דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מטבחי יוקרה – גם יופי, גם נוחות
מטבחי יוקרה – גם יופי, גם נוחות
מטבחים 28/04/13 |  צפיות: 2815

רבים מרוכשי המטבחים אינם רוצים להתפשר בשעה שהם מבקשים לעצב לעצמם מטבח חדש. כידוע, אין דין מטבח פשוט כדין מטבח מתוכנן לעילא, שבבנייתו הושקעה מחשבה ותשומת לב מיוחדת. מטבחי יוקרה אינם כאלה שמיוצרים בשיטת הסרט הנע, מחומרים פשוטים שלא תמיד מסוגלים אפילו לשמור על צבעם לאורך זמן. מטבחי יוקרה הם כאלה שיש לתכנן אותם באופן קפדני, שיש להשקיע מחשבה ומאמץ בבחירת חומרי הגלם המתאימים וביצירת עיצוב הוליסטי, שיהפוך את מראה המטבח לשלם ומושלם.

מאז ועד היום

מטבחים יקרים היו תמיד, אבל מטבחי יוקרה אינם סתם מטבחים שעולים כסף רב. מדובר מדבר מה אחר לגמרי. מטבחי יוקרה מודרניים משלבים שתי גישות בעיצוב המטבח שהופכים אותו למטבח על רמה, מטבח יפה ובעל שימושיות גבוה כאחת. בעבר, המטבחים נועדו רק כדי לתת לאדם המבשל את המזון את האפשרות לעשות זאת בהצלחה. לא הושקעה מחשבה בעיצוב המטבח, בהקניה של ייחוד, בהוספת צבע לחלל העבודה. בהמשך, התבססו אופנות שהפכו את המטבח למקום דמוי מוזיאון. מטבחים כאלה היו נעימים מאוד לעין, אבל הקפדה יתירה על המראה החיצוני, באה על חשבון נוחות העבודה. מטבחים מודרניים יותר, כאלה שמתוכננים על ידי אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה, למדו לשלב בין שתי הגישות – מצד אחד, מטבח מעוצב ויפהפה. מצד שני, מטבח שהושקעו מאמצים בהקניית נוחות העבודה שמתבצעת בו.

לבשל ולנקות

כאשר רוצים מטבח יוקרתי, כדאי לזכור שלא מדובר בחדר תצוגה בלבד. מובן מאליו שכולם רוצים שהמטבח יהיה מקום מזמין, שכיף להביט בו, שנוח למקם בו את כלי הבישול, ושכל חלקיו משתלבים זה בזה באופן מושלם. אבל, יחד עם זאת, חשוב לזכור שמתחת למעטה הנאה צריכה להיות יישומיות רבה. מבטח שימושי יהיה כזה שקל יהיה לבשל בו וקל יהיה לסדר ולנקות אותו. למעשה, שני הדברים הללו משתלבים זה בזה עד לבלי הפרד. מטבח מסודר, בעלי ארונות קלים לגישה, שבו התנור והשיש (משטח העבודה) ממוקמים במקום הנכון ובגובה הנכון, מאפשר להשיג נוחות יתירה הן בזמן הבישול והן לאחריו – בשעה שמבקשים לנקות והשיב את הסדר על כנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מטבחים

מטבחי מיכאלו

חברת בוטיק לייצור מטבחים וריהוט נלווה לבית בעבודת יד.אנו מתמחים בייצור ועיצוב מטבחים במגוון דגמים, במלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים ועם המון אהבה, על מנת לספק סביבת מטבח מעוצבת, פרקטית ונעימה.בזכות שיטת הבנייה שלנו הכוללת עבודת יד, אנו יכולים להתאים את המטבח במיוחד למידות ולרצונות שלכם!לפרטים נוספים:

09-9506703
www.michaelo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת מטבחים
 
מה מאפיין מטבחים מודרניים
28/05/13 | ריהוט
אם נבצע השוואה בין המטבחים הכפריים לבין המטבחים בעלי קו עיצוב מודרני, נמצא כי בשני המקרים מדובר על מטבחים שמותאמים לשימוש המודרני. בשני סוגי המטבחים הללו יהיו החיבורים הדרושים למוצרי החשמל המתקדמים וגם אלמנטים של פתיחה וסגירה שנועדו להפוך את השימוש במטבח לנוח.

מטבחי יוקרה – גם יופי, גם נוחות
28/04/13 | ריהוט
רבים מרוכשי המטבחים אינם רוצים להתפשר בשעה שהם מבקשים לעצב לעצמם מטבח חדש. כידוע, אין דין מטבח פשוט כדין מטבח מתוכנן לעילא, שבבנייתו הושקעה מחשבה ותשומת לב מיוחדת. מטבחי יוקרה אינם כאלה שמיוצרים בשיטת הסרט הנע, מחומרים פשוטים שלא תמיד מסוגלים אפילו לשמור על צבעם לאורך זמן.

מטבחי יוקרה- הבחירה בידיים שלכם
26/02/13 | ריהוט
זה כבר זמן מה שאחת האופנות הבולטות בתחום עיצוב הפנים היא מטבחים יוקרתיים. המטבח משקף את אורח החיים של הבית, לכן אורח חיים מודרני משתקף במטבחי יוקרה משוכללים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI