דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה לדעת יותר על שירותי מובילים בחיפה
לדעת יותר על שירותי מובילים בחיפה
amit nir 18/04/12 |  צפיות: 2820

הגיע הזמן לשינוי!

לרבים מאיתנו העברת הדירהזהו תהליך מרגש בכל פעם מחדש. זה זמן מעולה לערוך סדר בדברים, לעבור על הדברים הישנים, להפרד מחלק מהדברים ולתת מקום לדברים חדשים. על אף הכל, כשעוברים לדירה חדשהמומלץ לבחור בקפידהחברה אמינה ומנוסה שתארוז בשבילנו את רכושינו היקר , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז במידה האפשרית.

על מה להקפיד כשמחפשים מובילים חיפה?

הרכיב הראשוני שרוב האנשים ישימו עליו את הדגש הוא מחיר העלות. המחיר בהחלט מהווה מרכיב מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה עבור רוב האנשים, אך האם מחיר זול תמיד משקף את הפתרון הטוב ביותר?

בבקשה לא להראות מופתעים אם מתי שהזמנתם הובלה, כולל פירוק והרכבה, בשבע מאות חמישים שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע בחור רופס ובודד עם מסחרית קטנה וישנה. כמו שלא הייתם נותנים את האוטו הפרטי שלכם בכל מוסך זול ככל שיהיה, למה שתשימו את כל חפציכם אצל מוביל חאפר, גם אם הוא ממש זול.

איך לבחור חברת הובלות

כשלא בטוחים עדיף לבדוק כמה הצעות מחיר. ביצוע השוואה בין מספר חברות תקבלו מושג מה חברה ממוצעת מאפשרת לכם ובאיזה טווח מחירים, כך יתאפשר לכם לדעת מה חשוב בעיניכם ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים להוציא ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הכי טוב במחיר המדובר. אם תבדקו הצעה של מובילים מומלצים הפער במחיר יתבטא ב:

ניסיון בפועל - חברות הובלה הפעילות בתחום מעל 10 שנים מעסיקות פועלים מנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה יעילה תוך הקפדה וטיפול מסור בחפצים שלכם. לחברות הובלות ותיקות אלו מעגל לקוחות רחב ומסוגלות להראות מס' רב של המלצות.

ביטוח - ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות הזולות שתקבלו בכלל לא מזכירות שום סעיף ביטוח. בעת ביצוע הובלת דירה מומלץ להקפיד שנמצא בכלל סעיף מסוג זה ולוודא מה גובה הכיסוי בכדי שתהיו שקטים.

כלי התובלה וכמות האנשים - חברות הובלה רציניות יביאו איתם משאית סגורה לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך שיבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור עם ברזנט קרוע. חברות רציניות יספקו לכם צוות מקצועי ומיומן של לא פחות משלושה מובילים, תלוי בכמות התכולה - דבר המבטיח לכם טיפול טוב בתכולת הבית.

הובלה בגובה - הבאת מנוף יביא לעליית מחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה לכם ברירה אחרת ותהיו מוכרחים להשתמש בו עקב מגבלות הגובה. למרות זאת, שווה לשקול את השירות הזה גם כשלא זקוקים לו נחרצות בגלל שזה יכול לחסוך זמן ומצמצם אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בזמן סחיבת הרכוש במעברים קטנים.

אני מקווה שסיפקתי לכם נקודה להתחיל בה למציאת הצעת מחיר להובלה , כזו שתטיב איתכם. הייתם רוצים כלים ועצות שיעזרו לכם במציאת חברות הובלות טובות במחירים מצחיקים?הכנסו עכשיו לאתר האינטרנט הבא ותוכלו להנות מטיפים ועוד כלים שיאפשרו לכם לעבור את תאריך ההובלה ללא כאב ראש.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI