דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג שימוש נכון באמנות הפיתוי
שימוש נכון באמנות הפיתוי
תומר קורון 29/11/12 |  צפיות: 4101

חשבת פעם על צמד המילים הללו – אומנות הפיתוי? מסתבר שכישורי פיתוי של אישה או של גבר יכולים להגיע לרמה של אמנות ממש! כמו רוב הדברים בחיים, אם יש לך ידע שרכשת, זמן תרגול, ניסיון וגישה חיובית, אז רוב הסיכויים שגם אתה יכולים להיות "אמן".

בוא אתן לך נקודת פתיחה טובה עם כמה טיפים שיעלו אותך על המסלול הנכון, קח כמה רגעים לקרוא ולהפנים ואם תשקיע קצת זמן אני בטוח שתוכל לפתח את כישורי הפיתוי שלך.

תהיו מוכנים, מבפנים

תחשוב מהם הדברים שהיום מכשילים אותך מלהתחיל עם בחורה? מה מכשיל אותך אם כבר הגעת אל אותו דייט ראשון מיוחל?הסיבות הן לרוב די דומות אצל רוב האנשים. ביטחון עצמי נמוך, מבוכה, ביישנות, חשש גדול מכישלון ופחד מדחייה. את כל אלו אתה חייב לשים בצד אם אתה רוצה להצליח! בשביל להיות מאסטרים ולשלוט באמצעות אומנות הפיתוי עליך להשתחרר מאותן מחשבות שליליות על עצמך שיעכבו אותך. אם תחליט שאתה יכול לדבר עם מי שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה ולא מפחד מכלום - יש לך רק רווח נקי לעשות! – הצד השני ירגיש את זה בוודאות ויגיב לכך. זה נכון גם לגבי הראיה שלך את הצד השני – השתחרר מדעות קדומות על גברים ונשים, על בלונדיניות ושרירנים, על חנונים ויפות. כל אדם כבודו במקומו מונח – הוא לא יותר טוב מכם ואתה לא יותר טוב ממנו.

עקרונות חשובים למשיכת הצד השני

בין אם אתם יפים ומושכים חיצונית ובין אם פחות (שזה עניין מאוד סובייקטיבי) ודאי יש לכם מה להציע וכך גם לאדם שמולכם. אז בשביל ליצור ערוץ לתקשורת ולפיתוי, לפני הכל עליכם להביע עניין בצד השני. במבטים, בחיוכים, ואחר כך בשיחה. תתעניין, תגיב, תהיה שם בשביל להקשיב לצד השני, לא פחות משם תתקדם לצעדים הבאים.

במרחק נגיעה

כשכבר נוצר קשר ואתה נמצא בשיחה אינטימית, שדר את המסרים הנכונים. תהיה מודע לעצמך – כל תנועה חשובה ומעבירה מסר: נגיעות קטנות, הבעות פנים, פוקוס המבט.

תהיה מודע לצד השני – בחורה שיושבת קרוב אליך, נוגעת הרבה בשיער, בשפתיים, בצוואר, נוגעת בך קלות – משדרת מסר חיובי ועניין בך. תשכיל לעשות בעצמך דברים דומים כדי לשדר את אותו המסר ופשוט... לפתות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תומר קורון

תומר קורון - ביה"ס לחיזור אותנטי

רוצה ללמוד איך להצליח עם נשים, ולמצוא אהבה וזוגיות? אם אתה סינגל ורוצה לשפר את מיומנויותיך כי לא הולך לך עם נשים כפי שהיית רוצה.אם אתה רוצה לחוש גבר שלם ומסופק, אחד שיש בחייו גם הצלחה חברתית ורומנטית עם נשים.אם אתה מתפשר על אופי ויופי של הנשים שאתה יוצא איתן או מפחד לצאת מקשר כי אתה חושש שלא תצליח להביא לחייך נשים חדשות, אנחנו כאן כדי לעזור...

074-703-3133

[email protected]

http://www.tomerkoron.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת תומר קורון
 
איך להתחיל עם בחורה במגוון סיטואציות
27/01/13 | דייטינג
אם בעבר מקומות הבילוי היו מצומצמים והיו מספר דרכים קבועות להתחיל עם בחורה, החל הדבר להפוך למשעמם. אותם משפטי פתיחה מעייפים החוזרים על עצמם שוב ושוב, אותה תחושת פחד "מה יקרה אם" הפכו לנושא קבוע בכל הקשור להתחלה עם בחורה וגברים החלו נסוגים מפאת חוסר ביטחון.

איך להתחיל עם בחורה – כל הטיפים
27/01/13 | דייטינג
יושב בבר ולידך יושבת בחורה חמודה? היא מסתכלת לך בעיניים ואתה מת להגיד משהו אבל לא יודע מה? ובכן, אתה יכול להיות רגוע, כיוון שזהו אינו מהלך מובן מאליו.

איך להתחיל עם בחורה במועדון? ואיך בכלל...
19/12/12 | דייטינג
לפעמים אתם מסתכלים בקנאה בחבר שלכם, שרואה מישהי, נדלק עליה וניגש לדבר איתה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם. וכמובן שהוא תמיד חוזר עם חיוך גדול ומספר הטלפון שלה. איך הוא עושה את זה? מה הוא יודע שאתם לא? למה להמשיך להתייסר בשאלות מהסוג הזה כשאפשר ללכת ללמוד בקורסים קצרים ומאוד מהנים על איך בדיוק הוא עושה את זה

שימוש נכון באמנות הפיתוי
29/11/12 | דייטינג
חשבת פעם על צמד המילים הללו – אומנות הפיתוי? מסתבר שכישורי פיתוי של אישה או של גבר יכולים להגיע לרמה של אמנות ממש! כמו רוב הדברים בחיים, אם יש לך ידע שרכשת, זמן תרגול, ניסיון וגישה חיובית, אז רוב הסיכויים שגם אתה יכולים להיות "אמן".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI