דף הבית פיננסים וכספים מט"ח מדוע מערכת המסחר במטח חשובה
מדוע מערכת המסחר במטח חשובה
מיכאל רומנסקי 18/04/12 |  צפיות: 3283

המסחר במט"ח עושה שימוש, ובמיוחד בשנים האחרונות, במערכות מתקדמות ומשוכללות, המאפשרות לבצעו באופן מדויק ונכון. מערכות מסחר במטח, כמו mt4 ומערכות נוספות, מתאימות לכל אלה, המעוניינים לעסוק בתחום זה באופן מקצועי ולהתנסות בו, כבר בשלבים הראשונים, על מנת לפתח את המיומנויות הנדרשות.

פתרון זמין ומיידי

למערכת המסחר חשיבות רבה. מסחר במטח יכול להתבצע בכל מקום וגם בכל זמן. המערכות המתקדמות ואמצעי התקשורת השונים, כל אלה מאפשרים לבצע את המסחר לאורך כל שעות היום ובכל יום. המערכות השונות חושפות את הסוחר במט"ח, בין אם הוא בעל ניסיון בתחום ובין אם אלה צעדיו הראשונים, לכל המידע הנדרש ולאופן ביצוע המסחר. מדובר בכמעין כפר גלובאלי, המתנהל כולו באמצעות המערכות השונות, וכל זאת אונליין.

התנסות וצבירת ניסיון

מערכות המסחר במטח, כמו mt4 ואחרות, הן דרך מצוינת גם להתנסות וללמוד את התחום באופן מקצועי יותר. כמובן, ובעיקר בתחום זה הכולל עסקאות בסדרי גודל שונים, ההצלחות אינן בהכרח מובטחות כבר בשלב הראשון, אולם, האפשרות להתנסות בעסקאות וללמוד כיצד לבצען נכון, היא צעד חשוב. מערכות מסחר אלו חושפות את המשתמש בהן לשוק ולכל היבטיו השונים. הן חושפות את כל המשתנים המגוונים והרבים שמשפיעים עליו וכמובן גם חושפות את המשתמש לכוחות השוק, הקיימים בו וכיצד מתנהלים זה מול זה.

ללמוד נכון יותר ומקצועי יותר

מערכת מסחר במטח מאפשרת לבצע אימונים והתנסויות בעזרת תוכנות דמה שונות, המצורפות להן, ומדמות מסחר במט"ח ממש בזמן אמת. אפשרות זו, התנסות זו, הינה אחת הנקודות החשובות ביותר, ובמיוחד לכל אלה שמתחילים ונחשפים לתחום המסחר במטח בפעם הראשונה. פתיחת חשבון דמה וההתנסות בו חושפת את הסוחר המתחיל אל האווירה המיוחדת של התחום וכן אל הדינאמיקה שאופיינית לו. בעזרת ההתנסות והאימונים השונים, יכול הסוחר המתחיל לגבש לעצמו תכנית פעולה והשקעה מקצועית ונכונה, וכל זאת בהתאם ליכולותיו.

מסחר עצמאי - כדאי או לא כדאי?

אחד היתרונות של מערכת זו היא האפשרות לנהל את כל המסחר באופן עצמאי. קיימות כמה דרכים לנהל מסחר במטח: ברוקר, בית השקעות וכן גם מסחר המתנהל באופן עצמאי. בית השקעות, הכולל אנשי מקצועי בעלי ידע רב בתחום המט"ח, מנהל עבור לקוחותיו את השקעותיהם בהתאם לצרכיהם השונים ודרישותיהם. עבור שירות זה משלמים הלקוחות עמלה ודמי ניהול. גם הברוקר, המבצע פעולות עבור לקוחותיו השונים עושה זאת בהתאם לבקשות הלקוח, אולם איננו אחראי על ניהול תיקי ההשקעות שלו. עבור פעולות אלו גובה הברוקר, בדומה לבית ההשקעות, עמלה.

מערכת למסחר במט"ח, המהווה פלטפורמה מקצועית וידידותית, מאפשרת לבצע זאת באופן עצמאי, על ידי גישה אליה בכל שלב. אמנם, פתיחת החשבון עצמו נעשית אל מול ברוקר, אולם לסוחר גישה בכל עת למערכת עצמה ואפשרות לבצע פעולות שונות באופן נוח ויעיל יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI