דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות קליפ לבר או בת מצווה - קליפ בהפתעה או שיתוף פעולה?
קליפ לבר או בת מצווה - קליפ בהפתעה או שיתוף פעולה?
ענב 27/04/13 |  צפיות: 3583

יש הרבה אופציות להפקת קליפ לאירוע ולפעמים קשה להחליט מה אנחנו רוצים.

הרבה הורים מתקשרים ומתייעצים איתי איזה סוג קליפ כדאי לעשות: קליפ בר מצווה או בת מצווה בהפתעה כשהילד או הילדה לא יודעים על הפקת הסרט? או שמא, קליפ בשיתוף פעולה מלא של הילד/ה?

לכל אחד מהסרטים יתרונות וחסרונות שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים על אופי הסרט.

קליפ בהפתעה

קליפ בהפתעה בדרך כלל מבוסס על תמונות וקטעי וידאו של הילד/ה ושל המשפחה בשילוב עם ברכות של כל הסובבים. הקליפ מכוון לילד/ה ושאר האורחים באירוע רואים אף הם את הסרט אך הכוונה העיקרית היא להפתיע את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה ולברך אותם לכבוד יום ההולדת.

קליפ כזה יכול להיות להראות איך ילד בר המצווה או ילדת בת המצווה גדלו, איך היו כשהיו קטנים ואיך הם עכשיו. אפשר להשתמש בתמונות מהילדות ועד היום ואפילו לנסות לצלם אותו כמה תמונות עדכניות לסוף הקליפ.

אך חשוב לזכור שילדכם/ילדתכם הגיעו לגיל בו מאד חשוב להם מה אנשים אחרים חושבים, מאד חשוב להם להראות טוב בפני אחרים ולכן צריך לחשוב מה הם יאהבו, ולעשות את הקליפ בסגנון שלהם, עם שיר האהוב עליהם ותמונות חמודות ויפות שלהם, בלי קטעי וידאו מביכים, בלי תמונות מביכות, בקיצור, לא לעשות להם פדיחות.

קליפ בשיתוף ילד בר המצווה או ילדת בת המצווה

קליפ בשיתוף מלא של הילד או הילדה זהו בדרך כלל קליפ יותר מושקע ויותר קונספטואלי שבו ילדכם/ילדתכם הם הכוכבים של הסרט, והסרט מוצג כהפתעה לאורחים. לרוב, קליפים מסוג זה כוללים יום צילום היוצר התלהבות רבה אצל ילדכם/ילדתכם. בדרך כלל בהפקת קליפים כאלו הילד או הילדה שותפים מלאים מתחילת העבודה על הקליפ, הם עוזרים להחליט מה יהיה קונספט הקליפ, מי ישתתף, מה יהיה התסריט ואף נוכחים ועוזרים בעריכת הקליפ. כך נוצר מצב שהפקת הקליפ היא חלק מהחוויה של הילד/ה לפני האירוע והם שותפים בעשייתו. באירוע עצמו ילדכם/ילדתכם ירגישו גאים על כך שהיו שותפים מלאים בהפקת הסרט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענב

חלום של סרט

הפקה ועריכת קליפים לאירועים

0528812688

כל סרט מופק ומתוסרט לפי דרישת הלקוח, בצורה אישית ומרגשת.

תנו לנו להגשים לכם את החלומות ולהפיק את הסרט שבו אתם תהיו הכוכב הראשי.



 


מאמרים נוספים מאת ענב
 
בדרך לחופה יוצאים מהקופסא
הגיע הקיץ ועימו עונת החתונות. בדרך כלל כל אחד מאיתנו נוכח במספר חתונות בשנה. נכון, כולנו ראינו כבר הכל אבל תמיד אפשר למצוא חידושים. אז קיבצתי לפניכם 5 רעיונות מקוריים לכניסה לחופה, על מנת להפוך אותה ליותר מעניינת.

אירוע בר מצווה בתקציב נמוך
הילד התבגר, הגיע לגיל 13, גיל מצוות, הילדה כבר בת 12 חוגגת בת מצווה, ואתם שוברים את הראש איך לעבור את אירוע בר או בת המצווה בשלום, ללא כאבי ראש, ללא עלויות מיותרות, אבל גם בלי לאכזב את ילדכם/ילדתכם שרוצים בכל זאת אירוע מדליק ומהנה.

קליפ לבר או בת מצווה - קליפ בהפתעה או שיתוף פעולה?
הצגת קליפ מדליק באירועים הפך לדבר מאד נפוץ. אך יש כל כך הרבה אופציות שלפעמים הולכים לאיבוד בין כל המגוון העצום הזה. ולפני שבכלל מתחילים להחליט איזה קליפ לעשות צריך וכדאי להחליט האם הקליפ יהיה בהפתעה או בשיתוף מלא עם הילד.

איך עורכים מצגת תמונות מעניינת?
עורכים אירוע ורוצים לבדר את האורחים בקליפ מדליק? חבר או קרוב משפחה חוגג יום הולדת ואתם רוצים להפתיע אותו בסרטון מרגש? בואו ללמוד איך עורכים מצגת יפה ומעניינת שתעניין את כל האורחים ולא רק את בעל השמחה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI