דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מטבחי יוקרה- הבחירה בידיים שלכם
מטבחי יוקרה- הבחירה בידיים שלכם
מטבחים 26/02/13 |  צפיות: 3019

זה כבר זמן מה שאחת האופנות הבולטות בתחום עיצוב הפנים היא מטבחים יוקרתיים. המטבח משקף את אורח החיים של הבית, לכן אורח חיים מודרני משתקף במטבחי יוקרה משוכללים. בעוד שבעבר המטבח שימש בעיקר לבישול, היום זהו חדר בעל שימושים נוספים אשר האסתטיקה שלו הולכת והופכת חשובה יותר ויותר. לעומת מטבחים סטנדרטיים מטבחי יוקרה פותחים מגוון רחב של אפשרויות, המתגמש לקראת הלקוח. כמו כן, מטבחי היוקרה ידועים בתוחלת החיים הארוכה שלהם, בשל איכות החומרים ורמת הגימור הגבוהה. איך בוחרים מטבח יוקרה? איך מחליטים באיזה סגנון לעצב, ואילו ידיות לפרזל? במאמר זה תמצאו את השלבים לבחירת מטבח היוקרה שלכם.

השלבים לבחירת מטבח יוקרה

בבואנו לעצב את המטבח ולהפוך אותו למטבח יוקרה מצריך לשקול קודם כל את מגבלות החלל. החלל המוקצה למטבח יכול להיות מרווח ולאפשר אי, לדוגמא, שיהיה נוח לגישה מכיוונים שונים, ויתפקד כשולחן או כמשטח עבודה. עלינו לקחת בחשבון את האופי שנרצה שיהיה למטבח שלנו. אם זה חדר שמשרת את דיירי הבית גם לזמן איכות, ולא רק לבישול או אכילה, כדאי מאוד שהוא יהיה מזמין, נעים, ונוח.

השלב השני בבחירת מטבח היוקרה כולל התייחסות לטעם האישי. מטבחי יוקרה אמנם מאופיינים בחידושים טכנולוגיים וקו נקי, אך אפשר שהם יהיו בסגנון כפרי לדוגמא, עשויים עץ. בעיצוב מטבחי יוקרה קיימות אינספור אפשרויות באמצעותן ניתן לבטא את האופי הייחודי שלנו. לכן, לאחר שבחנו את מגבלות החלל ואת הצרכים של דיירי הבית, נוכל להתייחס לפן האסתטי של המטבח, ולחשוב איך להתבטא בעזרת העיצוב.

חשוב לתת את הדעת לאיכות החומרים שישמשו להרכבת המטבח החדש. מטבח הוא חדר שנמצא בשימוש תמידי, ונוצר בו לא מעט לכלוך בעקבות תפקידיו הרבים. לכן, יש לוודא שעיצוב המטבח נעשה באופן שנוח לנקות אותו, ומחומרים שקל לתחזק ולטפל בהם. נקודה זו חשובה מפני שמטבחי היוקרה אמורים להאריך שנים, לכן עלינו לדאוג ולטפל בהם כדי שישמרו על המראה היוקרתי.

כאשר יש בידינו את כל הנתונים- מידות החלל ומיקומו בבית, הדרישות והצרכים שלנו מהמטבח מבחינה שימושית, וההעדפות האסתטיות והסגנוניות שלנו, אנו מוכנים לגשת למעצב מטבחים מנוסה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מטבחים

מטבחי מיכאלו

חברת בוטיק לייצור מטבחים וריהוט נלווה לבית בעבודת יד.אנו מתמחים בייצור ועיצוב מטבחים במגוון דגמים, במלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים ועם המון אהבה, על מנת לספק סביבת מטבח מעוצבת, פרקטית ונעימה.בזכות שיטת הבנייה שלנו הכוללת עבודת יד, אנו יכולים להתאים את המטבח במיוחד למידות ולרצונות שלכם!לפרטים נוספים:

09-9506703
www.michaelo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת מטבחים
 
מה מאפיין מטבחים מודרניים
28/05/13 | ריהוט
אם נבצע השוואה בין המטבחים הכפריים לבין המטבחים בעלי קו עיצוב מודרני, נמצא כי בשני המקרים מדובר על מטבחים שמותאמים לשימוש המודרני. בשני סוגי המטבחים הללו יהיו החיבורים הדרושים למוצרי החשמל המתקדמים וגם אלמנטים של פתיחה וסגירה שנועדו להפוך את השימוש במטבח לנוח.

מטבחי יוקרה – גם יופי, גם נוחות
28/04/13 | ריהוט
רבים מרוכשי המטבחים אינם רוצים להתפשר בשעה שהם מבקשים לעצב לעצמם מטבח חדש. כידוע, אין דין מטבח פשוט כדין מטבח מתוכנן לעילא, שבבנייתו הושקעה מחשבה ותשומת לב מיוחדת. מטבחי יוקרה אינם כאלה שמיוצרים בשיטת הסרט הנע, מחומרים פשוטים שלא תמיד מסוגלים אפילו לשמור על צבעם לאורך זמן.

מטבחי יוקרה- הבחירה בידיים שלכם
26/02/13 | ריהוט
זה כבר זמן מה שאחת האופנות הבולטות בתחום עיצוב הפנים היא מטבחים יוקרתיים. המטבח משקף את אורח החיים של הבית, לכן אורח חיים מודרני משתקף במטבחי יוקרה משוכללים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI