דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר שגיב עופרי
שגיב עופרי
לילך כהן 09/07/12 |  צפיות: 2874

 

יועץ פסיכולוגי לפתרון בעיות

מול שלל הלחצים בחיינו

לא אחת אנו שומעים מחברים או מקרובי משפחה עד כמה החיים לעתים מציבים קשיים מאוד לא פשוטים. במקרים שבהם אנו בעצמנו מרגישים במצוקות שונות אנו מבינים עד כמה יועץ פסיכולוגי הוא אדם שחשוב מאוד להפוך אותו לחלק בחיינו. זאת מאחר והתמחותו בתחום זה יכולה לעשות שינוי משמעותי בחיינו.

חשוב להפנים את העובדה שכיום יש כבר לא מעט אנשים שאינם מתביישים כבעבר והם מחליטים בצורה הגיונית ושקולה להיעזר באנשי מקצוע בתחום הפסיכולוגיה ללא כל היסוס. זהו דבר מבורך שמונע הצטברות מיותרת של לחצים ומונע סיכונים מיותרים בגלל הימנעות מעזרה חשובה של איש מקצוע זה.

יכולתו האמיתית של איש המקצוע

שירותים פסיכולוגיים הם עניין סבוך ואישי מאוד. הרי לא כל אחד מאתנו נושא את אותה אישיות ולא לכל אחד מאתנו יש אותן בעיות. יועץ פסיכולוגי מקצועי חייב להיות בעל ידע רב ובעל ניסיון בתחומים שבהם הוא מציע עזרה, אחרת המטופל יכול להרגיש לא רק כיצד הוא מבזבז את זמנו אלא גם כיצד מצוקתו גדלה.

אלו שנהנים במסגרת טיפולים של איש מקצוע מומחה ומנוסה רואים כיצד כבר מהרגע הראשון הם עמדו על איכותו הרבה. כך, יועץ פסיכולוגי שהינו לא רק מוסמך כנדרש אלא שהוא גם דואג לאווירה מרגיעה כבר מהדקה הראשונה ומקפיד להראות עד כמה הוא באמת מעוניין לעזור, הוא כזה ששירותיו באמת יכולים לעזור.

השינוי יכול להיות מדהים

שינוי הוא לעתים דבר די מפחיד, אך אם עושים אותו בצורה נכונה הוא יכול לעשות רק טוב לאדם. איש מקצוע שמבין את הצורך בשינוי אך מבין גם את החששות הנלווים ואת הדרך הארוכה והמדורגת שיש לעזור הוא יועץ פסיכולוגי רציני כמו שגיב עופרי . כך הוא מלווה את מטופליו בצורה עדינה ואישית עד לרגע הופעתן של תוצאות חיוביות.

כל אחד מאתנו יכול להיקלע למצב שבו הוא מרגיש כיצד הלחצים מתגברים עליו יותר ויותר או כיצד אובדן או טרגדיה אחרת מטלטלים את חייו בצורה מסוכנת מאוד. לכן על מנת לצאת ממצבים לא נעימים אלו יש למצוא את מי שבאמת מוכשר לטפל במצבים רגישים אלו ולהביא לכך שבתוך פרק זמן מסוים נוכל להתחיל להרגיש טוב יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI