דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מיתוסים נפוצים וטיפול בעזרת יישור שיניים שקוף
מיתוסים נפוצים וטיפול בעזרת יישור שיניים שקוף
עוז לוי 13/12/12 |  צפיות: 3596

ישנם לא מעט מיתוסים שמתייחסים לפלטות, בין אם מדובר בסמכים המתכתיים המסורתיים ובין אם בסמכים המודרניים המתקדמים שמאפשרים היום יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. לכן, ננסה לנתץ מיתוסים אלה כך שיהיה לכם הרבה יותר נוח להחליט לגשת לאורתודנט ולקבל את הטיפול ליישור השיניים שלכם.

המיתוס הראשון: ככל שהחוטים הדוקים יותר, כן ייטב.

אתם עלולים להאמין בכך שהתאמות הדוקות יותר והפעלה של כוח רב יותר יזיזו את השיניים למקומם הנכון באופן המהיר ביותר האפשרי. אמנם, מידה מסוימת של לחץ היא חיונית ביותר ליישור השיניים שלכם, אבל הפעלה של כוח בעוצמה גבוהה מדי יכולה לדרדר את מצבן הבריאותי של העצמות והרקמות הסמוכות.

כאשר סמכים מתכתיים מחוברים לשיניים, חוטי מתכת קשיחים אלה מפעילים כוחות חזקים על השיניים ובכך גורמים לכאב רב ולאי נוחות מרובה למטופלים.

בימים אלה, עם הטכנולוגיה החדישה ועם מגוון החוטים האורתודנטים שמספקות הטכניקות השונות, כמו יישור שיניים שקוף - הטיפול גורם להרבה פחות אי נוחות בתהליך יישור השיניים.

את החוטים האורתודנטים האקסטרה אלסטיים שמציע תחום האורתודנטיה בימינו, אפשר לכופף בכמה צורות שונות, ואז להקפיץ אותם חזרה לצורת ה-U שלהם. אם יש לכם שיניים עקומות, אפשר לחבר חוטים אוראליים חדישים אלה לשיניים העקומות ולספק כוח עדין מתמשך שיגרום ליישור שלהם, בלי שיהיה צורך לשנות ולהתאים את החוטים לעיתים קרובות.

כאשר משתמשים בחוטים האורתודנטים הישנים, המוגבלים, וכאשר אלה נמתחים על השיניים על מנת להפעיל עליהם לחץ גבוה מדי, לחץ זה יכול לגרום לכך שהסמכים האוראליים ישברו שן או שהחוטים האורתודנטים ייהרסו לחלוטין ולא יזיזו כלל את השיניים.

המיתוס השני: שיני בינה גורמות לצפיפות השיניים.

אם אמנם מיתוס זה נכון ושיני הבינה אכן גורמות לצפיפות של השיניים, אז השיניים לא היו נשארות צפופות גם לאחר ששיני הבינה נעקרו.

האמת היא שאפשר לראות שיניים לא אחידות גם בפה של אנשים שלא צמחו להם שיני בינה, או בפה של אלה שעקרו להם את שיני הבינה. שיניים נוטות להיסחף קדימה במשך הזמן, בלי קשר אם יש בפה שיני בינה או לא.

המיתוס השלישי: רק הסמכים הרגילים יכולים ליישר את השיניים.

עם הטכנולוגיות החדשות, כמו יישור שיניים שקוף - אפשר להשיג שיניים ישרות מבלי להשתמש בסמכים הרגילים.  שיטת אינויזיליין, שהיא למעשה יישור שיניים שקוף ואינה דומה כלל וכלל לסמכים הרגילים, היא הפתרון ליישור שיניים בלי הפלטה המסורתית בפה. עם זאת, לפני שאתם מתלהבים יותר מדי, חשוב לדעת שגם לשיטה זו יש כמה מגבלות.

המיתוס הרביעי: הרווחים בשיניים יתחילו להיסגר ברגע שיותקנו הסמכים.

סגירת הרווחים בשיניים ותיקון המנשך הם רק חצי מהדרך. לשמור על השיניים שלכם ישרות לאחר שעברתם את תהליך הזזת השיניים, הוא המשך הדרך. השיניים מחוברות לעצם באמצעות סיבים אלסטיים. כאשר מזיזים את השיניים כדי ליישר אותם, חלק מהסיבים האלסטיים נמתחים וחלקם נדחסים. לאחר שהסמכים מוסרים, כל אותם סיבים אלסטיים ייטו למשוך ולדחוף את השיניים חזרה למיקומם המקורי. זו הסיבה שיש צורך להמשיך ולתחזק את יישור השיניים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז לוי

המאמר נכתב עבור פורטל עסקים על-ידי

www.chinaisraelimport.com



 


מאמרים נוספים מאת עוז לוי
 
נופש ביוון - מציאת וילה בכרתים
כרתים הוא האי הגדול ביותר מכל איי יוון, אבל הוא רק החמישי בגודלו באגן הים התיכון. מבין כל האיים אי זה הוא אחד מאלה שהתיירים נוהגים לחזור אליו שוב ושוב. כך הם יכולים לחקור בכל פעם דברים חדשים שיש לאי כרתים להציע.

ייצור בסין - על קצה המזלג
ייצור בסין - סין היא המדינה המובילה בעולם בתחום הייצור עתיר העבודה. מדינה זו מייצרת כמעט מחצית מהנעליים בעולם

מיתוסים נפוצים וטיפול בעזרת יישור שיניים שקוף
ישנם לא מעט מיתוסים שמתייחסים לפלטות, בין אם מדובר בסמכים המתכתיים המסורתיים ובין אם בסמכים המודרניים המתקדמים שמאפשרים היום יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. לכן, ננסה לנתץ מיתוסים אלה כך שיהיה לכם הרבה יותר נוח להחליט לגשת לאורתודנט ולקבל את הטיפול ליישור השיניים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI