דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
דודו רוז 22/09/13 |  צפיות: 13528

באמצעות לימודי בורסה ניתן לרכוש את הידע הדרוש ולהיכנס אל עולם ההשקעות. לימודים מסודרים יאפשרו ללומדים לבצע את הבחירות הנכונות ולהרוויח סכומי כסף יפים. הלימודים יסייעו לאנשים אשר מעוניינים לנהל את כספם ולסחור בבורסה ולאנשים אשר מעוניינים לתת למנהל השקעות לנהל את כספם.

אם אתם מעוניינים לרכוש את הידע הנרחב, תוכלו להירשם ללימודים במכללה שלנו. אצלנו תוכלו לרכוש ידע תיאורטי וליישם אותו, ילמדו אתכם מרצים מקצועיים ומנוסים וכיתות הלימוד יהיו קטנות כך שתקבלו את מלא תשומת הלב. במסגרת הלימודים, תרכשו ידע לגבי סגנונות מסחר מגוונים, כמו למשל : מסחר במטבעות חוץ, מסחר אלוגריתמי, מסחר בתעודות סל, מסחר באגרות חוב, מסחר במניות שונות ועוד. כמו כן, תלמדו על יתרונות המסחר במסגרת הבורסה הישראלית והבורסה האמריקאית ,תעבדו עם צ'אט קולי, תקבלו ליווי צמוד מסוחרים מנוסים, תתרגלו את עקרונות המסחר בצורה מעשית, תצברו ניסיון ותיהנו משירות לקוחות זמין ומקצועי.

לימודי בורסה –  לדעת איך לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

הלימודים יאפשרו לכם להכיר את צורות ההשקעה המגוונות ואתם תלמדו כיצד לבחור את תחומי ההשקעות אשר מתאימות לכם. כך, תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר. כמו כן, תוכלו ללמוד מניסיונם של הסוחרים המקצועיים. כך תוכלו להקטין את הטעויות שלכם.

במסגרת לימוד מסחר, תוכלו לקבל סיוע בתהליך פתיחת חשבון מסחר. בצורה זו לא תצטרכו לשלם עלות מערכת, תשלמו עמלות זולות ביותר,תעבדו עם הכלים המתקדמים ביותר (כמו למשל מערכת המסחר GT), תלמדו כיצד לעבוד עם ברוקר, כיצד לעבוד עם בורסה אמריקאית ועוד.

במסגרת חדר מסחר יהפכו לימודי התיאוריה ללימודים מעשיים, תקבלו ליווי צמוד, תרוויחו כבר במהל הלימודים ותקבלו תמיכה מאנליסטים מכל מקום ובכל זמן. לאחר שתתחילו לסחור בסגנון מסחר יומי, תוכלו לסחור בצורה עצמאית, מהבית והמחשב האישי שלכם, תוכלו לעבוד בשעות אשר נוחות עבורכם ואם תקפידו לעבוד בחוכמה ובשיקול דעת, תוכלו להרוויח כספים ואף להגיע לעצמאות כלכלית.

רוצים לקבל מידע לגבי עולם המסחר ?  אנחנו פה בשבילכם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה שלנו, המרצים המקצועיים אשר עובדים אצלנו, כיתות הלימוד שלנו, סגנונות המסחר שתלמדו אצלנו (מסחר במט"ח, אג"ח, מסחר במניות מגוונות, מסחר בתעודות סל וכו'), או במידה ויש לכם שאלות לגבי מערכת השעות, מחיר הלימודים או לימודי בורסה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. תוכלו להירשם אל המכללה שלנו גם אם אין לכם ניסיון. התחילו להאמין בעצמכם ותראו שתצליחו להרוויח בצורה יפה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
22/09/13 | שוק ההון
לימודי בורסה – רוצים להיות מקצוענים ? אם כן, בואו אל המכללה !

לימודי שוק ההון – מציאות, חלומות ודולרים – מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ?
22/09/13 | בורסת ת"א
לימודי שוק ההון – כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במקום אחד

פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
13/08/13 | שוק ההון
פתיחת חשבון מסחר – מהשלמת הכנסה למקצוע

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
23/07/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון – להרוויח ולהתקדם

בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
21/07/13 | שוק ההון
בורסה אמריקאית – להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח

לימודי בורסה- יש לי דרך חדשה
28/05/13 | שוק ההון
לימודי בורסה- המחר אינו ידוע לנטי הייתה חברה גדולה לציוד משרדי. החברה תפקדה נהדר במשך לא מעט שנים אך לצערו של נטי, בשנת 2012 הגיע זמנו לפרוש. נטי פשט את הרגל, העובדים פוטרו והוא נכנס לדיכאון עמוק. החברה הייתה מרכז חייו, העובדים היו כמו משפחתו והוא הרגיש שמעכשיו לא יידע מה לעשות עם עצמו.

לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
16/05/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - עובדים ומרוויחים לא ניתן להשוות בין אדם אשר עוסק במסחר ללא ידע מוקדם ובין אדם אשר רכש השכלה בתחום.

לימודי שוק ההון- מיטיבים עם עולמך
26/12/12 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - בואו תלמדו איך להרוויח לימודי שוק ההון יאפשרו לכם לרכוש כלים וידע רב. כלים אלו עשויים לעזור לכם להרוויח כספים רבים ושנות את כל רמת חייכם מהקצה אל הקצה. כמו כן, תוכלו בעזרת הלימודים לאפשר לעצמכם לרכוש מקצוע מכובד, מאתגר ורווי שינויים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI