דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מומלץ לבדוק - חברת הובלות קטנות בחיפה
מומלץ לבדוק - חברת הובלות קטנות בחיפה
amit nir 24/04/12 |  צפיות: 2632

אורזים את הפקעלה ועוברים!

לרבים מאיתנו מעבר דירה זהו תהליך מרגש. זה זמן טוב מאוד לעשות סדר בחיים, לעבור על חפצים שאגרנו, לסדר ולהתחדש. עם זאת, כאשר עוברים לבית חדש צריך לבחור בקפידהחברת הובלה שתעביר עבורנו את הרכוש היקר לליבנו ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נעים וקל ככל הניתן.

מה לבדוק כשמחפשים הובלות קטנות בחיפה?

הדבר העיקרי שמרביתנו יתעכבו עליו הוא המחיר המבוקש. המחיר בהחלט מהווה נתון מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה בשביל חלק ניכר מהאנשים, אולם האם מחיר זול תמיד משקף את הפתרון האולטימטיבי?

אל תראו מופתעים אם כשהזמנתם שירותי הובלה לכל העסק ב-800 שקל ואז הגיע בחור בודד עם מסחרית מתפרקת. הרי לא הייתם מפקידים את הרכב הפרטי שלכם בכל מוסך, למה שתשימו את רכושכם אצל מוביל שרלטן, על אף היותו זול.

אז איך בוחרים?

במידה ויש לכם ספק עדיף לבדוק מס' הצעות מחיר. השוואה בין מספר חברות תוכלו לקבל אינדיקציה מה חברה ממוצעת נותנת ועבור איזה מחיר, כך תוכלו לדעת עלויות שונות ולקבוע מחיר אותו אתם יכולים להוציא ולדעת שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר במחיר הזה. בבדיקת הצעת מחיר של הובלות קטנות נתניה הפערים יתבטאו ב:

המלצות ונסיון בפועל - חברות בענף ההובלות הפועלות בתחום מעל עשר שנים מעסיקות צוותים מיומנים שהעבודה לא זרה להם ועובדים בצורה יעילה תוך טיפול מסור בחפצים הפרטיים שלכם. לחברות הובלה אלו מעגל לקוחות רחב ויכולות לספק מס' רב של המלצות.

כיסוי ביטוחי - קחו לתשומת לבכם שמרבית מן ההצעות הזולות שתקבלו לא מציינות שום סעיף הקשור לביטוח. בזמן ביצוע הובלת בית מומלץ להקפיד שנמצא בכלל סעיף מסוג זה ולשאול את מה הוא מכסה על מנת שתוכלו להיות רגועים.

כלי התובלה ומספר האנשים - חברות הובלה רציניות יגיעו להובלה במשאית גדולה לעומת כאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה הטוב סגור עם ברזנט. חברות הפועלות כדרך קבע יפקידו בידיכם צוות מקצועי של לפחות 3 עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט - ולכן מובטח לכם שירות וטיפול טוב יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלות באמצעות מנוף - שימוש בשירותיו של מנופאי יגרום לעליית מחיר ובמצבים מסויימים לא תהיה בידיכם אפשרות חוץ מלהשתמש בו עקב דלתות צרות. באותה מידה, כדאי לשכור שירות זה גם כשלא מוכרחים כיוון שזה יכול לחסוך זמן רב וגם מונע אפשרות של פגיעה בחפצים בזמן העברת הפריטים בחדרי מדרגות צפופים.

כולי תקווה שננתי לכם נקודת התחלה במציאת הצעת הובלה שתהיה הוגנת ומשתלמת. לא הספיק לכם? רוצים עוד מגוון טיפים וכלים למציאת מובילים במחיר מציאה?הכנסו עכשיו לאתר האינטרנט הבא ותוכלו לקרוא עלמחירונים ועוד כלים שיעזרו לכם לעבור את היום הגדול ללא כאב ראש.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI