דף הבית עסקים שיווק מגזרים השילוב הנכון
השילוב הנכון
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/03/09 |  צפיות: 14134

הרבה אנשים מבקשים את עצתי בבחירת מתקן התצוגה הנכון לתערוכה בה הם מציגים. אולם, אין רק סוג אחד "נכון" של מתקני תצוגה לתערוכה, אלא יש ליצור שילוב של מתקני תצוגה כך שיתאים לצרכיך באופן הטוב ביותר.

אם יש לך ביתן קטן, אמליץ לך בחום לא להעמיס את הביתן בכמות גדולה של מתקני תצוגה. בחר לך מספר מצומצם של מתקנים אלגנטיים כמו הפופ אפ למשל, שניתן להשתמש בו כקיר לביתן שלך בתערוכה. מתקן פופ אפ מציע את האפשרות להציג את הגרפיקה שלך בענק, ומבטיח למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים. תוספת של מתקן תצוגה מסוג רול אפ תעזור לך להדגיש את המוצר הספציפי או המידע שיש לך ושאתה רוצה שיבלוט.

הצבת דלפק ממותג שנושא גרפיקה דומה לזו של מתקני הפופ אפ והרול אפ, תהיה מאוד אלגנטית ומאוד אפקטיבית, להבדיל מהצבת השולחן הפשוט שמארגני התערוכה מספקים. דלפק ממותג ייצור רושם של אחדות גם בעין וגם באופן פסיכולוגי וימתג את החברה שלך בצורה הטובה ביותר בתערוכה.

בביתנים קטנים יותר זה הכרחי להשאיר רושם גדול, לכן אתה חייב לבחור מעט אך חכם. חשוב שאפילו מכשיר פשוט כמו מתקן ברושורים יבלוט וישאיר רושם. בחר מתקני תצוגה שלא לכולם יש. בחר מתקני תצוגה שימשכו את תשומת ליבם של כל המשתתפים בתערוכה. לדוגמא, אנו מציעים מתקן ברושורים בצורת זיגזג שלבטח ימשוך את עיניהם של משתתפי התערוכה לעברו.

כל שעליך לעשות הוא להבטיח שברשותך גרפיקות מנצחות ואתה מוכן לתערוכה. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI