דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח קוסמטיקה פרא רפואית - קרם לחות
קוסמטיקה פרא רפואית - קרם לחות
ירון מונטנה 09/02/14 |  צפיות: 3436

קוסמטיקה פרא רפואית - קרם לחות

קוסמטיקה פרא רפואית הינה חלק רחב של קוסמטיקה רפואית. מכוני טיפול רבים קיימים כיום בישראל ובתוכם התפתחות רחבה של קוסמטיקה פרא רפואית. זו רואה עצמה כתחום רחב הן כמקור טיפולי ובריאותי והן בתחום הטיפוח. קוסמטיקאיות בחיפה, כמו רבות אחרות, הפכו בשנים האחרונות הכשרה ומעניקות טיפול של קוסמטיקה פרא רפואית עבור נשים וגברים רבים.

אחד מהמוצרים הרבים המאפיינים את שלבי הטיפול של קוסמטיקאית פרא רפואית הוא הקרם לחות. קרם הלחות הינו תכשיר שמטרתו העיקרית הוא לשמר את הלחות בעורנו. קרם הלחות מסייע לשכבת העור העליונה לשמור על כמות לחות מסוימת ובכך למנוע משכבות עור תחתונות יותר להשתמש במצבורי המים שלהם.

מסכה לפנים - קוסמטיקה

לחות לעור מעניקה לו חיות, ברק, גמישות וכמובן מראה בריא וקטיפתי. איבוד של לחות על ידי העור תביא לייבוש שלו, הפיכתו למחוספס ולא אסתטי ויביא לכך שיתקמט ביתר קלות. ככל שאנו מתבגרים יכולת העור לשמור על לחות הולכת ויורדת, אי לכך קיים צורך לשמור על רמת לחות רצויה וזאת על ידי אמצעים מלאכותיים.

ניקיון יסודי של עור הפנים

בעבר הייתה אמונה וסברה שעור שמנוני אינו זקוק לקרם לחות. סברה זו אינה קיימת כיום ואנשי מקצוע רבים מתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית טוענים שגם עור שמנוני זקוק לקרם לחות ייחודי לו, בשל כך שגם עור מסוג זה עלול לסבול מיובש בעיקר למול מזג האוויר הקיים בישראל.

בשוק קיימים סוגים רבים של קרם לחות. קרמים רבים מיועדים מניעה של התאדות לחות מין העור וזאת על ידי יצירה של שכבה שומנית אטומה על העור עצמו ובכך מביאים למניעת התאדות של מים. חומרים אחרים הקיימים בקרמים קושרים מולקולות מים אליהם ובכך מביאים למניעה של לחות להתנדף החוצה לאוויר.

קוסמטיקאיות פרא רפואיות רבות ממליצות על ניקיון יסודי של עור הפנים טרם מריחת הקרם לחות. לעור הפנים עצמו שכבת שומן טבעית המונעת התאדות מים מעור הפנים. בין היתר, על אותה שכבת שומן מצטבר לכלוך ולכן קיימת חשיבות רבה בניקיון הפנים טרם שימוש בקרם לחות.

הבט חשוב נוסף הנלקח בחשבון בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית הוא התאמה נכונה של קרם לחות לסוג העור. בעבור עור שמן נרצה בקרם לחות מבוסס מים או כזה בעל מרקם של ג'ל. עבור עור יבש נרצה קרם לחות על בסיס שמן צמחי כמו שמן נבט חיטה ושמן גזר. שימוש בקרם לחות עשיר מידי בחומרים עלול להביא לעור מבריק מידי ולא אסתטי ובמקרים אחרים להביא גם לתופעת של פצעונים וראשים שחורים (קומדונים).

לקוסמטיקאית מקצועית בראשון לציון - מירי אברהם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון מונטנה


 


מאמרים נוספים מאת ירון מונטנה
 
זרעי צ'יה - אומגה 3, 6 ו-9
היתרון הבולט בזרעי צ'יה הוא ביחס הנמוך בין חמוצות השומן החיוניות לנו באומגה 6 למול אלו הנחוצות לנו באומגה 3. הרצון הוא בהשגת יחס כמה שיותר נמוך בין השתיים.

קוסמטיקה פרא רפואית - קרם לחות
קוסמטיקה פרא רפואית הינה חלק רחב של קוסמטיקה רפואית. מכוני טיפול רבים קיימים כיום בישראל ובתוכם התפתחות רחבה של קוסמטיקה פרא רפואית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI