דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
Ilan Filos 26/11/12 |  צפיות: 3928

מזג אוויר מעולה, אתרי נופש מצויינים,מטבח מדהים,קבלת פנים אדיבה – כל אלה הם מספר סיבות טובות,אם כי חלקיות, המסבירות מדוע כדאי לבחור ב – חופשת סקי באוסטריה כמקום הבא בו תבקרו פעם הבאה כשתיסעו לחו"ל.

קיבצנו עבורכם מספר סיבות מדוע כדאי לכם לנסוע ל - חופשת סקי באוסטריה.

חופשת סקי באוסטריה משתלמת יותר ממה שאתם חושבים

מספר אלמנטיים מרכזיים משקללים מה המחיר של חופשה בחורף: תחבורה ( בדרך כלל באוויר ובמכונית, בנפרד), מגורים, ארוחות, מיסים מקומיים וטיפים, ועבור מרבית הגולשים ציוד מושכר לסקי ומדריך סקי. אמנם זה נשמע יקר, אבל אם תחפשו היטב תמצאו חבילות סקי משתלמות בשביל חופשת סקי באוסטריה.

אתרי נופש מקסימים עם חיי כפר אותנטיים

אתרי הנופש האוסטריים לא רק עומדים בקו ישר לסטנדרטים העולמיים; הם אפילו עולים עליהם בערך ובשירות שהם נותנים למי שבא ל – חופשת סקי באוסטריה. ברוב המלונות של ארבעה או חמישה כוכבים ישנם מתקני ספא. אתם תוכלו לעשות סקי ישר בתוך הכפר והמסלולי גלישה נמצאים במרחק נוח להליכה ליד המלון שלכם. מלונות יפים וציוריים עם חדרים נוחים וחמימים מחכים לכם.

בתי ספר מצויינים  לגלישה בסקי לבאים ל – חופשת סקי באוסטריה

לבתי הספר לסקי באוסטריה יש מוניטין עולמי מצוין בעיקר בשל מדריכי הסקי שמסייעים לגולשים ליהנות מחופשת סקי.ניתנים שיעורי סקי,בין היתר, בשפה האנגלית.

תנאי שלג מושלמים

האלפים האוסטרים ברוכים בתקופה ארוכה של שלג בעונות החורף. השלג שנערם בקרקע נשאר ככה גם בתקופות האביב. זאת ועוד, התנאים של אתרי הסקי  והנופש האוסטריים הם   המילה האחרונה בכל מה שקשור לחופשת סקי עולמית.


מסלולי סקי מסומנים

אתרי הנופש האוסטריים בדרך כלל נמצאים בסביבה של עמקים שמוקפים ברכסים של הרים. לרוב, ישנם מורדות של מסלולי סקי שמסומנים במיוחד.בנוסף לכך,אתם תמצאו מפות התמצאות במקומות מיוחדים,וכן מידע על מקומות בטוחים כמו גם מקומות מסוכנים .

יותר מסתם חווית סקי

עבור אנשים שאינם גולשים, יש הרבה מה לעשות ולראות.רכיבה על מזחלת, הרפתקאות על השלג או סקי על הקרח זמינים במרבית אתרי הנופש. רוב אתרי הנופש מציעים מתקני ספא נהדרים למרגוע עבור אלה הבאים ל – חופשת סקי באוסטריה. יש גם באזור של אתרי הנופש מתחמי קניות בשביל מי שרוצה לעשות שופינג וגם בתי קפה נחמדים.

The real deal

אם אתם מתכננים חופשת סקי באוסטריה, אתם עושים את הדבר הנכון כי זו חוויה בלתי נשכחת.זו הזדמנות עבורכם ליהנות מחופשה שתנצרו אותה לכל אורך ימי חייכם.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ilan Filos


 


מאמרים נוספים מאת Ilan Filos
 
איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
29/11/12 | נשים - אחר
האיש שאיתו את עומדת להינשא עזב אותך עם לב שבור ועם טבעת אירוסין שאולי את מעוניינת להיפטר ממנה. במאמר זה תראי איך את יכולה להפוך את הלימון ללימונדה ולהרוויח כסף!

על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
כשאנו נמצאים בתהליך של רכישת מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל, נברר קודם כל מה המפרט הטכני של המלגזות שאנו מעוניינים בו ואשר ישרת את צרכי השינוע שלנו על הצד הטוב ביותר. למלגזות חשמליות ודיזל יש כושר הרמה משתנה שאומר לנו כמה טון המלגזה תוכל לשאת באופן מקסימלי.

nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
מזג אוויר מעולה, אתרי נופש מצויינים,מטבח מדהים,קבלת פנים אדיבה – כל אלה הם מספר סיבות טובות,אם כי חלקיות, המסבירות מדוע כדאי לבחור ב – חופשת סקי באוסטריה כמקום הבא בו תבקרו פעם הבאה כשתיסעו לחו"ל.

כללים להערכת תכשיטי זהב
26/11/12 | מכירות
במאמר זה תקבלו טיפים שילמדו אתכם כיצד להעריך את תכשיטי הזהב שלכם לצורך מכירה לחנויות שמתמחות ב - מכירת זהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI