דף הבית רפואה ובריאות רפואה טיפים לחיי החיות
טיפים לחיי החיות
ספיר קוסקי 31/07/12 |  צפיות: 2956

אימצתם חיית מחמד חדשה למשפחתכם אך אינכם יודעים באמת כיצד לטפל בה, בחירה טוב של וטרינר מתאים עבור חיית המחמד שלכם תעשה את העבודה. בחירת וטרינר מקצועי חשוב מאוד עבור הטיפול השוטף בחיית המחמד שלך, כמו כל דבר, נדרשת תחזוקה אין זה משנה איזו חייה בחרת לאמץ.

אז על מנת לבחור וטרינר מתאים יש צורך לשים לב לכמה פרטים: קרבה גאוגרפית למקום בו אתם גרים, מיקום גאוגרפי חשוב בעיקר מטעמי נוחות, לרוב שנה ראשונה נדרש טיפול טיפה יותר מסיבי מאשר השנים שבאות אחרי. אצל חיות מחמדות הנפוצות בקרב הבתים בישראל כמו חתולים וכלבים בשנה הראשונה יש מגוון טיפולים וחיסונים אשר חשובים מאוד למניעת מחלות ואין אפשרות לוותר עליהם, לכן חשוב כי החייה תקבל את הטיפול בזמן הקצר ביותר אחרת היא עלולה לחלות וגם אתם וכאן עוזר לנו המרחב הגאוגרפי. לדוגמא אם אתה מתגורר באזור המרכז  וטרינר במרכז ניתן למצוא כמעט בכל רחוב, אז מבחינה גאוגרפית הסתדרת.

דבר נוסף שחשוב בבחירת וטרינר, מומלץ למצוא וטרינר בעל וותק בתחום, כמה שנות ניסיון לפחות, ניסיון במקרה זה מתבטא ביותר טיפולים בחיות שונות והתמודדות עם מגוון גדול יותר של בעיות ומחלות, שידע לדעת בכל תחום שיתבקש. הידיעה כי הווטרינר התנסה כבר עם הבעיה שיש לחיית מחמד שלנו, נותנת לנו הרגשת בטחון שיש על מי לסמוך, וכמובן שהוא נדרש להתנסות לא רק באופן תיאורטי אלא גם באופן מעשי שזה מה שמעניין אותנו בעצם במהלך הטיפול, אך, בעניין של טיפולים שכיחים ניתן גם לסמוך על וטרינר יחסית חדש בנושא.

בבחירתכם התייעצו עם חברים לרוב התשובה שלנו נמצאת שם. אדם שאתם מכירים שאכן התנסה עם בעל החיים שלו אצל וטרינר מסוים וממליץ לכם עליו ייתן לך הרגשה טובה יותר ללכת אליו ולדעת שאתם בידיים טובות, כי הרי החבר שלכם הוא זה שהפנה אתכם אליו. אתם רשאים גם לחפש ביקורות אודות הווטרינר ולגלות מה אנשים אחרים חושבים על השירותים שהוא מעניק, וטרינר ביקורי בית ,זה עוד פלוס שניתן להסתכל עליו במהלך בחירה שלכם מה טוב לטפל בחיית מחמד בסביבה הטבעית שלה שהיא מכירה ואוהבת ולא במרפאה מפחידה וקודרת.

ואם אתם עדיין חוששים, אין בעיה תקבעו פגישת התרשמות עם הווטרינר, להתרשם לא עולה לכם כסף וזאת הדרך הטובה ביותר לבדוק אם זה אותו בן-אדם שחיפשתם כל כך הרבה זמן עבור החייה האהובה שלכם. ישנו שירות גם וטרינר עד הבית שבא לייעץ לכם באופן אישי אולי זה יאלץ אתכם להוציא סכום כסף קטן אך שווה כל שקל, תחשבו על זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI