דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה דיקור סיני- גוף ונפש הם אחד
דיקור סיני- גוף ונפש הם אחד
masterplus- אייל ליבנה 29/11/12 |  צפיות: 2647

. האנרגיה הנקראת אנרגיית צ'י מקשרת בין כל חלקיו של הגוף. כך, בעזרת האיזון יכול האדם להרגיש טוב מחדש. נוסף על כך עשוי  טיפול הדיקור להכיל רקיחות של צמחי מרפא שונים ומגוונים, צמחים אלו מטפלים בבעיות שונות. מדובר בחומרים טבעיים כמובן, הם אינם דומים לאופטלגין והאקמול, לפיכך לא ניתן יהיה להתמכר אליהן.

דיקור סיני בשילוב עם המערב

לפני כמחצית המאה, החלו הטיפולים לשלב בין עולם המסורת הסיני והרפואה המערבית. הדיקור מגיע מהתחום רפואה משלימה, אותה ניתן גם לכנות רפואה אלטרנטיבית. מדובר בגישה אחרת, צורת חשיבה אשר קיימת זה שנים רבות ורק בשנים האחרונות התחילו רבים להיעזר בה. היא אינה דומה לרפואה המערבית כלל. רפואה סינית רואה את הגוף כמכלול והגישה לטיפול הינה גישה הוליסטית. השיטה מבינה את האדם, מקשיבה להם ורואה קשר ברור בין הגוף והנפש. ריפוי של הגוף ניתן בהתאם לתסמינים. מגוון טיפולים קיימים במסגרת הרפואה המשלימה, ביניהם קיימים סוגי עיסויים שונים,הטווינה, הרפלקסולוגיה,העיסוי הרפואי,צמחי מרפא ועוד. מטופלים רבים עשויים להיעזר בשיטות אלו ולמצוא פתרון לבעיותיהם.

לא מצאתי פתרונות דרך הרפואה המערבית

חשוב לציין כי הרפואה האלטרנטיבית העניקה לרבים תקווה. אחוז רב מהאוכלוסייה אשר גילה את הרפואה הסינית מצא סוף סוף, לאחר ניסיונות רבים אשר נחלו כישלונות או הצלחה חלקית עזרה ופתרון עבור כאב ראש. כאב ראש הינו מכת מדינה ממש ורבים סובלים ממנו. הדיקור עזר לרבים, הוא ממוקד ובעל השפעה רבה, תורם רבות עבור איזונו של הגוף. טיפול במיגרנות, כאבי מחזור, כאבי רגליים ובעיות באיברים פנימיים כמו מעי רגיז, טחול, כבד ועוד נפתרו בעזרת הרפואה המשלימה. טיפול כאבי ברכיים עשוי להיפתר בעזרת התאמת נעל פיזיולוגית טיפולית להפחתת עומסים ממפרק הברך, טיפול מגנט רוטורי, פיזיותרפיה אשר תורמת לחיזוק השרירים, דיקור סיני, מכשיר קוואנט לייזר, עיסוי טווינה, גלי הלם ועוד.

דיקור סיני עשוי להרגיע את גופכם, לעזור לכם להחזיר את האיזון הבריא לגוף ולאפשר לנפש שלכם להשתחרר ולהירגע. לא פלא כי דווקא בחברה המערבית ישנו צורך עז כל כך בטיפולי הרפואה המשלימה. רבים זקוקים לאיזון, המטלות רבות, הלחץ מטורף ואנו עשויים לחוש לפעמים כי אנו נקרעים בין הצורך לבצע את המוטל עלינו ובין מציאת השקט הפנימי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI