דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בדרך לחופה יוצאים מהקופסא
בדרך לחופה יוצאים מהקופסא
ענב 10/07/13 |  צפיות: 3435

. קליפ חתונה מרגש: הכינו קליפ חתונה מרגש וסוחף המסכם את כל הקשר שלכם, מהרגע בו הכרתם ועד הרגע בו אתם נכנסים לחופה. קליפ אנימציה, קליפ ליפ דאב, קליפ עם שיר אהוב שאתם שרים, או כל דבר העולה על רוחכם. הקליפ יוקרן רגע לפני שיר הכניסה לחופה ולא ישאיר אף עין יבשה בזמן שאתם נכנסים לחופה.

2. רב סטנדאפ: כולנו כבר היינו במלא חתונות וראינו הכל. כל חופה היא ריטואל שחוזר על עצמו. בדרך כלל הרבנים עוברים על כל כללי הטקס דבר שכולנו מכירים. בזמן האחרון נוצר טרנד של רבנים טיפה שונים שנוהגים לשלב קטעים מצחיקים אודות הזוג. גם ארז שלם עושה זאת ומגיע לחתונות על מנת להופיע בקטע סטנדאפ קצר לפני החופה. הדבר מאוד מרענן ומעביר את זמן החופה בצורה מעניינית ושונה

3. להקה: הזמינו להקה שתשיר את שיר החופה שלכם בגרסה שונה ומקורית, אולי בעיבוד מיוחד בנעשה במיוחד עבורכם.

4. כניסה בריקוד: הזוגות המתחתנים מתחלקים לשלושה חלקים: כאלו שנכנסים ביחד לחופה בלי אף אחד, רק שניהם, כאלו שנכנסים עם הוריהם לחופה וכאלו שנכנסים בריקוד מיוחד לחופה ויוצרים חווויה אחרת לאורחים שרגילים לראות את אותן הכניסות לחופה כל הזמן.

5. אקססוריז: בלונים, זוהרים, בועות סבון, שרשראות... דבר נפוץ על רחבת הריקודים. אז למה לא גם בחופה? אביזרים אלו מעשירים את החופה ויוצרים מעורבות חוויתית. דאגו שיחולקו  לאורחים לפני תחילת החופה והפכו את החופה להרבה יותר שמחה וצבעונית. כך גם הכלה תהיה בולטת בלבן

אז לפני שאתם הולכים על חופה מסורתית שגרתית שכולם כבר ראו, נסו לצאת טיפה מהקופסא, להיות מקוריים ולהעניק לאורחים שלכם חוויה של חופה אחרת, מקורית, מרגשת ובעיקר עם נגיעות אישיות שלכם. ועצה קטנה אחרונה - רצוי לא לשלב כמה אלמנטים אלא להתמקד בדבר אחד מרכזי שישנה את כל הקונספט של החופה.

אז שיהיה מזל טוב

וקדימה, צאו מהקופסא!

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענב

חלום של סרט

הפקה ועריכת קליפים לאירועים

0528812688

כל סרט מופק ומתוסרט לפי דרישת הלקוח, בצורה אישית ומרגשת.

תנו לנו להגשים לכם את החלומות ולהפיק את הסרט שבו אתם תהיו הכוכב הראשי.



 


מאמרים נוספים מאת ענב
 
בדרך לחופה יוצאים מהקופסא
הגיע הקיץ ועימו עונת החתונות. בדרך כלל כל אחד מאיתנו נוכח במספר חתונות בשנה. נכון, כולנו ראינו כבר הכל אבל תמיד אפשר למצוא חידושים. אז קיבצתי לפניכם 5 רעיונות מקוריים לכניסה לחופה, על מנת להפוך אותה ליותר מעניינת.

אירוע בר מצווה בתקציב נמוך
הילד התבגר, הגיע לגיל 13, גיל מצוות, הילדה כבר בת 12 חוגגת בת מצווה, ואתם שוברים את הראש איך לעבור את אירוע בר או בת המצווה בשלום, ללא כאבי ראש, ללא עלויות מיותרות, אבל גם בלי לאכזב את ילדכם/ילדתכם שרוצים בכל זאת אירוע מדליק ומהנה.

קליפ לבר או בת מצווה - קליפ בהפתעה או שיתוף פעולה?
הצגת קליפ מדליק באירועים הפך לדבר מאד נפוץ. אך יש כל כך הרבה אופציות שלפעמים הולכים לאיבוד בין כל המגוון העצום הזה. ולפני שבכלל מתחילים להחליט איזה קליפ לעשות צריך וכדאי להחליט האם הקליפ יהיה בהפתעה או בשיתוף מלא עם הילד.

איך עורכים מצגת תמונות מעניינת?
עורכים אירוע ורוצים לבדר את האורחים בקליפ מדליק? חבר או קרוב משפחה חוגג יום הולדת ואתם רוצים להפתיע אותו בסרטון מרגש? בואו ללמוד איך עורכים מצגת יפה ומעניינת שתעניין את כל האורחים ולא רק את בעל השמחה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI