דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מה מאפיין מטבחים מודרניים
מה מאפיין מטבחים מודרניים
מטבחים 28/05/13 |  צפיות: 2968

אם נבצע השוואה בין המטבחים הכפריים לבין המטבחים בעלי קו עיצוב מודרני, נמצא כי בשני המקרים מדובר על מטבחים שמותאמים לשימוש המודרני. בשני סוגי המטבחים הללו יהיו החיבורים הדרושים למוצרי החשמל המתקדמים וגם אלמנטים של פתיחה וסגירה שנועדו להפוך את השימוש במטבח לנוח. מה שמייחד את המטבחים המודרניים לעומת הכפריים, הוא סגנון העיצוב החיצוני. מטבחים מודרניים הם מטבחים בעלי קו מינימליסטי ובהם רוב המכשירים והכלים יהיו מוסתרים מאחורי ארונות בעלי קו גימור אחיד. המראה החלק והנקי הוא זה שמאפיין את המטבחים הללו כמו גם השימוש בחומרי גלם חדשניים דוגמת אלומיניום ונירוסטה.

באילו בתים ישתלבו נהדר המטבחים המודרניים

המטבח בעל העיצוב המודרני יתאים לבתים קטנים או לבתים שבהם לא גדלים ילדים. השימוש בחומרי הגלם החדשניים מאפשר לבנות מטבחים קומפקטיים, כאשר ארונות המסתירים את כל התכולה של המטבח, משרתים את המטרה מכיוון שהם מעניקים למטבח מראה יותר מאוורר ונקי. מטבחים מסוג זה יתאימו במיוחד לדירות אשר מעוצבות בסגנון מינימליסטי וישרתו נהדר את מי שמעוניין להעניק למטבח שלו אווירה הייטקיסטית. בנוסף, מטבחים מעוצבים בסגנון זה יתאימו גם לבתים שבהם לא נוהגים לבשל הרבה ובמיוחד לדירות שבהן חלל הסלון והמטבח מחוברים יחד. אביזרי העיצוב המתקדמים שעומדים היום לרשות מעצבי המטבחים המודרניים, יתאימו את המטבחים הללו לסקאלה רחבה של שימושים. הדבר יאפשר לנצל כל סנטימטר של חלל המטבח בצורה ייעודית, על מנת שהמטבח יתאים לסגנון החיים של בני הבית.

האם המטבח המודרני יכול להיות מעוצב מעץ

למרות שבעיצוב של המטבחים המודרניים, משתמשים בעיקר בחומרי גלם בעלי הגימור המטאלי, ניתן למצוא מטבחים בעלי קו עיצוב מודרני, שבהם משולבים גם עץ וזכוכית. בזכות שיטות העבודה והצביעה הייחודיות, ניתן ליצור מטבח מודרני מעץ מלא שישרת את המינימליזם המאפיין מטבחים מסוג זה. ככל שהחברה אשר מעצבת את המטבחים היא בעלת ניסיון רב יותר וככל ששיטות העבודה שלה מתקדמות יותר, כך תגדל קשת האפשרויות בעיצוב המטבח. מומחים לעיצוב המטבח ישמחו לעצב עבורכם מטבח מודרני המשלב עץ וגם מטבח כפרי עם שילוב של גימורים מבריקים ותוספות דקורטיביות בעלות עיצוב הייטקיסטי. התוצאה הסופית תמיד תהיה ייחודית ומותאמת על מנת לשרת את הצרכים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מטבחים

מטבחי מיכאלו

חברת בוטיק לייצור מטבחים וריהוט נלווה לבית בעבודת יד.אנו מתמחים בייצור ועיצוב מטבחים במגוון דגמים, במלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים ועם המון אהבה, על מנת לספק סביבת מטבח מעוצבת, פרקטית ונעימה.בזכות שיטת הבנייה שלנו הכוללת עבודת יד, אנו יכולים להתאים את המטבח במיוחד למידות ולרצונות שלכם!לפרטים נוספים:

09-9506703
www.michaelo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת מטבחים
 
מה מאפיין מטבחים מודרניים
28/05/13 | ריהוט
אם נבצע השוואה בין המטבחים הכפריים לבין המטבחים בעלי קו עיצוב מודרני, נמצא כי בשני המקרים מדובר על מטבחים שמותאמים לשימוש המודרני. בשני סוגי המטבחים הללו יהיו החיבורים הדרושים למוצרי החשמל המתקדמים וגם אלמנטים של פתיחה וסגירה שנועדו להפוך את השימוש במטבח לנוח.

מטבחי יוקרה – גם יופי, גם נוחות
28/04/13 | ריהוט
רבים מרוכשי המטבחים אינם רוצים להתפשר בשעה שהם מבקשים לעצב לעצמם מטבח חדש. כידוע, אין דין מטבח פשוט כדין מטבח מתוכנן לעילא, שבבנייתו הושקעה מחשבה ותשומת לב מיוחדת. מטבחי יוקרה אינם כאלה שמיוצרים בשיטת הסרט הנע, מחומרים פשוטים שלא תמיד מסוגלים אפילו לשמור על צבעם לאורך זמן.

מטבחי יוקרה- הבחירה בידיים שלכם
26/02/13 | ריהוט
זה כבר זמן מה שאחת האופנות הבולטות בתחום עיצוב הפנים היא מטבחים יוקרתיים. המטבח משקף את אורח החיים של הבית, לכן אורח חיים מודרני משתקף במטבחי יוקרה משוכללים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI