דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט ימי גלישת קייט סרפינג- היום כבר כל אחד יכול
גלישת קייט סרפינג- היום כבר כל אחד יכול
קייט סרפינג 28/11/12 |  צפיות: 13428

זהו אחד הטרנדים המרכזיים ביותר כיום בעולם הספורט הימי, ולכן הייתה זו שאלה של זמן עד שהמוני ישראלים יתחילו לגלות את הקייט סרפינג. ואכן, קייט סרפינג מהווה כיום מקור הנאה של רבים, עובדה שניתן לייחס בעיקר לפשטות שלו. כי אתם מבינים, את הספורט הזה כל אחד יכול ללמוד.

ההתחלות (לא) תמיד קשות

קייט סרפינג, או גלישת עפיפון, מצריך יותר מאשר בגדי גלישה, אם כי לא הרבה יותר. הגולש נמצא למעשה על גבי הגלשן, ומחובר לעפיפון (או למצנח)- הוא משתמש בכוחו של זה על מנת לנווט במים, באופן המהיר והיציב ביותר. ועדיין, בניגוד לסוגי ספורט ימי אחרים, כאן אין המדובר ב"תורה מסיני", ולא נדרש שום ניסיון קודם על המים.

גלישת קייט סרפינג ניתן ללמוד באמצעות קורס קצר, הכולל בדרך כלל מספר מפגשים בודדים. באמצעות מדריך מנוסה, רקע תיאורטי והתנסויות על המים אפשר להכיר למעשה את התחום ברמה שתאפשר גלישה סבירה בהחלט. העובדה שניתן לעשות גם קורס קבוצתי תורמת לחוויה, והופכת את הלימוד למהנה עוד יותר.

רק בגלל הרוח. לא בגלל הגיל

כמובן שיש הבדל בין גולשי קייט סרפינג מנוסים לאלה המתחילים. ברור כי בדומה לתחומים אחרים, הניסיון על המים חשוב ביותר, כשהמקצועיים ביותר יכולים אף להשתתף בתחרויות בכל רחבי העולם. לימוד מוקדם אולי קריטי לאנשים שחושבים להפוך את הגלישה למקצוע, אך עבור רבים אחרים אין משמעות לגיל או לחוסן הגופני. הקורס מתחיל מאפס, ומותאם למעשה למרבית שכבות האוכלוסייה.

מצד שני, כאשר אכן מחליטים על ביצוע קורס או גלישה בודדת, ברור שרצוי להתבונן על מצב הגלים והרוח, אשר יאפשרו בכלל את הגלישה. אלה לא תלויים, כמובן, בגולש, אך הכרתם במסגרת הקורס תאפשר לו לדעת מתי הים משתף איתו פעולה, ומתי רצוי לחשוב על פעילות אחרת.

סוגיית המחיר

בשנים האחרונות, יחד עם עליית הקייט סרפינג, התפתח גם נוהל של הרשמת קרובים אליו בתור מתנה. זה לא מקרי: לימודי קייט סרפינג ניתנים כיום במחיר שווה לכל נפש, ומציעים חוויה גדולה לכל אחד מהמשתתפים. מעבר לכך, הרי שתוכנית ה"לימודים" הלא כל כך מורכבת מסייעת גם להתאים את מועד הלימוד לזמן הפנוי, ובכך למעשה להמשיך בשגרת החיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קייט סרפינג

SurfHouse | סרף האוס

בית ספר מקצועי לגלישה בואו ללמוד לגלוש אצל המקצוענים בליווי מדריכים מוסמכים ברמה בינלאומית.

03-5275927

http://www.surfhouse.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת קייט סרפינג
 
קייט סרפינג – ענף הגלישה המסעיר ביותר
31/03/13 | ספורט ימי
קייט סרפינג, אשר נקראת גם גלישת מצנח או גלישת עפיפון, היא כנראה שיטת הגלישה הייחודית והמלהיבה ביותר כבר מהרגע הראשון ואפילו רק בשביל לצפות. אם כן, מה דרוש בכדי להפוך לקייט סרפר?

קייט סרפינג: הדבר הגדול הנוכחי
24/01/13 | ספורט ימי
הספורט הימי אהוב מאד בישראל, בכך אין ספק. ואולם, בשנים האחרונות נראה כי שחקן אחד מצליח להתבלט אפילו בשדה משחק זה. קוראים לו קייט סרפינג, והוא מהנה באותה מידה בה הוא פשוט. החדשות הטובות עוד יותר הן שכל אחד יכול ללמוד כיום את הספורט המופלא הזה.

צאו מהבית ונסו קייט סרפינג - ההנאה מובטחת
24/12/12 | ספורט ימי
מתי בפעם האחרונה יצאתם מהבית יצאתם על חוף הים, כשאתם מותירים לרגליים לדשדש במי הים החמימים ולחוש בחול המלטף? אם אתם מתקשים להיזכר, כנראה הגיע הזמן שתעשו את זה...

גלישת קייט סרפינג- היום כבר כל אחד יכול
28/11/12 | ספורט ימי
זהו אחד הטרנדים המרכזיים ביותר כיום בעולם הספורט הימי, ולכן הייתה זו שאלה של זמן עד שהמוני ישראלים יתחילו לגלות את הקייט סרפינג. את הספורט הזה כל אחד יכול ללמוד.

Sup- גלישה בעמידה לפשוטי העם
28/11/12 | ספורט ימי
סוג זה של ספורט ימי התפתח בהוואי עוד בשנות ה-60 של המאה הקודמת, אך בכל זאת חלפו מספר עשורים עד שהוא קיבל את הפופולאריות המגיעה לו. כיום, גלישה בעמידה, המכונה Sup Stand Up Paddle Board
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI