דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטת hcg שלב השמירה
דיאטת hcg שלב השמירה
עידן לוי 31/10/12 |  צפיות: 3231

אחד השלבים הקשים בכול דיאטה, הוא שלב השמירה. הרי כול מי שניסה אי פעם לרזות, ומי מאיתנו בעצם לא ניסה, הבין זה לא מכבר, כי לא חוכמה גדולה היא להשיל קילוגרמים מהמשקל, החוכמה הגדולה היא לשמור עליו. במאמר זה תוכלו לקרוא על דיאטת  hcg, שהיא הדיאטה הידועה והמוצלחת של דר' סימונס.

הצמדות להוראות

מילת המפתח בכול הקשור לדיאטת hcg, היא משמעת, יש להיצמד להוראות. זוהי איננה דיאטה פשוטה במיוחד, שכן מדובר על צריכה של 500 קלוריות ליום לערך, וזאת בליווי נטילת התרסיס. עם קבלת התרסיס, תקבלו גם דף של הוראות, והיה ותקראו אותו היטב ותפעלו על פיו, מובטחת לכם הרזיה מהירה ובריאה. השלב הראשון של דיאטת HCG הוא שלב אכילת היתר, פשוטו כמשמעו, יומיים תוכלו לאכול כול מה שבא לכם, אפילו את המאכלים עתירי הקלוריות, בהחלט יומיים חלומיים לכול מי שחייב לפצוח בדיאטה, זאת במקביל לנטילת התרסיס. לאחר מכן, מתחיל שלב הדיאטה האמיתי. ממשיכים ליטול מהתרסיס 3 פעמים ביום, וניזונים מדיאטה של 500 קלוריות, לא פחות ולא יותר. לאחר שהגעתם אל המשקל הנכסף, או הורדתם 15 ק"ג בקירוב, מגיע לכם מזל טוב, תוכלו להפסיק את הסבב.

לרוב מדובר על תקופה של 40 יום, אבל אם הצלחתם להשיל ממשקלכם בפחות זמן, תוכלו להפסיקה, כלומר, מדובר על דיאטה גמישה ואישית. לא מומלץ להפסיק את הדיאטה לפני שחלפו 23 ימים, פשוט מאוד, הגוף עוד עלול לצבור שומנים בחזרה, ואחד היתרונות הגלומים בדיאטת hcg, נעוץ בעובדה שלא רק שמשילים ק"ג מיותרים, אלא גם כול מאגרי השומן שלכם ייעלמו כלא היו, מה שלא מציעה לכם שום דיאטה אחרת.

שמירה על המשקל

על כול מקרה, חייבים להפסיק את תהליך הדיאטה לאחר 40 יום, שכן אז הגוף מפתח עמידות, יש לעשות הפסקה עד לסבב השני באם יש צורך בכך. על מנת לדעת כיצד לשמור על המשקל לאחר הירידה הדרסטית, תוכלו להיעזר בדף ההוראות, ככלל, תוכלו לאכול מה שבא לכם, את כול מה שאתם אוהבים וחלמתם עליו בתקופת הדיאטה, למעט, עמילן וסוכרים. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

מאסל האוס לקחה לעצמה כמטרה לספק ולענות לדרישותיהן של לקוחותינו העוסקים בכל פעילות גופנית שהיא. אנו מתמחים במתן יעוץ ספורטיבי לחדרי כושר, ספורטאים מתחילים, ספורטאים מקצועיים ואנשים רגילים מהשורה המקדישים את זמנם לספורט ולבריאות הגוף. מאסל האוס מתחייבים למחירים הכי זולים בארץ. אצלנו תמצאו את הלהיט החדש דיאטת HCG.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
דיאטת hcg שלב השמירה
אחד השלבים הקשים בכול דיאטה, הוא שלב השמירה. הרי כול מי שניסה אי פעם לרזות, ומי מאיתנו בעצם לא ניסה, הבין זה לא מכבר, כי לא חוכמה גדולה היא להשיל קילוגרמים מהמשקל, החוכמה הגדולה היא לשמור עליו. במאמר זה תוכלו לקרוא על דיאטת hcg, שהיא הדיאטה הידועה והמוצלחת של דר' סימונס.

דיאטת hcg שלב ראשון
בעידן הסוגד ליופי, רזון ובריאות, רוב האנשים , אלא אם כן התברכתם בגנים משובחים ומטבוליזם מהיר, חוו דיאטה כזו או אחרת. לא תמיד הדיאטות מוצלחות, והכי קשה הוא לשמור על המשקל לאורך זמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI