דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
Ilan Filos 28/11/12 |  צפיות: 3104

כשאנו נמצאים בתהליך של רכישת מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל, נברר קודם כל מה המפרט הטכני של המלגזות שאנו מעוניינים בו ואשר ישרת את צרכי השינוע שלנו על הצד הטוב ביותר. למלגזות חשמליות ודיזל יש כושר הרמה משתנה שאומר לנו כמה טון המלגזה תוכל לשאת באופן מקסימלי. נתון נוסף שחשוב לנו לברר ב - מלגזות חשמליות או במלגזות דיזל הוא גובה ההרמה אליו נרצה להגיע, כלומר מה הגובה המקסימלי אליו נצטרך להרים את הסחורה שלנו. אנו ממליצים לכם למצוא מלגזות חשמליות ודיזל עם מגוון של כושרי הרמה וכמובן מגוון של גבהי הרמה. המלגזה הזאת עשויה מפסים משתלבים שמספקת, בין היתר,


גובה ההרמה של מלגזות חשמליות ודיזל נקבע על ידי סוג התורן של המלגזות. מה זה תורן ומה הקשר שלו למלגזות? מלגזת תורן הנה מלגזה עם תורן שהולך בצורכה אנכית שמיועד להעלאה והורדה של מטען.

היא עשויה ממסילות משתלבות שמספקים לה יציבות לרוחב. ל - מסילות המשתלבות יש או מכבשים או תותבים שמשמשים כ מובילים. התורן עובד בצורה הידרואלית, ומופעל על ידי אחד או יותר מ - בוכנות הידrואליות או על ידי שימוש של כבלים העשויים מבוכנות. הוא יכול להיות מופעל על ידי התורן הקדמי או באמצעות המסגרת של המלגזה.

ישנו תורן דו שלבי, תלת שלבי ואפילו מלגזות חשמליות ודיזל בעלו תורן ארבע שלבי.תורן דו שלבי יגיע לגובה ממוצע של בין 3.2 מטר עד 3.8 מטר. תורן תלת שלבי  ב - מלגזות חשמליות או דיזל יגיע בממוצע לבין 4.2 מטר גובה עד 4.9 מטרים. אם דרושות לכם מלגזות בעלות גובה הרמה רב יותר, תוכלו לבחור במלגזות בעלות תורן ארבע שלבי שיכולות להגיע לגבהים רבים יותר. חפשו חברה שבה תוכלו למצוא מלגזות חשמליות ודיזל בעלות תרנים משתנים, לפי בחירתכם. בקשו מהמומחים של החברה שבה אתם בוחרים   במלגזות חשמליות שיסבירו לכם הכול על המפרט הטכני של כל מלגזה וכל המשמעות של מפרט זה בעבודה היומיומית. חשוב לשים לב כי לא רק הגובה עצמו חשוב אלא ההשלכות שיש לכל סוג תורן על אופן התנהלות המלגזה בעבודה. נתוני התורן משפיעים על מימדים נוספים כדוגמת שדה הראיה של נהג המלגזה ועוד.


זה היה המדריך הקצר אבל היעיל, לדעתנו שכתבנו עבורכם לגבי בחירה בתורן מתאים ל - מלגזות חשמליות. אנו מקווים שהמדריך היה לכם לעזר.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ilan Filos


 


מאמרים נוספים מאת Ilan Filos
 
איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
29/11/12 | נשים - אחר
האיש שאיתו את עומדת להינשא עזב אותך עם לב שבור ועם טבעת אירוסין שאולי את מעוניינת להיפטר ממנה. במאמר זה תראי איך את יכולה להפוך את הלימון ללימונדה ולהרוויח כסף!

על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
כשאנו נמצאים בתהליך של רכישת מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל, נברר קודם כל מה המפרט הטכני של המלגזות שאנו מעוניינים בו ואשר ישרת את צרכי השינוע שלנו על הצד הטוב ביותר. למלגזות חשמליות ודיזל יש כושר הרמה משתנה שאומר לנו כמה טון המלגזה תוכל לשאת באופן מקסימלי.

nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
מזג אוויר מעולה, אתרי נופש מצויינים,מטבח מדהים,קבלת פנים אדיבה – כל אלה הם מספר סיבות טובות,אם כי חלקיות, המסבירות מדוע כדאי לבחור ב – חופשת סקי באוסטריה כמקום הבא בו תבקרו פעם הבאה כשתיסעו לחו"ל.

כללים להערכת תכשיטי זהב
26/11/12 | מכירות
במאמר זה תקבלו טיפים שילמדו אתכם כיצד להעריך את תכשיטי הזהב שלכם לצורך מכירה לחנויות שמתמחות ב - מכירת זהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI