דף הבית רפואה ובריאות רפואה דיקור סיני לטיפול בכאבי ראש ומיגרנות
דיקור סיני לטיפול בכאבי ראש ומיגרנות
masterplus- אייל ליבנה 25/10/12 |  צפיות: 2953

מה ההבדל בין כאבי ראש למיגרנות?

כולנו מכירים ויודעים כיצד מרגיש כאב ראש בדרגה כזו או אחרת. כאבי ראש נגרמים ממגוון סיבות כמו שתייה לא מספקת, עייפות וחוסר שינה, לחץ ומתח וכדומה. כאבי ראש יכולים להופיע במפתיע ולרוב מנוחה אכילה ושתייה יגרמו להקלה ואף היעלמות הכאב תוך דקות עד כמה שעות.

מיגרנות הם כאבי ראש חזקים מאוד, ממוקדים לרוב בקדמת הראש, חזקים פי כמה וכמה מכאב ראש רגיל. המיגרנות מופיעות לרוב לצד תופעות כמו בחילה וסחרחורות, רגישות לאור וצלילים המגבירים את הכאב ובמקרים קשים גם בחילות, הקאות, טשטוש ראייה, כאבי שרירים, חולשה קיצונית ועוד. מיגרנות יכולות להמשך מספר שעות ועד כ-3 ימים ואף יותר ללא הפסקה. מנוחה, שתייה או כל פעולה אחרת זולת שכיבה בחדר חשוך ושקט לא מועילים, וגם אלו לא מעלימים את הכאב אלא רק מחלישים אותו במקצת.

מה גורם למיגרנות?

מיגרנות נגרמות משלל סיבות וכל אחד הסובל מהן מדווח על סיבות שונות במקצת. ככלל, ידוע כי חום משפיע לרעה על מיגרנות, לחץ ומתח וכן שינויים הורמונאליים אצל נשים. רפואה סינית זיהתה את המיגרנות כבר לפני אלפי שנים וייחסה אותן לחסימה קשה בזרמים האנרגטיים של הגוף. דיקור סיני יכול לעזור במקרים אלו מאוד.

כיצד דיקור סיני מטפל במיגרנות?

דיקור סיני הוכח כיעיל מאוד לטיפול במיגרנות לצד טיפול בשלל בעיות הקשורות לכאב כמו כאבי מחזור, כאבי רגליים, טיפול כאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי שרירים, כאבי ידיים ומפרקים ועוד. פעולת הדיקור עוזרת לשחרר לחץ ומתח ואת החסימה האנרגטית במרידיאנים, ערוצי האנרגיה של הגוף. הדיקור לא רק עוזר להחליש את הכאב ואף להעלימו בזמן התקף, דיקור סיני יכול לגרום להופעה פחות תכופה של המיגרנה ואף להיעלמותה לחלוטין.

האם דיקור סיני יכול לעזור להפסיק לקחת תרופות למניעת מיגרנות?

דיקור סיני יכול במקרים רבים לגרום להיעלמותה של המיגרנה. אנשים הסובלים ממיגרנות קשות נאלצים לקחת משככי כאבים למניעה, פעמים רבות מידי יום. טיפול במיגרנות על ידי דיקור סיני יכול לייתר לחלוטין את הצורך לקחת תרופות מידי יום. שילוב של רפואה אלטרנטיבית ושינוי בתזונה עם דיקור סיני יעזור אפילו יותר.

האם כל מי שעושה דיקור סיני יכול לשכוח מהמיגרנה לחלוטין?

שילוב נכון של רפואה משלימה עם דיקור סיני יעזור לרוב הסובלים מהתופעה. ישנם מקרים קשים בהם הטיפול היחיד שעוזר הוא אכן טיפול תרופתי. עם זאת, גם במקרים אלו, דיקור יכול לעזור להפחית את הופעת המיגרנה ולשכך את התופעות הנגרמות על ידה בזמן ההתקף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI