דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה עו"ד תאונות עבודה, הליך התביעה
עו"ד תאונות עבודה, הליך התביעה
מיכלא 11/10/12 |  צפיות: 3914

תפקידו של עו"ד תאונות עבודה לאחר קרות המקרה

תאונת עבודה הינה מקרה בו נפצע העובד כתוצאה מתנאים לא נאותים במקום העבודה. נפילה מסולם, מחלה כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים, ירידה בשמיעה כתוצאה מחשיפה לרעש ועוד, כל אלו הינם מקרים הנחשבים כתאונות עבודה ומצריכים הענקת פיצויים לעובד הנפגע. במקרה של תאונת עבודה מומלץ לפנות לעו"ד תאונות עבודה מומחה על מנת לקבל סיוע מקצועי בתביעה.

רבים אינם יודעים אך גם תאונת דרכים בדרך אל או מהעבודה נחשבת כתאונת עבודה, והיא במסגרת טיפולו של עו"ד תאונות עבודה. במצב בו יש חשש לתאונת עבודה יורה עו"ד תאונות עבודה לנפגע להחתים את המעסיק בטופס ב.ל 250, המרכז את כל פרטי המעסיק, פרטי הנפגע ופרטים על הפגיעה. נוסף על כך בעת קרות התאונה יש לפנות לטיפול רפואי ולדאוג לתיעוד של כל הטיפולים, הבדיקות והפציעות כתוצאה מן התאונה.

עו"ד תאונות עבודה יעזר אחר כך במסמכים אלו וישלב אותם כראיות במהלך התביעה. בכל מצב בו חל שינוי במצב הבריאותי של הנפגע, או חלה הרעה בתנאי העבודה מומלץ לעדכן את עו"ד תאונות דרכים בשינוי. כל שינוי כזה עשוי להטות את תוצאות המשפט.

תפקידו של עו"ד תאונות עבודה במהלך התביעה

כעת, לאחר שעו"ד תאונות עבודה קיבל את כלל המסמכים הרלונטיים לידו הוא יחל הליך תביעה מול שני גורמים: המוסד לביטוח לאומי וחברת הביטוח של המעביד. עו"ד ביטוח לאומי ייצג את הנפגע בשלל ההליכים המשפטיים, הועדות הרפואיות והבירוקרטיה סביב תהליך התביעה אל מול חברות הביטוח, וידאג כי הנפגע יזכה בפיצוי הולם. עו"ד תאונות עבודה מנוסה ידאג כי הנפגע יקבל רמת פיצוי הולמת שתאפשר לו להתפרנס ולממן את שלל הטיפולים הרפואיים הנדרשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכלא


 


מאמרים נוספים מאת מיכלא
 
מערכות מיגון לבית או לעסק
רגע לפני שהולכים ורוכשים מערכות מיגון לבית כדאי ראשית איפה הכי כדאי להתקין את מערכות המיגון הנדרשות לבית. ראשית יש לבדוק את שטח הבית הפנימי, כך שנוכל להתקין את מערכות המיגון הנדרשות אם מדובר באזעקות או במצלמות כאשר על המצלמות להיות במקום לא גלוי אם לא תרצו שיראו אותן,

מתקני שטיחים ושיטות עבודתם
16/10/12 | ריהוט
למרות הדעה הרווחת האומרת שתיקון שטיחים היא עבודה קלה, למעשה, מתקני שטיחים הם אומנים מומחים העושים את מלאכתם ידנית בקפידה רבה. שחזור שטיחים, במיוחד שטיחים יקרים ושטיחים העשויים עבודת יד חשוב שיעשה על ידי חברה המתמחה בתחום ומחזיקה מלאי גדול של סיבי שטיח וציוד תיקון שטיחים מתקדם.

עו"ד תאונות עבודה, הליך התביעה
תאונת עבודה הינה מקרה בו נפצע העובד כתוצאה מתנאים לא נאותים במקום העבודה. נפילה מסולם, מחלה כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים, ירידה בשמיעה כתוצאה מחשיפה לרעש ועוד, כל אלו הינם מקרים הנחשבים כתאונות עבודה ומצריכים הענקת פיצויים לעובד הנפגע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI