דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר בוא וגלה איזה אייפוד הכי מתאים לך
בוא וגלה איזה אייפוד הכי מתאים לך
talsiphone 22/10/12 |  צפיות: 3033

אפל הם גאונים כי הם יודעים להתאים את האייפודים שלהם לסוגי בני אדם שונים. לכן אל תגידו אני זקן מידי ולא אצליח להשתלט על המכשיר הזה או אין לי עכשיו כסף לזה, כי יש מכשירים שמפעילים אותם באופן שונה ויש גם מכשירים צנועים יותר המותאמים לכל כיס. לכן כל מה שעליכם לעשות זה לקרוא קצת על האייפודים השונים ואז תוכלו להחליט באיזו דרך אתם רוצים לשמוע את המוזיקה שלכם בדרך לעבודה או בדרך לבית הספר.

· למסורתיים – למי שאוהב את הדרך בה מפעילים את הפלאפון שלו ואת שלט הטלוויזיה ולא מתחשק לו להתרגל עכשיו למשהו אחר, מומלץ לקנות אייפוד קלאסיק. לאייפוד קלאסיק יש מסך קטן ומקשים רגילים לחלוטין ופשוטים להבנה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להריץ קדימה, אחורה, לערבב, לשמוע לפי תיקייה וזהו בעצם. כל שיר שמתנגן כתוב לכם על המסך מה כותרתו וכל מה שאתם צריכים זה להתרווח על מושב האוטבוס ולהאזין למוזיקה האהובה שלכם בוקעת מתוך אייפוד קלאסיק.

· למתקדמים – אייפוד טאץ' זו הצעקה האחרונה של אפל. למכשיר אין מקשים אלא הוא מורכב ממסך, דומה מאוד לאייפון, ועל ידי מסך המגע עושים את הפעולות השונות במכשיר. יתרה מזו, באייםוד טאץ' החדש יש גם אינטרנט. כך שאתם יכולים לבדוק אימיילים בזמן שאתם מאזינים למוסיקה האהובה עליכם.

· לתפרנים – טוב כמו שאמרנו בהתחלה אם אין לכם הרבה כסף אבל אתם עדיין רוצים מכשיר איכותי עם מסך שמראה לכם מה מתנגן עכשיו אז אתם יכולים ללכת על אייפוד נאנו. זהואייפוד שקיבל את שמו כיוון שהוא כל כך קטן. יש בו את כל היתרונות של אייפוד קלאסיק רק שהוא הרהב יותר קטן וגם הנפח שלו קטן ואפשר להכניס בו פחות שירים. אבל היתרון הוא שהוא קומפקטי ויכול להיכנס בקלות לכל כיס ואתם בקושי תרגישו אותו.

· לספורטאים – אפל יצאה לפני כמה שנים עם אייפוד שאפל. מדובר בייצור קטנטן שאין לו מסך כלל. זה פשוט ריבוע עם כפתורים. מה שנפלא בו זה שהוא מתחבר לספורטאי בקליפס. כל מה שצריך זה להצמיד אותו לחולצה או למכנסיים והופ, לצאת לריצה. עוד תכונה חמודה שיש לו זה הוויס אובר. הוא מודיע למאזין באיזה שיר מדובר על מנת שאם ירצה יוכל להעביר אותו. בוהי הדרך היחידה כיוון שאין לו מסך ואי אפשר לראות איזה שיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 talsiphone


 


מאמרים נוספים מאת talsiphone
 
מי הזיז את האייפד שלי
22/10/12 | גאדג'טים
מי שיש לו אייפד יודע כמה הוא קשור אליו. והוא גם יודע שהוא לא מוכן שאף אחד יגע לו באייפד. לכן מה קורה כאשר הוא מתקלקל לא עלינו ואז אתם צריכים למסור אותו לתיקון? אין ספק כי אז הפרידה קשה מנשוא.

יש תקווה לאייפון מקולקל
אין מה לעשות, לכולנו מגיע הרגע הזה שבו האייפון נופל על הרצפה. ואז אתם רואים את החבר הכי טוב שלכם מדמם על הרצפה, זכוכיות בכל עבר, וקצרה ידכם מלהושיעו.

בוא וגלה איזה אייפוד הכי מתאים לך
אפל הם גאונים כי הם יודעים להתאים את האייפודים שלהם לסוגי בני אדם שונים. לכן אל תגידו אני זקן מידי ולא אצליח להשתלט על המכשיר הזה או אין לי עכשיו כסף לזה, כי יש מכשירים שמפעילים אותם באופן שונה ויש גם מכשירים צנועים יותר המותאמים לכל כיס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI