דף הבית פיננסים וכספים יעוץ פנסיוני שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
topseach 15/10/12 |  צפיות: 13846

ניהול פיננסי נכון הוא המפתח להצלחה בעולם העסקים, בעלי עסקים שלא מקצים משאבים להנהלת חשבונות מקצועית יתמודדו במהרה עם כאוס כלכלי, הפסדים וקשיים בהתנהלות מול רשויות המס.

משרדים שמתמחים במתן שירותי חשבות מאפשרים לבעלי העסקים לקבל את כל השירותים להם הם זקוקים מבלי לשכור רואה חשבון במשרה מלאה או חלקית. אקט המוזיל באופן משמעותי את ההוצאות ועדיין מאפשר ניהול תקין וביקורת שגרתית על כל נושא הכספים בחברה.

שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. בין השירותים שיוכלו בעלי העסקים לקבל ניתן למצוא סיוע בעבודה אל מול הבנקים, פיקוח על עבודת הנהלת החשבונות, הכנת דו"חות, ניהול משאבים כספיים, הנהלת חשבונות באנגלית, מעקב אחר התקציב וייעוץ פיננסי. כל אחד מן השירותים הללו ניתן על ידי מומחה בתחום שיכול להעניק לא רק ייעוץ אלא לבצע גם פעולות אקטיביות.

איך בוחרים משרד לניהול חשבונות?

את ניהול הכספים של החברה שמים רק בידיים טובות. יחסי האמון שמתפתחים בין בעל העסק ומנהל החשבונות מעניקים בטחון ויציבות לשני הצדדים. שירותי חשבות איכותיים הם כאלו שממלאים את צורכי במשרד בצורה מלאה ופועלים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות.  בכדי למצוא משרד שכזה יש לכוון אל עבר משרד מוכר וידוע בעל ניסיון רב ותחומי התמקצעות רחבים ככל הניתן וכן משרד שתוכלו בקלות יחסית לאתר עליו המלצות חמות.

בעלי עסקים שמנהלים קשרי מסחר ועבודה אל מול חברות בכל רחבי העולם זקוקים לשירותי חשבות שכוללים גם הנהלת חשבונות באנגלית. לא כל משרד בישראל יוכל להציע ללקוחות שירותי הנהלת חשבונות בחו"ל, בעלי עסקים שחושבים לטווח הארוך מקפידים לבחור כבר בשלבים הראשונים שירותי הנהלת חשבונות שיסייעו לחברה להתפתח ולהשתלב בשוק הבינלאומי.

לכן בטרם תסגרו עסקה עם חברה לניהול החשבונות שלכם בדקו כי השירות הזה של הנהלת חשבונות באנגלית מוצע וקיים.

הנהלת חשבונות באנגלית

חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית. דוחות בשפה העברית לא ניתן יהיה להגיש למשקיעים, חברה שמבקשת לעצמה תדמית בינלאומית זקוקה לשירותי הנהלת חשבונות בסטנדרטים בינלאומיים.

תרגום במקרה הזה לא יספק את הסחורה. נכון שמתרגם מקצועי יכול להמיר כל טקסט לכל שפה בצורה אופטימאלית אך שימוש בשירותי תרגום מקיפים ומקצועיים באופן כה מתמשך עשוי לגרור הוצאה גדולה פי כמה וכן הרבה מאד נפילה בין הכסאות.

השירות כולל הרבה יותר מתרגום של מידע לשפה האנגלית, הכנת הדוחות דורשת עיבוד מידע, שימוש במונחים מקצועיים, המרות מטבע ועוד. רק מי שעוסק בחשבונאות ובראיית חשבון יוכל להבין את כל הטפסים והניירות האלו לאשורן. לכן יש למצוא בחברה אדם שזהו תפקידו באופן מלא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI