דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט ימי קייט סרפינג: הדבר הגדול הנוכחי
קייט סרפינג: הדבר הגדול הנוכחי
קייט סרפינג 24/01/13 |  צפיות: 13121

הספורט הימי אהוב מאד בישראל, בכך אין ספק. ואולם, בשנים האחרונות נראה כי שחקן אחד מצליח להתבלט אפילו בשדה משחק זה. קוראים לו קייט סרפינג, והוא מהנה באותה מידה בה הוא פשוט. החדשות הטובות עוד יותר הן שכל אחד יכול ללמוד כיום את הספורט המופלא הזה.

מהו קייט סרפינג?

כשאנחנו מדברים על קייט סרפינג, מספר מאפיינים נכנסים לתמונה. הראשון, כמובן, הוא הגלשן ה"סטנדרטי". החידוש כאן הוא שהגלשן מחובר לעפיפון, והניווט נעשה באמצעות הכוח של האחרון. דבר זה מקל מאד על ההשתלטות על הגלישה, ומאפשר תוצאות מרשימות כבר לאחר מספר גיחות לים. מכאן גם נובע כי קייט סרפינג אינו מצריך כל ניסיון קודם על גבי המים, כפי שנראה בהמשך.

כפי שכבר ציינו, הפופולאריות של ספורט זה נמצאת בשנים האחרונות בכיוון אחד: כלפי מעלה. יותר ויותר ישראלים לוקחים את אחד הקורסים המוקדשים ללימוד הנושא, וגם הזירה התחרותית הופכת למרכזית. תעיד על כך העובדה כי במשחקים האולימפיים הבאים, ריו 2016, יהיה הקייט סרפינג ענף תחרותי מן המניין.

כך מצטרפים לטרנד

כיום, התנסות בקייט סרפינג אינה משימה מורכבת יתר על המידה. כל בית ספר לגלישה המכבד את עצמו יציע קורסים בתחום, למתחילים ולמתקדמים כאחד. קורסים אלה יבוססו על רקע תיאורטי ומעשי, כך שלאחר מספר שעות ניתן כבר לתפקד באופן ראוי במים. חשוב להדגיש כי הלימוד מהווה חוויה מהנה לא פחות מאשר הגלישה: הוא נעשה בקבוצות קטנות (עד שלושה אנשים), מה שמציע יחס אישי לכל גולש וגולש. באותה מידה, ניתן גם להזמין קורס פרטי, בו ההשגחה צמודה עוד יותר. ואגב, לא פעם ניתן הקורס כמתנה לאדם קרוב, והתגובות לכך תמיד חיוביות

בנוסף על כל אלה, קורסים אלה כוללים, מעבר להדרכה של גולש מקצועי, גם את כל הציוד הדרוש לצורך הגלישה, כמו גם ביטוח מלא (על כל צרה שלא תבוא). לאחר הלימודים, ניתן להשכיר את הציוד בכל חנות המציעה מוצרי גלישה, כשהמכורים גם יכולים לרכוש אותו הלכה למעשה. בהתחשב בכל אלה, סביר מאד להניח שנראה יותר ויותר "גולשי עפיפונים" במימי ישראל, כיאה לטרנד של ממש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קייט סרפינג

SurfHouse | סרף האוס

בית ספר מקצועי לגלישה בואו ללמוד לגלוש אצל המקצוענים בליווי מדריכים מוסמכים ברמה בינלאומית.

03-5275927

http://www.surfhouse.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת קייט סרפינג
 
קייט סרפינג – ענף הגלישה המסעיר ביותר
31/03/13 | ספורט ימי
קייט סרפינג, אשר נקראת גם גלישת מצנח או גלישת עפיפון, היא כנראה שיטת הגלישה הייחודית והמלהיבה ביותר כבר מהרגע הראשון ואפילו רק בשביל לצפות. אם כן, מה דרוש בכדי להפוך לקייט סרפר?

קייט סרפינג: הדבר הגדול הנוכחי
24/01/13 | ספורט ימי
הספורט הימי אהוב מאד בישראל, בכך אין ספק. ואולם, בשנים האחרונות נראה כי שחקן אחד מצליח להתבלט אפילו בשדה משחק זה. קוראים לו קייט סרפינג, והוא מהנה באותה מידה בה הוא פשוט. החדשות הטובות עוד יותר הן שכל אחד יכול ללמוד כיום את הספורט המופלא הזה.

צאו מהבית ונסו קייט סרפינג - ההנאה מובטחת
24/12/12 | ספורט ימי
מתי בפעם האחרונה יצאתם מהבית יצאתם על חוף הים, כשאתם מותירים לרגליים לדשדש במי הים החמימים ולחוש בחול המלטף? אם אתם מתקשים להיזכר, כנראה הגיע הזמן שתעשו את זה...

גלישת קייט סרפינג- היום כבר כל אחד יכול
28/11/12 | ספורט ימי
זהו אחד הטרנדים המרכזיים ביותר כיום בעולם הספורט הימי, ולכן הייתה זו שאלה של זמן עד שהמוני ישראלים יתחילו לגלות את הקייט סרפינג. את הספורט הזה כל אחד יכול ללמוד.

Sup- גלישה בעמידה לפשוטי העם
28/11/12 | ספורט ימי
סוג זה של ספורט ימי התפתח בהוואי עוד בשנות ה-60 של המאה הקודמת, אך בכל זאת חלפו מספר עשורים עד שהוא קיבל את הפופולאריות המגיעה לו. כיום, גלישה בעמידה, המכונה Sup Stand Up Paddle Board
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI