכ-300 ₪ ועד לכמה אלפים, תלוי במותג, בנפח, בעוצמה והאם הוא כולל או לא כולל גריל.

לאחר שהגדרתם את סוג המיקרו המתאים לכם, ישנם פרמטרים נוספים שיעזרו לכם להגיע להחלטה בתוך הקטגוריה. אל תשכחו כי הקנייה באינטרנט אינה מלווה בעצת המוכר בחנות.

- מידות המיקרו: מיקום המיקרו במטבח מכתיב את גודלו. קחו בחשבון מרווח של כמה ס"מ מכל צד לאוורור ולפחות 10ס"מ מעל חלקו העליון (במקרה ויש במטבח גומחה ייעודית למיקרו).

- קיבולת המיקרו: נפח מרבית מכשירי המיקרוגל, בכל הקטגוריות, נע בין 17 ל-35 ליטרים. מיקרו קטן יתאים לחימום מנות קטנות ויתאים למשפחה של עד שתי נפשות, לרווקים או לשותפים בדירה (שממילא אוכלים בשעות שונות). מיקרו גדול יאפשר חימום מזון בכלים גדולים וכן בישול ואפייה של מנות משפחתיות.

- הספק: עוצמת החימום. טווח העוצמה בסוגי המיקרו השונים נע בין 700 ל-1100 וואט. ככל שהעוצמה גבוהה יותר כך ניתן לחמם או לבשל במהירות גבוהה יותר כמות גדולה יותר של מזון. למשפחות בנות 4 נפשות ויותר יתאים מיקרו בעל הספק גבוה (נסו להגיד לילדים מורעבים לחכות עד שהמיקרו יגמור לחמם...)

לאחר שהגעתם למסקנה איזה מיקרו מתאים לכם ביותר, חשוב לבדוק כי הוא נושא תו תקן של מכון התקנים הישראלי, תקן המתייחס גם לטווח הקרינה של המכשיר. בדקו את תקופת האחריות ואת מכון שירות התיקונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל לוי

אינדקס העסקים והמידע www.efind.co.il - מכיל מידע אודות מאות אלפי בתי עסק, השוואת מחירים, משחקים, טיפים, מאמרים מידע אודות בעלי מקצוע כמו מובילים, רואים חשבון ועוד ועוד



 


מאמרים נוספים מאת מיטל לוי
 
המדריך לבחירה מצלמה דיגיטלית
01/04/12 | קניות
מחפשים מצלמה דיגיטאלית באינטרנט? כיצד תדעו איזו מצלמה מתאימה לכם ביותר, מה תקבלו ועל תצטרכו להתפשר? המדריך הבא מיועד עבורכם המחפשים!

כיצד לקנות מיקרוגל באינטרנט ?
01/04/12 | צרכנות
האינטרנט שינה את שם המשחק בתחום הקניות- השוואת מחירים הפכה להיות פשוטה מתמיד וכבר לא דורשת צעידות מחנות לחנות. גם כשאנחנו קונים מוצר פשוט כמו מיקרו גל - רצוי לערוך השוואות. מאמר זה ידון בפרמטרים שצריך לבחון כשרוצים לקנות מיקרו גל.

סקייפ למחשב ומהפכת התיקשורת
תוכנת סקייפ נותנת לכם אפשרות לתקשר עם כל העולם ברגע וכל זאת באמצעות הורדת תוכנה מהירה למחשב שלכם. כל מה שצריך לעשות זה להוריד את התוכנה, לבצע התקנה ובאופן מידי תוכלו לתקשר חינם עם חברים ואנשים מסביב לעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI