דף הבית תיירות ונופש טיולים משפחתיים נופש ביוון - מציאת וילה בכרתים
נופש ביוון - מציאת וילה בכרתים
עוז לוי 17/03/13 |  צפיות: 4046

כרתים הוא האי הגדול ביותר מכל איי יוון, אבל הוא רק החמישי בגודלו באגן הים התיכון. מבין כל האיים אי זה הוא אחד מאלה שהתיירים נוהגים לחזור אליו שוב ושוב. כך הם יכולים לחקור בכל פעם דברים חדשים שיש לאי כרתים להציע.

בשנים האחרונות השתפרה מאוד אפשרות ההגעה לכרתים. יש היום שלושה שדות תעופה אליהם מגיעות טיסות מכל רחבי אירופה. שדות התעופה הם: Heraklion (הרקליון), Akrotiri (אקרוטירי), ו-Siatia (סיאטי). בנוסף יש גם שני נמלים שבהם עוגנות ומפליגות לעתים קרובות ספינות פאר רבות שמשייטות מסביב לנמלי הים התיכון. אחד היתרונות הגדולים של שדות התעופה הוא שכולם ממוקמים במרחק נסיעה קצר מכל אתרי הנופש העיקריים בכרתים.

בנוסף למעל 1000 ק"מ של קו חוף שממתין לנופשים, יש בכרתים עוד הרבה דברים שאפשר לעשות. שלא כמרבית האיים באגן הים התיכון, כרתים היא הררית מאד, לכן, אפשרויות הטיול בטבע הן רבות.

האם אתם מחפשים וילה בכרתים? ובכן, כרתים היא מקום נפלא למטרה זו, בה תוכלו למצוא וילה מבודדת בהרים או ווילה על חוף הים.

בגלל כל היופי הטבעי שהאי מציע, כרתים היא אחד האתרים המומלצים לחופשה, בין אם מדובר בחופי ים מרהיבים או בנופים מדהימים שנשקפים מחלונות הווילה בהרים. אם אתם נמנים על אותם אנשים שמחפשים חופשה בחיק הטבע מומלץ לכם בחום לבוא וליהנות בכרתים.

הווילות בכרתים הן המקום הטוב ביותר שבו אפשר ליהנות מיפי הטבע. שהייה בווילה נותנת לכם תחושה כאילו אתם אזרחי המקום. עד מהרה תרגישו כאילו אתם תושבי האי וזה ביתכם. אין ספק כי שהייה בווילה נותנת תחושה שונה מאשר שהיה במלון גם הוא מפואר ביותר.

בכרתים אין מחסור במקומות לינה ויש באי ווילות רבות להשכרה, לזוגות ולמשפחות, שכולן מעוצבות בתכנון מיוחד עבור הנופשים. מרבית הווילות בכרתים מצוידות בבריכת שחיה פרטית שבה ניתן לבלות את הזמן הפנוי במי הבריכה הצלולים והמרעננים. ווילות אלה באמת מספקות ערך מוסף יוצא דופן בתמורה למחיר שתשלמו. אגב, יש גם תיירים שמשכירים גם ווילות לאירועים מיוחדים.

גלישה באינטרנט היא הדרך הטובה לערוך השוואה בין מחירי הווילות השונות, מיקומן וגודלן.

שלא כמו במקומות נופש אחרים, בכרתים חיפוש אחר מקום לינה הוא מבצע קל לביצוע. ברגע שבו מצאתם את הווילה שמוצאת חן בעיניכם, כל שנותר הוא ליצור קשר ולרשותכם יעמוד צוות מקצועי שיענה על כל שאלותיכם בכל שפה. אותו צוות מקצועי ומנוסה יטפל באורחים מרגע הנחיתה ועד לעזיבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז לוי

המאמר נכתב עבור פורטל עסקים על-ידי

www.chinaisraelimport.com



 


מאמרים נוספים מאת עוז לוי
 
נופש ביוון - מציאת וילה בכרתים
כרתים הוא האי הגדול ביותר מכל איי יוון, אבל הוא רק החמישי בגודלו באגן הים התיכון. מבין כל האיים אי זה הוא אחד מאלה שהתיירים נוהגים לחזור אליו שוב ושוב. כך הם יכולים לחקור בכל פעם דברים חדשים שיש לאי כרתים להציע.

ייצור בסין - על קצה המזלג
ייצור בסין - סין היא המדינה המובילה בעולם בתחום הייצור עתיר העבודה. מדינה זו מייצרת כמעט מחצית מהנעליים בעולם

מיתוסים נפוצים וטיפול בעזרת יישור שיניים שקוף
ישנם לא מעט מיתוסים שמתייחסים לפלטות, בין אם מדובר בסמכים המתכתיים המסורתיים ובין אם בסמכים המודרניים המתקדמים שמאפשרים היום יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. לכן, ננסה לנתץ מיתוסים אלה כך שיהיה לכם הרבה יותר נוח להחליט לגשת לאורתודנט ולקבל את הטיפול ליישור השיניים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI