דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה על הובלת דירות מקצועית ובטוחה
על הובלת דירות מקצועית ובטוחה
amit nir 18/04/12 |  צפיות: 2560

עוזבים את הדירה הישנה?

בשביל מרבית האנשים העברת המשרד זה תהליך מרגש מאוד. זהו זמן מעולה לעשות סדר בחפצים, לעבור על החפצים הישנים, לזרוק ולמצוא מקום לחדש. על אף הכל, כאשר עוברים דירה כדאי לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז עבורנו את הרכוש והזכרונות ושתהפוך את המעבר למעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

על מה לשים דגש שמחפשים הובלת משרדים?

האלמנט הראשון שרוב האנשים ימהרו לחפש לפיו הוא מחיר. המחיר הוא נתון עיקרי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל עבור חלק ניכר מהאנשים, אך האם מחיר זול מהווה במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

בבקשה לא להראות מופתעים אם כשהזמנתם הובלה לכל הריהוט בשמונה מאות שקלים ובתאריך ההובלה יגיע אדם בודד עם מסחרית ישנה. הרי לא הייתם נותנים את האוטו שלכם בכל מוסך זול ככל שיהיה, למה תרצו לתת את רכושכם תחת אחריותו של מוביל חאפר, על אף שהוא זול פי כמה.

איך לבחור חברת הובלות

אם יש לכם ספק עדיף ואפילו חובה לבדוק כמה הצעות. על ידי ביצוע השוואה של הצעות ממספר חברות תוכלו לקבל מושג מה חברה ממוצעת מספקת לכם ומה המחיר בעבור שירות זה , בדרך זו תוכלו לדעת למה לצפות ולקבוע מחיר אותו אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבחינת הצעת מחיר של הובלת דירות הפער יהיה ביטוי של:

שנות ניסיון והמלצות - חברות הובלות הפועלות מעל 10 שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסיםבצורה יעילה ומהירה תוך כדי הקפדה וטיפול מסור ברכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מעגל לקוחות רחב ויש ביכולתן להנפיק המלצות.

כיסוי ביטוחי על ההובלה - אם תבחנו תראו שרוב מן ההצעות הזולות שיצא לכם לקבל אינן מזכירות סעיף ביטוחי. בזמן העברת דירה כדאי להקפיד שנמצא סעיף כזה ולשאול מה גובה הכיסוי בכדי שתהיו שקטים.

מספר האנשים וכלי התובלה - חברת הפועלות דרך קבע יגיעו במשאית סגורה בניגוד לעוסקים מהצד בהובלות אשר יגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמידה והזדמן מזלכם מכוסה בברזנט. חברות הובלה רציניות יפקידו בידיכם צוות מובילים מיומן ומקצועי של לא פחות מ3 מובילים, תלוי במה שדורשת ההובלה - ולכן מובטח לכם שירות טוב וזהיר יותר בתכולת הבית.

הובלות מנוף - הבאת מנופאי יוביל לעליה במחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם ברירה אלא מלהשתמש בו בעקבות מעלית קטנה מדי. למרות הנאמר, כדאי לקחת שירות זה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שהוא חוסך זמן וגם פוסל אפשרות של פגיעה ברכושכם בזמן העברת הרכוש במסדרונות צפופים.

כולי תקווה שסיפקתי לכם נקודה להתחיל בה במציאת הצעת מחיר להובלה , כזו שתהיה לכם הוגנת. הייתם רוצים עוד מגוון עצות וכלים שיהיו לכם לעזר בחיפוש חברת הובלות בעלות נמוכה ובמהירות?הכנסו לאתרותוכלו להנות ממגווןמידע והמלצות ועוד כלים שיאפשרו לכם לעבור את היום הגדול ביותר קלות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI