דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר להתרפא בדרך הטובה ביותר
להתרפא בדרך הטובה ביותר
ספיר קוסקי 31/07/12 |  צפיות: 2421

אחת מהרפואות הקדומות ביותר והפופולאריות בעולם כולו הינה הרפואה הסינית. מדבור באחת מתהליכי הרפואה הותיקים והמוצלחים ביותר שיש לה הוכחות קיימות על פני השטח לאורך כל השנים, היא משתייכת לתחום המקצועי כרפואה אלטרנטיבית. הרפואה הסינית מציעה במסגרתה שורה של טיפולים ושיטות ריפוי טבעיות ומופלאות ללא צורך בטיפול תרופתי-כימי, מעניקה פתרון לכאבים, מחלות ותופעות המתרחשות בגוף האדם במשך שגרת חייו.

בעת האחרונה החלה להתפתח יותר ויותר הרפואה הסינית ולהיכנס ממש לתודעה העולמית והמערבית בצורה בולטת וניכרת לעין במיוחד, כשמופיעה כמתחרה ראויה וברורה לרפואה הקונבנציונאלית במגוון תחומים שונים ומגוונים. מבין כל שיטות הטיפול הייחודיות אותם מציעה הרפואה הסינית, בולט במיוחד הטיפול בדיקור סיני המתבצע באמצעות מחטים סיניים.

דיקור סיני הוא טיפול המתבצע באמצעות מחטים סיניים קטנות ובעלות יכולות גמישות נרחבות, רפואה סינית בצפון תוכלו למצוא במקומות שונים והבולטת בהם הינה רפואה סינית בעמק יזרעאל שם תקבלו דיקור סיני מהמקצוענים והטובים ביותר, מחדרים מחטים אל תוך גופו של המטופל, כשהמיקום בו מוחדרים לגוף נקבע באמצעות אבחנת המטפל שנקבעה בהתאם למצבו של אותו מטופל, כשלכל נקודה אליה מוחדרות אותם מחטים סיניים ישנה השפעה שונה על גופו. לאחר סיום הטיפול ובהוצאת אותם מחטים סיניים מגופו של המטופל, מורגשת הקלה ניכרת בכאבים  שהופיעו תחילה , בייחוד במצבים בהם הצליח למצוא אותו המטפל את האיזון בין מספר נקודות שונות בדיקור, המעידים על כך באופן הטוב ביותר. אחד מן המקומות הנוספים בהם תוכלו ליהנות בדיקור סיני הינו רפואה סינית בעפולה שם יתרכזו בעיקר בטיפול בכאבי שרירים, דלקות מסוגים שונים, מיגרנות כרוניות, התקררויות ובמצבים בהם מורגשת חולה במערכת החיסונית. לכן לפני שאתם ממהרים לקחת תרופות וטיפולים שונים, עצרו שנייה וחשבו על דיקור סיני מהנה שיכול להעביר לכם כל תופעה שהיא, אז למען בריאותכם קחו טיפול דיקור סיני, שיוכל לעזור לכם כמעט בכל דבר אפשרי ואם כבר לקחת טיפול אז לעשות זאת במקום איכותי וכך תרגישו יותר טוב ותצליחו לשדר זאת גם לסביבה, ומעבר להיותו טיפול זאת אחלה של חוויה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI