דף הבית עסקים שיווק ופרסום הדפסת חוברות
הדפסת חוברות
tomer 09/09/12 |  צפיות: 2600

הדפסת ספר מחזור משמשות אותנו ברוב בחיינו מבלי שניתן לכך חשיבות.

חוברת להסברים על מכשירים שקנינו חוברות של קופת חולים, של מוסדות גדולים וכו'... הדפסת חוברות היא בדומה להדפסת קטלוג או ספר. לכן רמת החוברת נמדדת במטרת החוברות עצמן.

לאחר שכתבנו את החוברת וניגשנו לדפוס להדפיס אותה, ישנם מספר דברים חשובים מאוד שיש לדעת לפני הדפסת חוברות. חוברת יכולה לכלול כמה עמודים בודדים ועד מאות עמודים. חלק חשוב של הדפסת חוברות היא הכריכה שבוחרים לה, ניתן למצוא מספר סוגים של כריכות לחוברות, כגון כריכה רכה או כריכה בסרט. ישנם כריכות עם קרטון, או בהדבקה ותפירה. סוג הכריכה ואוגדן הדפים תלוי בסוג הדפים שבחוברות בגודלה וכמובן במטרת החוברת. איכות הנייר, גודלו של העמוד  ומשקל הניר נקבעים בהתאם למטרות החוברת.

לפני שניגשים לתכנן ולעצב הדפסת חוברת מבחינת גודל חשוב להתייעץ קודם ולבדוק עלויות, למשל חוברות שעשויה מנייר עם טקסטורות מיוחדות יהיו  יקרות יותר מדף עיתון רגיל  או דף כרומו מט / מבריק. לרוב, בחירה של עיצובים  מוכנים המוצאים על ידי חברת הדפוס היא תהיה הזולה  ביותר. כך למשל אם החוברת נעשות במטרה לשמש במשרד, הדפסת חוברות תהיה פשוטה, נוחה ותהיה זולה יותר מחוברת שמטרתה להציג את החברה בפני לקוחות  חיצונים.  הדפסת חוברות המיועדת לחלוקה ללקוחות יושקע בה יותר עיצוב של איכות הגרפיקה, איכות הצבעים שתתקבל ואיכות הנייר.

אם החלטתם להדפיס חוברת למשרדים או הדפסת ספר מחזור, או חוברת הדרכה  לעסקים חשוב לפני ההגשה להדפסה לקרוא היטב את ההגהה , לראות שאין טעויות דקדוק בחוברת ולבדוק את מספור הדפים, לרוב אין בודקים זאת בחשיבות רבה, אך מציאת טעויות לאחר הדפסה, לא תהיה נעימה ולא ניתנת לתיקון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tomer


 


מאמרים נוספים מאת tomer
 
הדפסת ספרים
כאן ניתן לראות איך מכינים ספר להדפסת בכריכה רכה או קשה. אופן עריכת ההגה והניקוד לפני הדפוס. שיטות ההדפסה.

הדפסת חוברות
עיצוב ותכנון נכון של חוברות לעסקים

הדפסה על דיסקים
טעויות שנעשות בתום לב בהדפסה וצריבת דיסקים

הדפסת מעטפות
עיצוב וסגנון מעטפות מודפסות ללקוחות. הדרך המהירה והזולה ביותר לשיווק מוצרי ושירותי העסק.

הדפסת חוברות
הדפסת חוברות וקטלוגים, דרך יעליה ומהירה לשיווק והגדלת מאגר הלקוחות לחברה.

הדפסת חשבוניות
הדפסת חשבוניות לעסק, הפרטים החשובים שחייבים לכלול חשבוניות תקינות לצורכי מס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI