דף הבית חינוך ולימודים חינוך ילדים גני הילדים הם השגרירים של צלילי ארץ ישראל
גני הילדים הם השגרירים של צלילי ארץ ישראל
שי אורן 21/03/13 |  צפיות: 3871

גני הילדים הם השגרירים של צלילי ארץ ישראל. זה מדהים שאחרי לא מעט פעילויות לגני ילדים על החגים וכדומה למדנו כולנו שגני הילדים וגם הציוד לגני ילדים המוכר לנו זה הבית שלנו. בזמן הקרוב מבצעים גני הילדים ביצועי בכורה ליצירות ארץ ישראליו במהלך הפעילויות לגני הילדים. במסגרת האביב שבא אלינו לטובה יבצעו גני הילדים שירים רבים ויביאו מוזיקה קלאסית ממקומות מרוחקים. ההשקעה בחינוך מוזיקלי וציוד לגני ילדים מוזיקלי ראוייה למ חמאות זה דבר נפלא גם מבחינה מורלית,אידיאולוגית או אמונותית.  יגידו לכם כולם שבארץ הכל במימדים קטנים אבל דווקא בעניין המולדת ושירי המולדת אנו צריכים להוביל את החינוך המוזיקלי בארץ.

ציוד לגני ילדים הדוחף את הילדים ללימוד שירי ארץ ישראל והזדהות איתם הינו ציוד לגני ילדים מוביל כיום. שלל הצעצועים והמשחקים המוכרים לילדים יוכלים להפוך בהנף יד למשחק לימודי המכיל אוצר חינוכי חשוב. כישורי החיים שלישבו כייף, הילדים המתחדדים בחוג חיות יכולים להוביל שיטה חינוכית לכל שעות הפעילויות בגני ילדים. פשוט חישבו איך לערוך את ההפעלה באופן כזה שהכייף ייהיה מאוזן עם התוכן הלימודי שאתם מצפים מהילדים לזכור. אם לא תשוו בין הדברים הרי שלא עניתם על השיטה שגוררת את הילדים לשחק בציוד לגני ילדים. חוג חיות למשל דוחף מידע רב אך תמיד ידאג לאזן עם פעילויות שיחררו את הילדים מהידע ויתנו להם להינות מהמעט מידע שכבר אספו לראשם הקטן. אם כל הזמן ננסה לחדש להם, לא ישאר להם זמן להינות ולגרגר בפיהם את המידע החדש שהענקת להם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי אורן

חברת "רעיון בקרטון "ציוד לגן ילדים" נותנת לגננות פתרונות מתקדמים. ליצירת גן לימודי והישיגי. המציג במהלך השנה מערכי פעילות שיעור ותוכניות לימודיות שמגשימות את יעדיהם. בלוח זמנים של גן ילדים אין מקום ולעיתים גם הכלים לפתח וליצור מערכי שיעור. ולכן כולם מסתפקים בפירורי רעיונות המוסלקים ברשת האינטרנט, ובשחזור שיעורים מהעבר פעם אחר פעם.

רעיון בקרטון- ציוד לגני ילדים ומרכז חוגים והעשרה.
ערכות הפעלה עם מערכי שיעור להפעלה ע"י הגננת.
כל ערכת הפעלה מהציוד לגן ילדים מקיפה נושא אחד ומלאה בשלל ציוד,לוחות תוכן,לוחות הפעלה,הפעלות מגוונות, וחוברת הוראות הפעלה לגננת עם כל השירים והרעיונות.
חוגים לגני ילדים:חוג חיות,חוג אנגלית,חוג חשיבה מתמטית.



 


מאמרים נוספים מאת שי אורן
 
גני הילדים הם השגרירים של צלילי ארץ ישראל
גני הילדים הם השגרירים של צלילי ארץ ישראל. זה מדהים שאחרי לא מעט פעילויות לגני ילדים על החגים וכדומה למדנו כולנו שגני הילדים וגם הציוד לגני ילדים המוכר לנו, זה הבית שלנו. בזמן הקרוב מבצעים גני הילדים ביצועי בכורה ליצירות ארץ ישראליות במהלך הפעילויות בגני הילדים. במסגרת האביב שבא אלינו לטובה יבצעו גני הילדים שירים רבים ויביאו מוזיקה קלאסית ממקומות מרוחקים.

איך מפעילים חוג חיות רק עם בובות מהציוד לגני ילדים ?
חוג חיות ללא חיות יכול להיות מעניין מאוד וממוקד הרבה יותר. הגננת תשתמש בציוד לגני ילדים הקיים ותעשיר את אוצר המילים של הילדים וגם את הידע. השימוש בציוד לגני ילדים כמו בובות צעצוע יכולים להוות מכשיר יעיל להעברת פעילות מקסימה כזאת שמביאה עוד ועוד מושגים חדשים ומציבה אותם בפני הילדים. במאמר זה נסקור כמה מבעלי החיים כאשר הם נשלפים ממרחב הציוד לגני ילדים. העיקר בהפעלה כזאת היא למצוא את המילים הנכונות להסבר על כל בעל חיים, הסבר קצר ולא ילדותי,במילים גבוהות אך ברמת הילדים.

עם איזה ציוד לגני ילדים מלמדים עברית בגן ?
ציוד לגני ילדים הינו החלק העקרי בגן ועל כן יש ליחס לו חשיבות לימודית ולא רק חוויתית. לאחרונה אנו רואים את הילדים מעוררים את רחמינו כאשר אינם הוגים נכון את המילים ומה שיוצא להם מהפה אלו לרוב מילים חדשות המחברות שתי מלים שונות כמו "בוככת" בוכה וצוחקת. במהלך השנה הילדים צריכים להרחיב את אוצר המילים שלהם פי 6 מאוצר המילים שהיה להם ביום כניסתם לגן. עלינו להעניק להם מילים שהם גבוהות ולא רק מילים לשירים או את שמות החגים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI