דף הבית עסקים שיווק ופרסום מתקני תצוגה- מכירה בזמן מיתון
מתקני תצוגה- מכירה בזמן מיתון
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/03/09 |  צפיות: 2413

לקוחות דואגים שמא החברות על סף פשיטת רגל. זה הזמן לעשות שיווק אינטנסיבי. אלו שיקצצו בשיווק יהיו הראשונים ליפול. זה הזמן להתמקד במכירה, ולהציג את העסק כמתחדש ויציב. הוכח ללקוחות שלך שהעסק שלך לא חווה את קשיי המיתון ולא עלול לקרוס בעתיד הקרוב או הרחוק. זה הזמן לרכוש לקוחות. מנתוני מיתון בזמן עבר, הוצג כי אנשים אינם מפסיקים לקנות באופן שוטף, הם פשוט זהירים יותר ובוחנים את המקום/ המוצרים בהם הם בוחרים להשקיע את כספם.

זה הזמן להשקיע בנקודות המכירה שלך, ולהציב מתקני תצוגה כמו רול אפ, L באנר ובאנרים נוספים. מחירי מתקני התצוגה האלו מתאימים לכל כיס, והם גדולים ומרשימים. באמצעות גרפיקה צבעונית ומושכת עין, הם מאותתים ללקוחות להתקרב וכך אתה משיג את האפקט שבו אתה מעוניין. רול אפ הוא מתקן תצוגה שהוכיח את עצמו אינספור פעמים כמוצלח ביותר ביידוע לקוחות פוטנציאלים לגבי עריכת מבצעים והנחות, משום שהוא מאפשר הצגת גרפיקה בצורה כל כך פשוטה וישירה. משום גודלו של הרול אפ הוא נראה למרחוק והוא מאוד מושך את העין.

השקעה קטנה יחסית במתקני תצוגה כמו רול אפ ושאר באנרים, תבהיר ללקוח שהעסק אינו על סף פשיטת רגל, ואפילו ממשיך לפרסם ולהתחדש. משום שחברות גדולות וותיקות פשטו רגל או עומדות על סף קריסה, אנשים מרגישים חוסר ביטחון וחוששים לקנות או להתחייב כי אינם בטוחים ביציבות החברות כפי שהיו בעבר. פרסום מוצרים חדשים ושירותים חדשים מפגינים תחושה של המשכיות ו"עסקים כרגיל" וייתן ללקוחות הרגשה שהם הגיעו למעגן בטוח. ולשם כך בדיוק נועדו מתקני התצוגה.  

כאשר אתה מפרסם באמצעות מתקני תצוגה גדולים, בנקודות מכירה, שם אנשים יכולים לגעת ולהרגיש מאופן ממשי את האפקט שלהם, הם נוטים יותר להאמין. מתקני תצוגה קיימים משום שאין טוב ממראה עיניים. ברגע שרואים משהו בעיניים, לא ניתן להתכחש לו. ואם אתה מפרסם בנקודת המכירה אתה מאשרר את ההרגשה של הלקוחות שהעסק יציב ואיתן.

ככל שתגדיל לעשות כדי לעניין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך, כך תגדיל את סיכוייך למכור. מתקני תצוגה גדולים, גרפיקות בעלות צבעים עזים, אימג'ים מושכים, ומסרים חזקים. הוצא אותו מעולם האפרוריות ומהדיכאון והמיתון הכלכלי ותמכור לו יותר ממוצר, תמכור לו הרגשה חיובית וחיוניות. רק כך תוכל להבטיח את הצלחתך בשעות קשות אלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI