דף הבית עסקים שיווק ופרסום הדפסת מעטפות
הדפסת מעטפות
tomer 09/09/12 |  צפיות: 2643

טובים ורבים עשויים כיום להרים גבה, אם מישהו לידם יעז לדבר על מעטפות וזאת מפאת חוסר השימוש בהם בחיי היום יום המודרניים שלנו. בימים שבהם הטכנולוגיה תפסה למעשה את מקומה בחיינו, הרבה אנשים כבר שכחו מהאמצעי התקשורת שפעם היה למעשה כל כך שימושי ומוכר- הדואר.

מעטפה בימינו היא בדרך כלל רק "המשלוח" שמביא הדוור... כלומר דבר שבכלל לא בדיוק רצינו לקבל, כמו הודעה על קנס או תשלום של חשבונות אחרים, או "מכתב מסווג" ממס הכנסה או מהבנק. נדיר מאד כיום שמעטפות מביאות אלינו מכתבים טובים כמו שאולי היינו רוצים לקבל...

האומנם? למרות כל מה שאנחנו עשויים לחשוב, הדפסת מעטפות למעשה משמשות אותנו יותר ממה שאנחנו אפילו חושבים. בין אם מדובר על הדפסת מעטפות משרדיות שרק משמשות לשליחה של מסמכים חיוניים (דוגמת חשבוניות מס מקור שהכרחיות לעסקים), מעטפות עם הדפסת לוגו שמזוהה עם חברה או עסק מסוים (או אפילו ארגון גדול) כחלק ממיתוג, או מעטפות חגיגיות לאירועים נוצצים (מעטפות מעוצבות לחתונה, בריתות וימי נישואין למיניהם).

אחד האמצעים היותר שימושיים ביותר עבור מעטפות הוא אמצעי הדיוור הישיר- באמצעות מעטפות  אנחנו יכולים ליצור אמצעי שיווק ופרסום אפקטיבי עבור העסק שלנו. למרות שנעשה מאוד מקובל להשתמש באינטרנט בגלל המחיר הזול שלו, שימוש בדיוור ישיר עדיין יכול לספק לנו הרבה, הרבה מאוד פוטנציאל עבור לקוחות שונים, אשר אינם משתמשים באינטרנט כדרך קבע.

תהיה הסיבה אשר נחשוב, המעטפות עדיין כאן, והן בטוח יישארו עוד הרבה, ורצוי שאנחנו נחשוב בצורה קצת יותר רצינית על סוגים של מעטפות שאנחנו רוצים לשווק.

במידה ואנחנו בעלים או משווקים של חברה, רצוי שנדפיס מעטפות עם הלוגו של העסק, כדי ליצור התמדה לגבי השם שלנו, כמו גם סימן זיהוי קבוע עבור המען שמקבל את המכתב. מהבחינה הזאת ניתן לציין גם שימוש של ניירת משרדית או נייר מכתבים, כמובן עם הלוגו המסחרי של החברה, אשר לא פחות משמש בתור "סימן הצג".

במידה ומדובר על מעטפות מעוצבות וחגיגיות, רצוי שנבחר את העיצוב הנכון, את הצבעים שמתאימים לנו  ואפילו את סוג הגופן אשר ייצור מסר חד שאנחנו רוצים להעביר.

אז למרות מה שהמון עשויים לחשוב, לדיוור בכלל ודיוור ישיר עדיין יש המון מקום בתקופה של ימינו- כאשר אנחנו צריכים למען משהו באופן אישי, כאשר אין לנו ברירה אלא להשתמש בשרות שליחה של דואר, או כאשר אנחנו רוצים להעביר מסמכים מסווגים שלא ניתן להעבירם בצורה אחרת.

בתי דפוס מקצועיים, אשר ברשותם המכונות החדישות ביותר בתחום. יתנו לבעל העסק פיתרון מושלם גם בהוצאה של הדפסת ספרים, הדפסת ספרים ומעטפות נעשת כיום באותם מכונות המיועדות להדפסת ספרים ומעטפות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tomer


 


מאמרים נוספים מאת tomer
 
הדפסת ספרים
כאן ניתן לראות איך מכינים ספר להדפסת בכריכה רכה או קשה. אופן עריכת ההגה והניקוד לפני הדפוס. שיטות ההדפסה.

הדפסת חוברות
עיצוב ותכנון נכון של חוברות לעסקים

הדפסה על דיסקים
טעויות שנעשות בתום לב בהדפסה וצריבת דיסקים

הדפסת מעטפות
עיצוב וסגנון מעטפות מודפסות ללקוחות. הדרך המהירה והזולה ביותר לשיווק מוצרי ושירותי העסק.

הדפסת חוברות
הדפסת חוברות וקטלוגים, דרך יעליה ומהירה לשיווק והגדלת מאגר הלקוחות לחברה.

הדפסת חשבוניות
הדפסת חשבוניות לעסק, הפרטים החשובים שחייבים לכלול חשבוניות תקינות לצורכי מס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI