דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגדלת חזה מתחת לשריר
הגדלת חזה מתחת לשריר
איילת שחר 12/09/12 |  צפיות: 2404

בארצנו יש לא מעט חודשים שבהם מזג האויר ממש דורש ביגוד קייצי וחשוף, רק שרובנו מרגישים נוח יותר אם חלקים שכלהם בגופנו היו נראים קצת יותר טוב. זאת רק סיבה אחת שהמוני בני אדם מגיעים להחלטה ללכת לעבור ניתוחים לשיפור המראה בכדי לשפר מעט את מה שהעניק לנו הטבע. צעד שכאשר הוא מתבצע במקצועיות ומיומנות, ברוב המקרים מוביל גם לשיפור לא קטן הביטחון-העצמי.

כבר המון זמן שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים אינם עוד פריבילגיה של אנשים עשירים והם בלבד, בימינו טיפולים אסתטיים ופלסטיקה קיימים בהישג יד במחירים שמתאימים כמעט לכולם. המחיר ואיתו התקדמות הרפואה הובילו למצב שבו אנשים מרגישים חופשי לדבר בפתיחות על טיפולים שהם עברו, אין יותר סיבות להרגיש מבוכה, במאה העשרים ואחת ניתוח לתיקון המראה הוא חלק מהטיפול האישי והעצמה.

וובכן, החלטתם לעבור הקטנת חזה לגבר ומה עושים עכשיו? חשבו על הדבר כניצול האפשרות לשיפור קל של המראה-החיצוני שיפוץ קל שאולי יגרום לכך שתהיו יותר מרוצים מהחבילה הכללית. דעו לכם שאין שום ניתוח בעולם שמסוגל לשנות במידה קיצונית את המראה שלנו.

הבחירה לעבור טיפול אסתטי זו החלטה גדולה וקשה כזו הדורשת הרבה כוחות נפשיים סיבולת פיזית ובזמן תקופת ההחלמה גם כמויות של סבלנות. מומלץ מאוד שתבחרו ב רופא ידוע מקצוען שאתם בוטחים בו לחלוטין ותתקדמו צעד נוסף אך ורק שאתם שלמים ב 100 אחוז עם הבחירה, כל שינוי בגוף הוא ישפיע אלינו לכל החיים.

מרגע שהחלטתם לעבור הגדלת חזה מתחת לשריר אתם מתחילים מסלול ארוך הדורש התחייבות, לכן חשוב מאוד לא להיכנס אל חדר הניתוח אם קיימים ספק או מצב שתשנו את דעתכם, בדרך כלל רוב מאלו שעושים טיפול עוזבים את חדר הטיפולים מרוצים עד הגג, אבל... אתם צריכים לזכור שבכל ניתוח כירורגי גם בניתוח אסתטי קיימים סיכונים.

שאלו 10 נשים וגברים אקראיים הקרובים אליכם תופתעו לגלות שכמה מתוכם כבר עברו ניתוח הרמת חזה מחירים מסוג זה או אחר וגם אלה שלא תוכלו לגלות שחלפה להם בראש המחשבה העניין הזה אם הם טרם קבעו תור לייעוץ המבוכה שקשורה ברפואה הפלסטית היא נחלת העבר טכנולוגיה חדשה תעריפים טובים לכל כיס מקצועיות ברמה גבוהה והשאיפה להראות יותר טוב הפכו את הרפואה האסתטית לפופולרית יותר מאי פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI