דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
דודו רוז 21/07/13 |  צפיות: 4123

שוק ההון הינו זירת מסחר עצומה. רק בבורסת הנאסד"ק, עוברים כ-  1.8 מיליארד דולר ביום וזוהי אינה הבורסה היחידה בארה"ב. מכיוון שאלו הן העובדות, אנשים רבים מפנטזים על שוק ההון-  חולמים להשקיע במסגרת הבורסה הישראלית או בורסה אמריקאית ולהרוויח סכומים גבוהים אשר ישנו את מצבם הכלכלי מן הקצה אל הקצה, אך המציאות הינה מורכבת יותר ואם באמת רוצים להצליח בשוק ההון, צריך להכיר את המושגים הבסיסיים.

במידה ולא תבינו את השיטות, הטכניקות, סגנונות החשיבה וצורת ההתנהלות בשוק, אתם עשויים להפסיד את הכספים שלכם לטובת הסוחרים המנוסים אשר סוחרים בשיטות בדוקות. כמו כן, לא ניתן להתעשר כתוצאה מביצוע עסקה בודדת אחת או ממספר עסקאות בודדות. כן ניתן להרוויח באמצעות יצירת תשואה עודפת על הכסף או רווחים גבוהים ממסחר. התשואות מתאפשרות על ידי ניהול תיק השקעות אשר מורכב מניירות ערך כמו מניות, תעודות סל, אגרות חוב וכו'. תיק ההשקעות צריך להיות דינאמי ומותאם למצב השוק, כלומר הסוחרים יצטרכו להישאר עם היד על הדופק במשך כל הזמן.

בורסה אמריקאית –  ללמוד בצורה נכונה ולהצליח בגדול (כן, גם אתה יכול)

אם אתם מעוניינים לעסוק במסחר בשוק ההון, מומלץ עבורכם להירשם אל קורס מסודר. רק במסגרת לימודים מסודרים במכללה תוכלו ללמוד את החומר וליישמו בצורה נכונה אשר תאפשר לכם להרוויח. לימודים אשר לא יתבצעו בצורה מסודרת, עלולים לגרום לכם לאבד את כספיכם לטובות הסוחרים המנוסים והמיומנים. במסגרת לימודי בורסה, תוכלו לעבור הכשרה מקצועית. במסגרת ההכשרה תקבלו חפיפה מקצועית עד שתגיעו לתוצאות, תבצעו שיעורי אונליין מהמחשב הביתי בביתכם ותוכלו לחזור על השיעורים ללא הגבלה. במסגרת הלימודים תלמדו על מערכת המסחר GT, תבינו כיצד ניתן לעבוד עם ברוקר, תלמדו על מגוון סגנונות המסחר כמו למשל: מסחר במניות, אג"ח, תעודות סל, מסחר אלוגריתמי מסחר במטבעות חוץ ועוד.

רוצים להיות סוחרים ? אם כן - בואו אל המכללה שלנו והתחילו ללמוד !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע לגבי המכללה שלנו, המרצים המקצועיים והמנוסים, הטכניקות והשיטות הנלמדות, סגנונות המסחר המגוונים, בורסה ישראלית, בורסה אמריקאית והיתרונות אשר קיימות בכל אחת מהן או במידה ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. אל תהססו, עולם המסחר יוכל לסייע לכם מאוד. במידה ותפעלו בשיקול דעת, חוכמה ולא תיקחו סיכונים מיותרים, תוכלו להרוויח כספים רבים אשר יסייעו לכם לשפר את מצבכם הכלכלי. אז, תוכלו לעבוד מספר שעות במהלך כל יום ולהעלות את רמת החיים שלכם בצורה משמעותית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
22/09/13 | שוק ההון
לימודי בורסה – רוצים להיות מקצוענים ? אם כן, בואו אל המכללה !

לימודי שוק ההון – מציאות, חלומות ודולרים – מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ?
22/09/13 | בורסת ת"א
לימודי שוק ההון – כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במקום אחד

פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
13/08/13 | שוק ההון
פתיחת חשבון מסחר – מהשלמת הכנסה למקצוע

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
23/07/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון – להרוויח ולהתקדם

בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
21/07/13 | שוק ההון
בורסה אמריקאית – להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח

לימודי בורסה- יש לי דרך חדשה
28/05/13 | שוק ההון
לימודי בורסה- המחר אינו ידוע לנטי הייתה חברה גדולה לציוד משרדי. החברה תפקדה נהדר במשך לא מעט שנים אך לצערו של נטי, בשנת 2012 הגיע זמנו לפרוש. נטי פשט את הרגל, העובדים פוטרו והוא נכנס לדיכאון עמוק. החברה הייתה מרכז חייו, העובדים היו כמו משפחתו והוא הרגיש שמעכשיו לא יידע מה לעשות עם עצמו.

לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
16/05/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - עובדים ומרוויחים לא ניתן להשוות בין אדם אשר עוסק במסחר ללא ידע מוקדם ובין אדם אשר רכש השכלה בתחום.

לימודי שוק ההון- מיטיבים עם עולמך
26/12/12 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - בואו תלמדו איך להרוויח לימודי שוק ההון יאפשרו לכם לרכוש כלים וידע רב. כלים אלו עשויים לעזור לכם להרוויח כספים רבים ושנות את כל רמת חייכם מהקצה אל הקצה. כמו כן, תוכלו בעזרת הלימודים לאפשר לעצמכם לרכוש מקצוע מכובד, מאתגר ורווי שינויים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI