דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטת hcg שלב ראשון
דיאטת hcg שלב ראשון
עידן לוי 21/10/12 |  צפיות: 2801

בעידן הסוגד ליופי, רזון ובריאות, רוב האנשים , אלא אם כן התברכתם בגנים משובחים ומטבוליזם מהיר, חוו דיאטה כזו או אחרת. לא תמיד הדיאטות מוצלחות, והכי קשה הוא לשמור על המשקל לאורך זמן.

הרבה מן האנשים, משילים מספר ק"ג, ותוך זמן קצר, בשל חוסר משמעת, חוזרים למשקלם הקודם, ואפילו מוסיפים עוד כמה ק"ג. הדיאטה המדוברת ביותר כיום, היא דיאטת HCG, אשר סחפה מעריצים מכול קצוות תבל. במאמר זה תוכלו לקרוא על דיאטת hcg שלב ראשון.

קצת על הדיאטה

את דיאטת hcg , פיתח דר' סימונס אשר חיפש בכול דרך להביא גאולה לסובלים מעודף משקל. כול זאת עוד בשנות ה-50 של המאה הקודמת. כאשר היה במזרח הרחוק, חזה במשהו יוצא דופן ומופלא: נשים אשר תזונתם הייתה לקויה, ואפילו שהן לא צרכו את כול אבות המזון, ילדו תינוקות בריאים ללא חסרים או חסכים. דר' סימונס החליט לחקור את העניין ואז גילה שנשים בתקופת ההיריון מפרישות הורמון הנקרא הורמון hcg. הורמון זה, מפרק את השומנים בגוף האישה ההרה והופך אותו לאנרגיה. מכאן הגיע הרעיון של דיאטת hcg.

במהלך הדיאטה, נוטלים תרסיס מיוחד, המופק מחומרים טבעיים, 3 פעמים ביום, בליווי דיאטה דלת קלוריות, ותוך 40 יום, או אולי אפילו פחות, משילים ק"ג רבים ממשקלכם. לדיאטה יתרונות מרובים. היא מהירה מאוד, וכבר בימים הראשונים תוכלו לצפות בירידה במשקל. הדיאטה, בניגוד להרבה דיאטות אחרות, נחשבת לדיאטה בריאה למדיי, היא מסייעת גם לפרק שומנים. ניתן להוריד לפחות 15 ק"ג ובקלות יתרה.

שלבי הדיאטה

דיאטת hcg, טומנת בחובה כמה וכמה שלבים, וכאן כאמור נזכיר את השלב הראשון, זהו שלב מהחלומות. ביומיים הראשונים לדיאטה תוכלו לאכול כאוות נפשכם, פשוטו כמשמעו.אפילו מומלץ, לצרוך מאכלים עתירי שומנים וקלוריות, מסיבה אחת גדולה לפני הדיאטה האורכת כ- 40 יום לערך. מאחורי ההליך ישנו היגיון לא מועט. הרי סביר להניח שבמהלך ימי הדיאטה תחלמו על אכילת אותם מאכלים שאתם אוהבים במיוחד, אבל צריכתם אפילו בצורה מוגזמת בימים הראשונים, תצמצם את הכמיהה להם. עוד מטרה היא, ליצור רזרבות של שומן לפני הדיאטה, כול זאת בליווי נטילת התרסיס של ההורמון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

מאסל האוס לקחה לעצמה כמטרה לספק ולענות לדרישותיהן של לקוחותינו העוסקים בכל פעילות גופנית שהיא. אנו מתמחים במתן יעוץ ספורטיבי לחדרי כושר, ספורטאים מתחילים, ספורטאים מקצועיים ואנשים רגילים מהשורה המקדישים את זמנם לספורט ולבריאות הגוף. מאסל האוס מתחייבים למחירים הכי זולים בארץ. אצלנו תמצאו את הלהיט החדש דיאטת HCG.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
דיאטת hcg שלב השמירה
אחד השלבים הקשים בכול דיאטה, הוא שלב השמירה. הרי כול מי שניסה אי פעם לרזות, ומי מאיתנו בעצם לא ניסה, הבין זה לא מכבר, כי לא חוכמה גדולה היא להשיל קילוגרמים מהמשקל, החוכמה הגדולה היא לשמור עליו. במאמר זה תוכלו לקרוא על דיאטת hcg, שהיא הדיאטה הידועה והמוצלחת של דר' סימונס.

דיאטת hcg שלב ראשון
בעידן הסוגד ליופי, רזון ובריאות, רוב האנשים , אלא אם כן התברכתם בגנים משובחים ומטבוליזם מהיר, חוו דיאטה כזו או אחרת. לא תמיד הדיאטות מוצלחות, והכי קשה הוא לשמור על המשקל לאורך זמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI